Blijft dat intro heel de tijd zo lang?!
Jep
Monique plaatste vandaag deze reactie op het Boulevard interview met Sylwia. Het zit haar wel hoog hè ![]()
(In het filmpje zegt Sylwia dat ze sommige scènes geacteerd had en dat ze bij de reünie tegen Monique heeft gezegd vriendinnen te willen worden, waarop Monique zei dat ze dat niet wilde)
Eerst een hele rant en dan ‘maar het draait niet om mij’
![]()
Hahaha how can I make this about me
Geen echte spoiler maar voor de zekerheid
hou vol is alles wat ik wil zeggen
en als je videoland hebt, skip de intro. Scheelt heel veel. Sluit net het seizoen af
Haha ik heb volgehouden ben nu bij aflevering 18 en vind het toch wel vermakelijk
https://www.nu.nl/achterklap/6376374/denise-en-mike-uit-winter-vol-liefde-uit-elkaar-word-monddood-gemaakt.html
Oh god Mike en Monique (de moeder) krijgen een realityserie en Denise en Mike zijn uit elkaar (maar ze mag niet zeggen waarom omdat de serie nog moet worden uitgezonden)
Wat een uitmelkerij allemaal
Ik zit nu net het voorstelfilmpje voor het nieuwe seizoen te kijken en is Eline (eerste die zich voorstelt) nou het zusje van Josh V en de ex van (de vermoorde) Elco Gjaltema?
Of knoop ik nu heel veel verkeerde facts aan elkaar?
Ja, lijkt me haar zus inderdaad!
Edit: ze benoemd Elco ook.
Ze hebben weer leuke types verzameld, denk alleen dat ze niet allemaal het seizoen gaan halen?
Meestal vallen er wel wat af toch
Ja zo staat t ook op videoland toch, mogelijke kandidaten
Kunnen ze Eline en Thomas niet koppelen. Zoeken beide iemand die sportief is en ook zn eigen ding doet.
De eerste 4 afleveringen staan online. Iemand al gekeken?
Haha jemig die Claudia is echt net Anouk Verschuur
Hahaha jaaaa daar lijkt ze wel op ja! Vind haar super knap
yes nu al bij afl 3!!
Afl 3
Word je daar naar huis gestuurd, krijg je een fucking betekende banaan mee naar huis. Alsof je naar de kinderopvang gaat
Alf 2
WAAROM doet die Simone alsof ze Jolijn niet ziet als ze binnenkomt? ![]()
Even mijn ei kwijt hoor:
Jemig weer die mannen die na 1 minuut (of voor die tijd zelfs) al verliefd zijn en ‘dit voelt voor mij als goud’ zeggen. Doe even rustigggg. Ook stellen ongeveer alle mannen amper vragen. Je kan ook terugvragen he, of iemand goed heeft geslapen ![]()
Oja en afl 1 Robin
Dat je niks in huis hebt kan, maar ook niet even moeite doet om wat te halen? Dus je avondeten is een sponzige hamburger met slappe friet en je idee van vrouwen in de watten leggen qua ontbijt is een te wit broodje en een ei. Boter? Nee nee geen boter want dat eet híj al 50 jaar niet meer!!
Afl 2 Andre
André en Eva zijn toch wel cute al. Zijn moeder is wel heftig denk ik. Moniquevibessss.