Ik ging juist helemaal stuk om haar in de afl van gisteren (Videoland) ![]()
![]()
Houd er wel van als mensen gewoon zo lekker zichzelf zijn, ze houdt niet van op pad gaan dus dan moet je een man toch ook niet nu verplicht mee op uitjes gaan nemen terwijl dat totaal niet je ding is?? Als een man dat dan vervelend vindt, dan passen ze toch gewoon niet bij elkaar? Vind het wel heerlijk overzichtelijk en duidelijk 🫶🏼
Wist je al dat hij mega afgevallen is?
Ja kom alleen niet aan met ik ben een dierenvriend als je die honden witte boterhammen met leverworst voert en magnetronlasagne.
Ik ben benieuwd wat Josh van de kledingstijl van Eline vindt
Ik denk niet dat je Eline blij zou maken met kleding van Josh V haha
Maar wat is hun connectie??
Zijn zussen
Zou me ook niet verbazen als Caroline alleen blijft. Ze zei ook dat ze het liefst alleen is met de honden en al die mannen ergert ze zich aan
Iedereen buiten Mascha om ziet toch ook gewoon dat José totaal niet chique is? Ze ziet er zelf uit als de vleesgeworden markt van Beverwijk, ze heeft een kledingmerk voor iets rijkere tokkies en that’s it?
Die Wadie doet me qua gezicht en trekjes in z’n gezicht echt denken aan Danique van Daniel in dat enge hotel in Tsjechië van vorig jaar.
Daar maak je niemand blij mee toch ![]()
Ik snap ook niet dat iedereen helemaal bij is met videoland, ik loop op tv al twee afleveringen achter
En dan natuurlijk wel alle spoilers willen lezen hier
Ik kijk iedere ochtend voordat ik naar werk ga ![]()
Ik heb echt niks beters te doen op deze lange zomeravonden, slapen lukt toch niet op tijd. Mogen van mij wel 7 afl per week zijn ![]()
![]()
Als je eenmaal bij bent valt een aflevering per dag wel mee en ik kijk het wel echt als achtergrond ruis, dus doe dan mijn afwas ofzo ![]()
Ik heb een pasgeboren baby dus hier is het ochtendritueel een fles geven in bed, ik koffie en dan B&B kijken. Absolute aanrader om vlak voor het nieuwe seizoen te bevallen
Afl 15
Ik geloof echt niet dat Lieske en Nisha niet eerder contact hebben gehad en het alleen maar bleef bij ‘op haar Facebook kijken’ van te voren.
Die hebben duuuuuizend procent zeker wel contact gehad ja
Misschien komt het door de edit maar ze is er een dag of twee en nu liggen ze al bij elkaar in bed? Gaat zo snel. Ik heb overigens wel het gevoel dat dit ergens stuk gaat lopen. Kan het niet duiden maar vindt het toch niet echt een match
Jezus Caroline laat je honden gewoon uit, kom je zelf meteen ook eens uit die bunker
Pfff Caroline is zo’n onaardig mens, ook al die domme klusjes die ze die mannen steeds laat doen. Ik heb zelf een hond en ben echt gek op haar, maar hoe zij met die honden doet vind ik echt zo irritant. Ook al die hondenschijt in de tuin, gadverdamme.