B&B vol liefde #3

Nou inderdaad haha

2 likes

Ze zou zich anders voor doen op tv. Veel rustiger. In het echt schreeuwt ze alles bij elkaar en ze heeft seks gehad met een collega op de werkvloer. Echt errug

1 like

Afl 10 IEHIEHIEHIEH EDWIN IEH (dit lijkt me geen spoiler lol)

2 likes

Best wel triest dat mensen in je directe omgeving dit dan over je zeggen en dan al helemaal doorspelen naar een juicechannel wtf

33 likes

Ja bah, nog een rede om nooit mee te doen. Genoeg shit en troep over mij te vinden/vertellen

5 likes

Ik wil afwassen en naar de nieuwe Reality Check (niet podimo versie) luisteren, schiet op :tired_face:

2 likes

Jongens, we delen hier geen screenshots van dit soort (prive)accounts.

2 likes

Aflevering 13

Samenvatting

Wat zitten die mannen van Eline lekker te haten op elkaar hahahha jezus

11 likes

Aflevering 13
Ik heb erg gelachen om Caroline deze aflevering :joy:

Jemig die Kees Jan laat zich ineens kennen zeg. Ik ben een sterrenrestaurant en hij een kapsalon? En zo verheven doen met dat golfen ‘ja want IK kan het wel’. Pff ik zou echt afknappen op dat gedrag

19 likes

Ja echt byeeeeee KaaJee, ga maar lekker naar huis holliejadiejee.

6 likes

ze gaan golfen terwijl dat niet bij haar past, hij zegt niet dat ze zich dan op X wijze moeten kleden en dan op camera zeggen dat ze toch niet opvallen tussen de (volgens mij dikke?) dronken Amerikanen en dat snel beteren naar dat die andere man niet zal opvallen. Brrrr

6 likes

En hij was juist degene die geen zin had in haantjesgedrag toch?

7 likes
a14

Die kut Fred die “vrolijk” wordt van Doete is gewoon stapel helemaal hoteldebotel van die vrouw. Ik hoop echt zoooo dat zij niks van hem wil uiteindelijk. Zou hem dat echt gunnen. En hoera voor Yvonne :clap:t4:.

16 likes

Ik vind thomas zo stom doen he. Kan het niet verwoorden helaas maar ugh

Zou het trouwens Jan Smit #spon zijn?

7 likes

Ja het zijn zoveel afleveringen altijd. Het gaat te snel!

4 likes

Man man man afl 11 werd er niet beter op, wat een vent.

5 likes

Vind Caroline echt geen leuk mens

20 likes

Nou vind ik dus ook. Ze doet niet anders dan poetsen en doet niets en organiseert niets voor die mannen. Ze geeft aan een grote dierenvriend te zijn, maar ze geeft haar honden witte boterhammen met leverworst en laat ze amper uit.

13 likes

De rest van de avond Nostradamus van Hans Teeuwen in mn hoofd :sweat_smile:

Ik kan echt niet meer naar haar kijken en die honden en dat constante gepoets en geniks. Ik spoel haar stukjes nu gewoon door.

4 likes