B&B vol liefde #3

aflevering 8

Ja de manier waarop is behoorlijk horkerig
Denk ook dat hij haar daarna wegstuurt overigens

1 like

Wil je pls spoilers gebruiken als je op spoilers reageert :nerd_face::nerd_face::nerd_face::nerd_face:

9 likes

hahah ja ‘ik vond het helemaal niet gezellig’

1 like

Er staat geen spoiler in het bericht

2 likes

Nou een beetje wel toch

2 likes

afl 8 Fred

naaah ik vind zijn gedrag wel meer dan horkerig of bot, zie in hem wel het prototype narcistische B&B man.

8 likes

Aflevering 3, sorry ik ga straks 4 kijken en dan loop ik eindelijk tv mee

Vinden jullie Timothy te erg op zoek naar een iconisch moment?

• Ja kijkt vervelend
  • Nee vind ik juist leuk
  • Geheel neutraal

0 stemmers

Is Caroline een honden mens?

• Ja!
  • Nee dan zou ze wel de honden uitlaten en ze niet allemaal veel te dik laten zijn

0 stemmers

Vind je Arie bovenmatig emotioneel intelligent voor een man van 75?

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is Paul een schat (dus t/m aflevering 3)

• Ja
  • Nee

0 stemmers

Is deze vrouw lekker gek?

• Ja helemaal loca
  • Nee ze is te vinex voor

0 stemmers

Is Eline jouw type mens?

• Op het eerste gezicht nee
  • Op het eerste gezicht ja

0 stemmers

Echt een BIZARRE smaak in mannen iig vind ik maar ik vind fitness mensen meestal echt persoonlijkheidsvacuums maar die kaakknarser uit Gouda ook echt!!!

7 likes

Ik vind het huis van Paul echt prachtig :heart_eyes: Die tuin en dat uitzicht, wat een droomplek. Zou er zo op vakantie willen

8 likes

Ik zat naar mijn telefoon te kijken en toen dacht ik dat ik Joyce hoorde praten van die poppetjesman in Spanje, maar dat was Eline.

Tot zover mijn bijdrage, want ik heb verder nog geen mening over haar :joy:

4 likes

Ja echt 100% over timothy, hij wil te graag een meme worden of zoals je zegt een iconisch mannetje.
Qua Pauls schattigheid zit ik nu even op mn max, gaat voor mij nu richting ‘heb je hem weer met zn schattigheid’.
Oh en Caroline en hoe ze die honden haar eten geeft :face_vomiting: oh en hoe ze de hele tijd in de tuin lopen te schijten

2 likes

Aflevering 5

Samenvatting

Weet even niet hoe die tweede vrouw bij Fred heet maar DOE EVEN KALM MEVROUW. Je kent deze man net 5 minuten. Hold your orgasm oké

8 likes

De vader van Jozef Geelman uit Pietje Bell

20 likes

‘altijd al een b&b gewild maarja nooit wat mee gedaan
 ook altijd naar Aruba gewild, ook nooit gedaan’. Echt hoe zie je dit en denk je goh leuke vent nodig ik uit

26 likes

Ja zag er ook echt uit als een junkie vond ik

11 likes

Whatsup ook met die lange vlecht van Eline. Bel je zus ff voor een pak extensions ofzo, dit is echt niks

12 likes

Ik keek altijd de vlogs van JV, en ik zie het het allemaal voor me dat zij zo’n jong meeneemt naar haar ouders in Wassenaar voor een luxe brunch waar iedereen in het beige en lichtblauw gekleed is haha.

Ergens ook wel mooi om te zien hoe anders zij in het leven staat.

9 likes

Haar overleden partner is wel een beetje hetzelfde type qua uiterlijk zoals de meeste mannen die op haar reageerde vind ik. Dus er wel vanuit gaande dat dit wel haar type is.

2 likes

Dit is echt een belediging voor Arjan Ederveen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lol ja maar die man van José is toch van de Nickelson jassen
En daarvoor was ze met Regilio Tuur

3 likes

Ik vind het een soort permanente Mr Marvis reclame daar op Ibiza bij Timothy.

Twee mannen lachend in een auto. Twee mannen lachend op een terras. Twee mannen lachend in de keuken. Twee mannen en een hoop leegte.

9 likes