B&B vol liefde #3

Maar echt! Ik heb al mijn hoop op Paul gevestigd (ik ben nog bij aflevering 2, laat me nog even in die waan!)

2 likes

Ja ik vind hem echt lief en het is vind ik best normaal om het idee van iemand die voor je kan zorgen, fijn te vinden. Hij uit het een beetje ouderwets maar het is ook een oude man.

Dat hij helemaal giddy wordt van kadootjes daar kan ik echt om smelten :heart:

3 likes

Ik wanneer de ah medewerker bij de zelfscan de leeftijdspop-up voor alcohol wegklikt terwijl ik op 5 meter afstand sta:

37 likes

Hij lijkt 75 op een goede dag. Ouwe gek.

14 likes

Ik heb aflevering 2 uit maar buiten de waanbeelden die hij heeft wat betreft zijn aantrekkelijkheid en hoezeer vrouwen hem zouden willen, vind ik het eigenlijk wel meevallen?

Vond dat hij het eigenlijk best goed aanpakte door Ceciel meteen aan te spreken en het niet uit te stellen en ik was het ook wel met hem eens dat zij daar totaal niet past. Ze begon zelf direct over dat ze niet van de zon houdt of van buiten activiteiten en dan schrijf je naar een man die op een eiland woont en alleen maar buiten is en op zoek is naar avontuur?! Ze zat ook maar de hele dag op haar mobieltje en dan noemt ze hém passief terwijl zij buiten films kijken geen hobbies heeft.

Wat kan je met zo’n vrouw?

14 likes

hij is vijftig toch?! :joy: zo oud is hij niet

1 like

Hahaha ja oh zeker, hij pakte dat wel goed aan en dat terugkrabbelen van haar was zo obvious. Maar geen eten voor haar hebben, meteen ijskoud worden etc. etc. ik krijg echt helemaal de kriebels van hem.

3 likes

60 toch??? Ook niet oud maar wel wat ouder dan 50. Wel echt een schat volgens mij, vond het ook heel cute dat ie amper kon geloven dat twee leuke vrouwen in hem geïnteresseerd waren.

Samenvatting Timothy:

In mijn hoofd is het trouwens Timothy Heuckeroth hij doet me zoooooo denken aan een veel jongere en minder depressieve Gordon.

Samenvatting Caroline:

Die man wordt wel echt de nieuwe Olav, echt zo’n lieve bejaarde schat maar nul kans op een romance.

Denk trouwens dat lesbische vrouwen de meest kieskeurige doelgroep zijn want hoezo heeft Nisha maar 3 aanmeldingen waaronder echt zo’n vinexbrabo die totaal niet bij zo’n leven past?

16 likes

Agh ik kan echt slecht tegen hoe die Nisha praat. Ik vind haar haar wel heel cool

1 like

Ze doet me qua praten en energie denken aan Raven van Dorst… beetje onrustig :sweat_smile:

14 likes

Ik vind Timothy echt een verwend ventje. Snap niet dat hij 40 is, hij straalt echt 23-en net voor het eerst op zichzelf, uit.

11 likes

Ja hij straalt echt een soort Joffrey meets lil kleine meets Gordon uit.

17 likes

Nisha doet mij aan Pippi Langkous denken. Super veel energie, hoe ze daar op die trampoline ging liggen ook haha. Het huis is dan Vila Kakelbont met alle bijbehorende attributen. En die meid die langskomt is Annika.

11 likes

Freddy Krueger

2 likes

Ik vind die man bij Timothy dan weer een jonge Gerard Joling

13 likes

Dat dachten wij dus ook. Ik ben eens gaan googlen of Eline en ex. Niet echt fraai

2 likes

:joy:

43 likes

Ben wel benieuwd hoe t bij nisha Tara gaat. Die heeft haar eerste single er al doorheen gejaagd en we moeten nog zes weken.

Also love it dat ze Celine Dion muziek doen bij de Celine Dion look-alike

2 likes

Ze hadden ook Gerard Joling muziek onder zijn autoshot.
En bij Cecile iets van Jerney Kaagman.

Sowieso is de muziek altijd bijpassend :rofl:

6 likes

En de Volendamse hits natuurlijk