B&B vol liefde #3

8

Ja hoor, de eerste die een cursus emotieregulatie gevolgd heeft is weer binnen!
“Dit is MIJN gevoel dat hoort bij MIJ”

2 likes

Ben aflevering drie aan het terugkijken en die eerste bij Nisha Tara, Annemieke? Die is twee keer draagmoeder geweest en heeft zelf ook een kinderwens maar heeft zelf nog geen kinderen. Vind het dan wel knap van haar dat ze toch draagmoeder is geweest, dat lijkt me mentaal best lastig eigenlijk!

13 likes

Ligt toch helemaal aan de situatie? Misschien heeft iemand alleen de wens om kinderen te krijgen met iemand en niet alleen, misschien had ze destijds nog geen kinderwens toen ze draagmoeder was…

1 like

Die Carolie heeft wel echt een plaat voor zn kop zeg hahah. Heeft totaal geen benul hoe die overkomt. Ook wel grappig dat ie bijna dezelfde naam als Caroline heeft

7 likes

Dat is een n spoiler!!! Op tv is vanavond pas aflevering 4

4 likes

Ik vind Nisha Tara zo ongemakkelijk om naar te kijken. Voelt alsof ze cool en tof en zogenaamd nonchalant probeert te doen de hele tijd. Als een student voor haar jaargenoten ofzo, maar dan de oude versie.

Er ligt poep op de trampoline, ‘ik heb een uiltje in de bar… [dropt stilte, zodat de gast kan reageren op de coolheid daarvan, maar dat komt niet]… die heeft alles ondergescheten’.

21 likes

Aflevering 5

Samenvatting

heeft die man bij Iris in spanje nou een trouwring om? Je ziet het als hij de champagne opent.

Peter die zichzelf petertje noemt :sob: why

1 like

Och ik vind Paul toch zo’n schat, nu in afl 7 ook weer met dat cadeautje, echt zo’n blije puppy :joy:

Wat zou die vrouw bij de adelvrouw met wit haar bedoelen met “ik ben wel moeder maar geen mama” ik snap het niet (maar misschien zit ik niet op te letten en heb ik het gemist)

Ze is draagmoeder geweest voor vrienden

4 likes

Oja check :joy: was vergeten dat zij dat was

1 like

Aflevering 4

Nisha Tara zit erg in mijn irritatiezone merk ik, vind het best wel stom dat zij geen Frans kan en over een hekje klimmen in een museum vind ik ook echt mega cringe

16 likes

Hé gadver, schiet iedereen ff op met kijken :sob:

3 likes

Nee dit topic is altijd op snelheid van de tv kijkers, de rest moet in spoilers.

11 likes

Net afl 8 gekeken en blijkbaar is haar vader pas een halfjaar geleden overleden en zit ze dus pas een paar maanden in dat huis in Frankrijk.

3 likes

Ja het is ook zeker geen faire irritatie van mij, ik vind gewoon alles zo manic pixie dream girl uiterlijk vertoon bij haar dat ik meteen dacht OH EN ZE KAN GEENEENS DE TAAL

3 likes

Oja snap ik wel. Maar ik vind haar eigenlijk wel heel leuk? Ik zou denk ik op haar vallen als ik op vrouwen zou vallen. Die dread had alleen niet gehoeven van mij.

Afl 8 Fred

Tot nu toe gaf ik hem nog het voordeel van de twijfel. Maar mijn god wat een hork.
Hij vind die Monique blijkbaar niet leuk want ze is een beetje stijf en gespannen. Prima. Maar waarom maak je er een soort van sollicitatiegesprek van? :sob: Dat hij haar ook helemaal ging coachen om wel lief te lachen naar de mensen bij die gore kiptuk. Ze komt toch niet bij je werken? man man man.
Die vooruitblik naar morgen voorspeld ook niet veel goeds.

2 likes
aflevering 8

Hahaha daar heb ik dan juist wel weer zin in :joy:
Waarom zegt zij dat het gezellig was maar beaamd ze daarna dat ze geen woord tegen elkaar gezegd hebben? Hij brengt het erg bot maar ik snap hem daarin wel

Morgen is er trouwens niks hè , maandag weer

1 like

Nee maar waarom moet je dat dan zo bespreken en het zo tering ongemakkelijk maken? Alsof ze op examen komt bij hem? Stuur haar gewoon naar huis en ga verder met je leven.

4 likes