B&B vol liefde #3

aflevering 11

Die Edwin bij Iris leek echt stoer te praten dat hij haar ook niet leuk vond en ik geloof het niet helemaal. Ook met z’n ‘ik hoopte dat jij niet verliefd op me zou worden want dan zou ik je pijn doen’. Alsjeblieft hoor :unamused:
En Timothy in z’n panterbed :joy:

16 likes

Zo die Thomas en zn tweede bezoeker hebben allebei zo’n technisch gezien knap uiterlijk maar dan met de uitstraling van een bevroren visstick. Echt match on point.

47 likes

haha pfff krijg echt hoofdpijn van die knot van Eline :joy:

7 likes

Hij viel zooooo door de mand in de laatste Videoland aflevering vind ik. Echt zo’n oppervlakkig kereltje. Heeft volgens mij een hele hoge pet van zichzelf op

10 likes

Nou ze hebben het aan hem gevraagd of hij de overeenkomsten ziet en hij zegt “nou gewoon een vervelende jongen met leuke humor”
:joy:

6 likes

Hmm ja hoe moet je het dan noemen? ‘Mijn overleden vriend’ heb je ook niet altijd zin in want dan krijg je gegarandeerd vragen en/of medelijden en klinkt ook alsof je nog niet helemaal beschikbaar bent voor een nieuwe relatie. Ik snap die woordkeuze op zich wel. Vooral omdat het 9 jaar geleden is en ze graag een nieuwe relatie wil.

26 likes

Aflevering 11

Zoooo typerend voor Edwin dat hij Iris WEER niet liet uitpraten toen ze wilde uitleggen waarom ze hem wegstuurde maar gelijk zelf het woord nam. Echt wat een gast. Hoe kinderachtig ook om te doen alsof hij het ook niet voelde terwijl hij daarvoor allemaal andere dingen zei.
Wat is Thomas oppervlakkig zeg, alleen maar met uiterlijk bezig

28 likes

Videoland
Edwin echt ugh we hebben heel diepgaande gesprekken gehad en zooo nep wat ie allemaal zegt! Benieuwd hoe hij bij de reunie is

10 likes

Aan het begin van zijn intro filmpje dacht ik dat Thomas op zoek is naar een man maar hij heeft snel bewezen dat het een typische oppervlakkige man is. Met z’n ‘alright’ indd. Onnodig want ze zag het echt niet aankomen.

Afl 8 t/m 11

5 likes

Ja ik snap ook wel dat dat in sommige contexten (als je geen zin hebt om verder uit te wijden) handiger is. Net als dat je de beste vriendin van je moeder je tante zou noemen haha. Maar in deze context gaat het juist over het feit dat hij er niet meer is. Noem m dan gewoon bij naam ofzo? Of inderdaad wel ‘mijn overleden partner’?
Het idee dat ik er niet meer ben en mijn vriend mij dan zijn ex noemt… :sob:

Verder vind ik juist dat Eline wel duidelijk aangeeft dat ze weer beschikbaar/open is voor nieuwe liefde, omdat het al 10 (?) jaar geleden is en daardoor geen verse wond meer is

2 likes
Alf. 12

Zou Wadie dat beeld hebben omgegooid?

Echt geen woorden voor Fred :face_vomiting:

1 like

Afl 9

Samenvatting

Pffft ik word echt plaatsvervangend gefrustreerd hoe denigrerend Fred met Monique omgaat. Hij spreekt haar zo belerend toe, alsof ze een klein kind is.
En dan gepikeerd durven te zijn dat ze niet sprankelt en enthousiast is terwijl hij er zelf de hele tijd met een chagrijnige kop bij haar in de buurt is. Nee joh Fred, gek he dat ze dan niet enthousiast van je wordt? Alsof niemand jouw aversie aanvoelt jemig man :sweat_smile: :sweat_smile: Wat een stomme vent. Zo.

40 likes
Afl. 12

Wadie bij Timothy, Amsterdam omschrijven als “the capital of europe basically” is wel echt far-stretched hoor haha

11 likes

Denk dat hij bedoelde : de gay capital

6 likes
12

Heel chill dat Yvonne aan het afhaken is, zij is veel te leuk voor Fred
Gingen eerder toch al geruchten dat mensen bij Fred waren weggegaan door grensoverschrijdend gedrag en/of opmerkingen

18 likes

Hij gaat mij iedere aflevering meer verbazen,wat een akelige mensplannende narcistische kerel

14 likes

Aflevering 12 Fred

Mijn motto is ‘leef in het moment want gisteren en morgen heb je niet’ haha mooie variant wel

1 like

Fred 12

Zin in de exit van Yvonne ik hoop dat ze hem een vlammer geeft!!

18 likes
Samenvatting

Sowieso dat dat bij Doete is, hij ziet nu al niet in dat haar gelach door ongemak komt en niet omdat ze het zo leuk vindt dat hij zich, sinds haar binnenkomst, al als een geile beer gedraagt. Engnek

11 likes

Afl 10 (nisha tara)

Hoe NT die lieske gedag zegt bij de ontmoeting… alsof ze elkaar al goed kennen en elkaar eindelijk live zien. Het lijkt me echt dat zij elkaar al uitgebreid gesproken hebben op instagram, aangezien nisha tara haar al heeft gestalkt en verrrr naar beneden scrollde op lieskes insta haha. Hoe heeft ze die insta uberhaupt gevonden :joy:

20 likes