B&B vol liefde #3

Aflevering 5

Samenvatting

Weet even niet hoe die tweede vrouw bij Fred heet maar DOE EVEN KALM MEVROUW. Je kent deze man net 5 minuten. Hold your orgasm oké

10 likes

De vader van Jozef Geelman uit Pietje Bell

23 likes

‘altijd al een b&b gewild maarja nooit wat mee gedaan… ook altijd naar Aruba gewild, ook nooit gedaan’. Echt hoe zie je dit en denk je goh leuke vent nodig ik uit

32 likes

Ja zag er ook echt uit als een junkie vond ik

13 likes

Whatsup ook met die lange vlecht van Eline. Bel je zus ff voor een pak extensions ofzo, dit is echt niks

14 likes

Ik keek altijd de vlogs van JV, en ik zie het het allemaal voor me dat zij zo’n jong meeneemt naar haar ouders in Wassenaar voor een luxe brunch waar iedereen in het beige en lichtblauw gekleed is haha.

Ergens ook wel mooi om te zien hoe anders zij in het leven staat.

13 likes

Haar overleden partner is wel een beetje hetzelfde type qua uiterlijk zoals de meeste mannen die op haar reageerde vind ik. Dus er wel vanuit gaande dat dit wel haar type is.

4 likes

Dit is echt een belediging voor Arjan Ederveen! :stuck_out_tongue_winking_eye:

Lol ja maar die man van José is toch van de Nickelson jassen
En daarvoor was ze met Regilio Tuur

5 likes

Ik vind het een soort permanente Mr Marvis reclame daar op Ibiza bij Timothy.

Twee mannen lachend in een auto. Twee mannen lachend op een terras. Twee mannen lachend in de keuken. Twee mannen en een hoop leegte.

16 likes

Aflevering 4
Die vrouw bij Paul die wegging omdat ze dacht dat ze afgewezen ging worden :grimacing:
Maar ik denk dat hij nog wel andere leuke vrouwen gaat krijgen

4 likes

Touché touché hahaha

Timothy doet me hier aan denken. Ik vind het wel grappig om naar te kijken.

66 likes

Ja en ik kreeg ook plaatsvervangende hoofdpijn van hoe strak die vlecht zit.

5 likes

Niet echt een fris type als je t mij vraagt

2 likes
afl 5

Jemig wat is die Edwin (bij Iris) een irritante vent

23 likes

Ja ik vond ook nog artikelen waarin zij geïnterviewd wordt en er heilig van overtuigd is dat het een vergismoord moet zijn omdat het een jongen met een hart van goud zou zijn.

Lijkt me (naast dat dit überhaupt super traumatisch moet zijn) erg pijnlijk om er daarna achter te komen dat hij blijkbaar ook een leven had waar jij niks van wist.

2 likes

Wow wat heftig zeg. Ik heb wel eens van iemand gehoord die iets vergelijkbaars had meegemaakt en zij werd toen ook niet echt op de hoogte gehouden door de politie (volgens mij is dat gebruikelijk) dus moest toen alle info over het dubbelleven van haar overleden man uit de media horen. Lijkt me heel moeilijk

Jezus, wat belachelijk.

Geloof inderdaad dat politie mbt delicten van de penoze heel slecht om gaat met de nabestaande.

3 likes

Ik vind Paul helemaal niet schattig sinds hij zei een vrouw te willen die tegen hem zegt dat ie zn jas moet ophangen.

8 likes