Ik zit nu net het voorstelfilmpje voor het nieuwe seizoen te kijken en is Eline (eerste die zich voorstelt) nou het zusje van Josh V en de ex van (de vermoorde) Elco Gjaltema?
Of knoop ik nu heel veel verkeerde facts aan elkaar?
Ik zit nu net het voorstelfilmpje voor het nieuwe seizoen te kijken en is Eline (eerste die zich voorstelt) nou het zusje van Josh V en de ex van (de vermoorde) Elco Gjaltema?
Of knoop ik nu heel veel verkeerde facts aan elkaar?
Ja, lijkt me haar zus inderdaad!
Edit: ze benoemd Elco ook.
Ze hebben weer leuke types verzameld, denk alleen dat ze niet allemaal het seizoen gaan halen?
Meestal vallen er wel wat af toch
Ja zo staat t ook op videoland toch, mogelijke kandidaten
Kunnen ze Eline en Thomas niet koppelen. Zoeken beide iemand die sportief is en ook zn eigen ding doet.
De eerste 4 afleveringen staan online. Iemand al gekeken?
Haha jemig die Claudia is echt net Anouk Verschuur
Hahaha jaaaa daar lijkt ze wel op ja! Vind haar super knap
yes nu al bij afl 3!!
Afl 3
Word je daar naar huis gestuurd, krijg je een fucking betekende banaan mee naar huis. Alsof je naar de kinderopvang gaat
Alf 2
WAAROM doet die Simone alsof ze Jolijn niet ziet als ze binnenkomt? ![]()
Even mijn ei kwijt hoor:
Jemig weer die mannen die na 1 minuut (of voor die tijd zelfs) al verliefd zijn en âdit voelt voor mij als goudâ zeggen. Doe even rustigggg. Ook stellen ongeveer alle mannen amper vragen. Je kan ook terugvragen he, of iemand goed heeft geslapen ![]()
Oja en afl 1 Robin
Dat je niks in huis hebt kan, maar ook niet even moeite doet om wat te halen? Dus je avondeten is een sponzige hamburger met slappe friet en je idee van vrouwen in de watten leggen qua ontbijt is een te wit broodje en een ei. Boter? Nee nee geen boter want dat eet hĂj al 50 jaar niet meer!!
Afl 2 Andre
André en Eva zijn toch wel cute al. Zijn moeder is wel heftig denk ik. Moniquevibessss.
Afl 1
Hahahahaha die boswachter Jeroen zo performative met die sigaar in zijn cabriootje, prachtig
In het weekend ga ik er voor zitten! Lekker bingen. Maar dat mannen gelijk verliefd zijn en geen vragen stellen aan de vrouw, dat is toch in elk seizoen!
Ja vandaar mijn âweerâ. Ook dat competitieve is altijd hetzelfde. Alsof het meer om het winnen gaat dan iets echts vinden. Maar verder natuurlijk prachtige tv dus blijf wel kijken haha.
Ik vind die man uit Antwerpen (die naar de kleurrijke vrouw uit Oostenrijk gaat) er echt uitzien alsof hij eigenlijk een bouwvakkertype is en zich verkleed heeft
Haha ik zit in de eerste 5 minuten, maar die Claudia die al die kratten bier en 49 flessen wijn heeft ingeslagen. Wat heerlijk
Haha Claudia lijkt me zoân gezellige vrouw. Ik moest ook zo hard lachen om die geluiden die uit die intercom kwamen toen de eerste man aanbelde ![]()
Idd net Anouk Verschuur!
Hahahaha ja ik dacht dat dit een hond was ![]()
Afl 4
Omg die vreselijke man uit Venlo! Zoân fragiel ego en onaardig!!!