B&B vol liefde #3

Waarom Caroline zich überhaupt heeft opgegeven is mij een raadsel. Ze wil niks?? En die Arie laat zo erg over zich heen lopen ik vind ‘t echt een kneusje.

17 likes
Afl. 15 Fred

Ik vind het bijna onmogelijk worden om naar Fred te kijken, omdat het zo gestoord is allemaal? Nu weer ‘ja ik ben geen Picasso, ik ben een echte kunstenaar’ en dat met droge ogen zeggen? En Doete is geloof ik gewoon niet helemaal toerekeningsvatbaar hoor. Ik heb het idee dat zij gewoon totaal niet begrijpt wat er allemaal gebeurt?

Edit; en dat geklaag van Fred over het gebrek aan fysiek contact. Echt aan het voorsorteren op grensoverschrijdend gedrag. Ook met dat fietsen zeggen dat ze net een vrouw van 26 lijkt. Die obsessie met jeugdigheid is ook zo goor

Afl. 15 Paul

Ik vind de betrokkenheid van kinderen vaak een beetje problematisch (de dochter van Klaas was hiervan een goed voorbeeld) maar de dochters van Paul vind ik zo lief en open. Je merkt dat ze het hun vader echt wel heel erg gunnen, en dat vind ik best knap wetende dat hun moeder pas 2 jaar geleden gestorven is.

27 likes

ja echt zij verdraagt echt niemand om zich heen!!!

2 likes
Alf. 15 Fred

Deze man is echt knetter gek

13 likes

Die vrouwen bij Fred hebben denk ik gewoon het stockholm syndroom of besluiten dat ze omwille van hun veiligheid beter kunnen doen alsof ze het leuk vinden en te wachten tot ze de productie in het geheim kunnen vragen ze te evacueren. Die huisjes waar ze slapen zien er niet uit alsof je die ‘s nachts kan afsluiten dus vieze Fred kruipt zo door je raam zonder glas naar binnen.

17 likes

Ik vond Fred de eerste paar afleveringen heel grappig om te kijken (met zijn vreugdeplasje en zo), maar vanaf aflevering 6, als hij het halve strand onderkliedert met verf uit een gieter en dan oprecht als een kleuter tegen Yvonne snauwt dat ze zich er niet mee moet bemoeien want het is zíjn kunstwerk, is het helaas niet meer zo grappig. en het wordt ook maar erger en erger???

5 likes

Ik vind het zo dom dat hij denkt dat die verf zwart wordt. Hij laat het elke keer drogen tussendoor, dan gaat het nooit meer mengen en is het gewoon steeds een nieuwe laag. Hij vindt het ook echt revolutionair wat hij maakt :sweat_smile: Gewoon grootheidswaanzin over de hele linie, qua kunst, maar ook over hoe hij zichzelf ziet.

30 likes

Ik denk dus dat hij wel wil eindigen met zwarte verf? Want anders vraag ik me wel echt af of die man ooit met verf heeft gewerkt (wat ik trouwens wel echt steeds meer begin te betwijfelen haha)

Afl 15. Nisha Tara

Ik denk dat Lieske en Nisha Tara gewoon heel erg veel fysieke aantrekking voelen en verder helemaal een bepaald beeld dat ze in hun hoofd van de ander hebben gecreëerd op elkaar aan het projecteren zijn. Het is misschien de keuze van productie om alleen beelden te laten zien waarin het allemaal vooral fysiek is en er weinig diepgaand besproken wordt hoor, maar het is allemaal zo oppervlakkig?

Ik besef me trouwens ook ineens dat Nisha Tara al voor er één van de vrouwen kwam het erover had dat ze het heel sexy vond als een vrouw een boom kon afzagen en dat is natuurlijk wel heel specifiek. Ik denk dat ze dat ook hebben gezegd bij Realitycheck hoor, maar dat is natuurlijk wel heel specifiek wat Lieske als natuurbeheerder kan/doet. Ze zegt deze aflevering ook gewoon rechtuit dat ze “op elkaar hebben gewacht” dus dat zegt ook genoeg. Zo lullig wel voor Annemiek en Suus, lijkt me echt kut om terug te zien.

9 likes

Ik sta er heel ambivalent in aangaande dat hele rare gesprek tijdens hun lunch date tussen Josseline en Paul. Ik vind dat zij echt heel fel doet ineens echt alsof het een soort tentamen voor Paul is. Met haar “je hebt een dag en vrije invulling, wat zou je dan doen?” Ja, als Paul dan zegt ik ga lekker een kopje koffie drinken in m’n eigen tuin want daar ben ik tevreden dan vind zij dat blijkbaar geen goed antwoord. En begint ze een heel epistel over Joeta Leerdam en verticuteren?!

Ik vind Paul ook wel een beetje een pleaser en een echte lieverd, zou niet mijn man zijn, nogal passief, maar hoe zij doet vind ik best wel heel… bijzonder en out of the blue ofzo.

24 likes

Ja echt als een recruiter die vraag haha

15 likes

Uhh Thomas die zegt: “Ik heb natuurlijk nog nooit met twee meiden tegelijk gedate” - geloof er niks van knul je jokt

15 likes

ja inderdaad hahaha sowieso dat hij meerdere meiden tegelijk had toen hij nog “oude Tommy” (:sick:) was

14 likes

Is ze niet gefrustreerd dat Paul niet eens een simpele vraag als “wat zijn je hobbies” wil beantwoorden?
Hij doet net alsof ze hele diepen vragen stelt en dan vraagt ze de meest basic shit ever die je op een 1e date zou stellen.

Maar ik vind Paul sowieso een irritante vent, dus mijn mening is denk ik gekleurd :joy:

14 likes

Hij bedoelt dat de meiden het ook van elkaar weten :clown_face:

11 likes

Nou het voelde wel echt als een interview. Daarna zag ik dat ze recruiter was dus dat verklaarde het wel :joy:

Zie het helemaal voor mij dat eline alleen maar stomme mannen gaat krijgen.

3 likes

Aaaah ik vind het echt SUPER lief hoe blij Iris is na die motordate met die boy :heart_eyes:. Zal vast niet perse van hem zijn maar van de hele situatie, maar dat maakt niet uit.

7 likes

ja zou dit de reden zijn dat ze naar Spanje verhuisd is? Want ik snap echt niet wat ze daar nou moet eigenlijk, ze zit alleen maar in haar fort met die honden.

2 likes

Ik snapte Paul wel hierin. Het waren heel houterige vragen. Op een date zou ik ook geirriteerd zijn als iemand die zo aan mij zou stellen, zo bijna ingestudeerd en als een gesprekstrucje. Echt met die recruiter insteek. Zogenaamde interesse maar meer vanuit een rol dan vanuit oprechte relaxte belangstelling.

Leek ook wel alsof ze zat te azen op dat hij iets ‘verkeerds’ zou zeggen waar ze hem dan op kon pakken (zoals HR wel vaker doet in sollicitaties). Dat was het moment dat hij iets zei van je bent mooi. Dat plaatste zij meteen in een negatief daglicht. Paul kon het sowieso niet goed doen in haar ogen.

11 likes

Ben benieuwd of Thomas wel echt zo’n ruige tijd heeft gehad hoor, geloof wel veel ONS tijdens skileraar periode, maar als hij zich echt misdragen had had dat wel op de Juicekanalen gestaan.

6 likes