B&B vol liefde #3

Oja check :joy: was vergeten dat zij dat was

2 likes

Aflevering 4

Nisha Tara zit erg in mijn irritatiezone merk ik, vind het best wel stom dat zij geen Frans kan en over een hekje klimmen in een museum vind ik ook echt mega cringe

24 likes

HĂ© gadver, schiet iedereen ff op met kijken :sob:

4 likes

Nee dit topic is altijd op snelheid van de tv kijkers, de rest moet in spoilers.

13 likes

Net afl 8 gekeken en blijkbaar is haar vader pas een halfjaar geleden overleden en zit ze dus pas een paar maanden in dat huis in Frankrijk.

3 likes

Ja het is ook zeker geen faire irritatie van mij, ik vind gewoon alles zo manic pixie dream girl uiterlijk vertoon bij haar dat ik meteen dacht OH EN ZE KAN GEENEENS DE TAAL

4 likes

Oja snap ik wel. Maar ik vind haar eigenlijk wel heel leuk? Ik zou denk ik op haar vallen als ik op vrouwen zou vallen. Die dread had alleen niet gehoeven van mij.

3 likes

Afl 8 Fred

Tot nu toe gaf ik hem nog het voordeel van de twijfel. Maar mijn god wat een hork.
Hij vind die Monique blijkbaar niet leuk want ze is een beetje stijf en gespannen. Prima. Maar waarom maak je er een soort van sollicitatiegesprek van? :sob: Dat hij haar ook helemaal ging coachen om wel lief te lachen naar de mensen bij die gore kiptuk. Ze komt toch niet bij je werken? man man man.
Die vooruitblik naar morgen voorspeld ook niet veel goeds.

4 likes
aflevering 8

Hahaha daar heb ik dan juist wel weer zin in :joy:
Waarom zegt zij dat het gezellig was maar beaamd ze daarna dat ze geen woord tegen elkaar gezegd hebben? Hij brengt het erg bot maar ik snap hem daarin wel

Morgen is er trouwens niks hĂš , maandag weer

2 likes

Nee maar waarom moet je dat dan zo bespreken en het zo tering ongemakkelijk maken? Alsof ze op examen komt bij hem? Stuur haar gewoon naar huis en ga verder met je leven.

3 likes
aflevering 8

Ja de manier waarop is behoorlijk horkerig
Denk ook dat hij haar daarna wegstuurt overigens

2 likes

Wil je pls spoilers gebruiken als je op spoilers reageert :nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face:

12 likes

hahah ja ‘ik vond het helemaal niet gezellig’

1 like

Er staat geen spoiler in het bericht

2 likes

Nou een beetje wel toch

2 likes

afl 8 Fred

naaah ik vind zijn gedrag wel meer dan horkerig of bot, zie in hem wel het prototype narcistische B&B man.

14 likes

Aflevering 3, sorry ik ga straks 4 kijken en dan loop ik eindelijk tv mee

Vinden jullie Timothy te erg op zoek naar een iconisch moment?

• Ja kijkt vervelend
  • Nee vind ik juist leuk
  • Geheel neutraal

0 stemmers

Is Caroline een honden mens?

• Ja!
  • Nee dan zou ze wel de honden uitlaten en ze niet allemaal veel te dik laten zijn

0 stemmers

Vind je Arie bovenmatig emotioneel intelligent voor een man van 75?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is Paul een schat (dus t/m aflevering 3)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is deze vrouw lekker gek?

• Ja helemaal loca
  • Nee ze is te vinex voor

0 stemmers

Is Eline jouw type mens?

• Op het eerste gezicht nee
  • Op het eerste gezicht ja

0 stemmers

Echt een BIZARRE smaak in mannen iig vind ik maar ik vind fitness mensen meestal echt persoonlijkheidsvacuums maar die kaakknarser uit Gouda ook echt!!!

10 likes

Ik vind het huis van Paul echt prachtig :heart_eyes: Die tuin en dat uitzicht, wat een droomplek. Zou er zo op vakantie willen

9 likes

Ik zat naar mijn telefoon te kijken en toen dacht ik dat ik Joyce hoorde praten van die poppetjesman in Spanje, maar dat was Eline.

Tot zover mijn bijdrage, want ik heb verder nog geen mening over haar :joy:

5 likes

Ja echt 100% over timothy, hij wil te graag een meme worden of zoals je zegt een iconisch mannetje.
Qua Pauls schattigheid zit ik nu even op mn max, gaat voor mij nu richting ‘heb je hem weer met zn schattigheid’.
Oh en Caroline en hoe ze die honden haar eten geeft :face_vomiting: oh en hoe ze de hele tijd in de tuin lopen te schijten

3 likes