B&B vol liefde #3

Als iemand in een filmpje zegt hoe hij/zij heet en waar zij vandaan komt hoef je geen enorme speurneus te zijn toch?

1 like

Wat is Fred een nare man zeg, vreselijk. Ik kan er niet naar kijken. Het is niet eens hatewatchen, hij zegt zoveel nare dingen. Viezerd met geldingsdrang

21 likes

Heb echt een girlcrush op die Lieske. Vooral qua looks, en jaloers op haar haren.

8 likes

In reality check over afl 10 hebben ze een interessante analyse erover haha

Aflevering 11

Mijn vriend en ik gingen echt stuk om dat nummer van Celine Dion bij Suus haar vertrek :joy::joy:
Ook dat nummer van Trebble bij Lieske’s aankomst was weer zo passend haha

22 likes

Haha ik vind de muziek in B&B sowieso echt goed gekozen, hoor ook altijd nummers waarvan ik was vergeten dat ze bestonden

17 likes

Gordon met Ik bel je zomaar even op bij Timothy was ook top notch!

12 likes

Wat dan?

3 likes

Huh hahahah ik had even een error, ik kijk niet vooruit dus dacht dat de Lieske van vorig seizoen nu bij N.T. komt :rofl:( ik kijk niet vooruit).

2 likes

Ooh ik vind het juist te makkelijk steeds. This girl is on fire bij Eline die een shirt met vlammen aanheeft. Die muziekguy heeft gewoon de woorden die in zn hoofd opkwamen ingetypt bij ctrl + f in de muziekdatabase. Zo kan ik ook de muziek doen.

5 likes

Haha ja maar dat is ook een beetje de grap juist toch? Net als de voice over van Jeroen Kijk in de Vegte.

20 likes

Oh god hahaha, Friesland wordt weer goed op de kaart gezet. Bij het eerste woord hoorde ik het al.

4 likes

Waarom heeft Timothy een schilderij van Mao pontificaal in zijn woonkamer :smiling_face_with_tear:

12 likes

ben benieuwd nav het voorstukje, daar moet ik haar voor waarschuwen oid. Zijn geilheid ofzo ik snap niet dat vrouwen op hem hebben gereageerd hij straalt creep uit.

9 likes

Misschien een spoiler over afloop nishatara:

Ze gingen zelf zoeken naar lieske op instagram en blijkbaar als je ā€˜lieske’ zoekt dan staat ze al in de top 5 met zoekresultaten. En ze heeft nog geen 100 volgers. Maar het zou ook kunnen dat ze bovenaan komt omdat veel mensen haar nu opzoeken. Maar de analyse daarna was dat zij en NT elkaar niet volgen op insta en dat is wel opvallend. Zou dus best kunnen dat er komende weken nog een hoop gaat gebeuren tussen die 2 en dat ze niet meer bij elkaar zijn nu.

4 likes

Maar we gaan toch niet nog al die weken naar Nisha kijken? Man ik hoop het echt dat dat eerder stopt omdat ze maar 3 vrouwen heeft hoor. Anders wordt dat echt uitgemolken en ik trek haar zo slecht 🫢

8 likes

Aflevering 11

Edwin: ā€œIk hoopte dat je niet verliefd zou wordenā€. Deze man :laughing: Heel knap hoe Iris bij zichzelf blijft, van mij zou hij toch ff flink de waarheid horen hahha

26 likes

Ik kwam net op reddit deze vintage video van Fred tegen haha

9 likes

Hahaha hier begint ie ook al ā€œnog 300 maanden te gaanā€.

11 likes

wat een gek gezicht had Matthijs van nieuwkerk hier eigenlijk, zo als oudere man viel me dat niet zo op

3 likes