Ja dat viel me inderdaad ook al op!
Jet heeft dat hele hoofd geƫrfd, die ziet er ook altijd uncanny uit vind ik persoonlijk.
Op fotoās lijkt het vaak alsof Mathijs geen tanden heeft.
Dit vind ik bij Michael ook zo erg
aflevering 11
Ik weet niet of ik het echt knap vind van Iris, meer een beetje tam. Begrijp me niet verkeerd die Edwin is de boosdoener en de kinderachtige hier maar ze laat het wel helemaal gaan. Misschien was ze er gewoon klaar mee, maar ik zou mezelf net als jij ook niet zo in de reden laten vallen ![]()
God ik ben eindelijk bij (op de tv tijden hahaha) met b&b Ć©n met realitycheck. Ik haat het altijd als ik meer dan 3 afleveringen achterloop en het echt zoān berg wordt die ik nog door moet.
Maar hoe komen dit soort gemiddelde kerels toch altijd aan dat oneindige zelfvertrouwen. Ik vind Thomas echt een boerenpummel maar kan aan mij liggen
Hoe kunnen we in aflevering 12 zitten en het is nog steeds elke dag tijd voor een grote schoonmaak bij Caroline
Afl 12
Jezus Thomas geile beer, te kreunen voor de camera
Het is een act, eigenlijk zijn ze diep van binnen extreem onzeker.
afl 13
Koraal Bonaire dreigt te verdwijnen, nog geen 10 procent over
Toevallig vandaag headline bij de NOS.
Misschien moet Fred zich even inlezen ipv zeiken tegen Yvonne dat ze niet zo ongezellig moet doen en zeggen dat Doete gewoon lekker het koraal moet meenemen ![]()
Ja zag ik ook hahah
Ik denk dat Fred het wel weet trouwens, maar er gewoon schijt aan heeft
Ok Josseline wilde dus gewoon haar schrijverscarriĆØre lanceren (zie haar tiktok)
Moest trouwens nog denken aan die boot die Timothy had gehuurd. Was die kapitein niet die ex-vriend van Sylvia Geersen? Die mee had gedaan aan The Bachelorette?
Afl 12
Go Yvonne!!! Blij dat ze hem doorheeft
Ik ben pas bij aflevering 7 maar ik heb al zooveel hondenkak voorbij zien komen (spoiler mocht vuile_bitch meelezen ![]()
Vind het echt jammer dat ik niet bij ben en lekker kan meelezen
Wow Juicechannel gaat echt helemaal los over Naomi van Thomas. Oke je komt op tv en mensen kunnen iets privƩ over je weten en dit is het risico. Maar vind het toch wel heftig ofzo ? Ze is even 3x 10 minuten op tv geweest en dan dit.
Edit
aangepast door moderator
Ja en zo boeiend is het allemaal ook weer niet? Als ze nou een moord gepleegd had ofzo
Vertel dan minstens even wat er gezegd wordt??