B&B vol liefde #3

Mijn gok is dat ze uit de scheiding van haar ex wat geld heeft gekregen. In Spanje is de belastingdrempel voor vermogensbelasting 1 miljoen. Het is makkelijker om daar op je vermogen te teren dan hier. Daarom wonen er relatief veel Nederlandse pensionados (die bijv een eigen bedrijf hadden en hun pensioen in vermogen hebben)

Ze heeft verder totaal niets met Spanje of wat daar te doen is, lijkt het

6 likes

Ik kijk aflevering tien terug en my god wat een waardeloze vent is die Edwin bij Iris toch ook. Hoezo stuurt ze die niet meteen naar huis, met z’n “knutselen” terwijl dat gewoon haar bedrijf is en dan ook nog telkens het gesprek kapen als het over haar overleden kindje gaat.

13 likes

Waaaarom haalt KeesJan die nieuw vent steeds zo naar beneden, met z’n domme opmerkingen. Echt typisch onzekere man.

12 likes

fred: we MOETEN wel wat meer aan elkaar gaan zitten. Wtf, doe ff normaal

12 likes

En de reality check mensen van podimo vandaag vonden hem helemaal cute?? Ik vind de andere presentatoren leuker

3 likes

Bij mij verloopt het ieder jaar hetzelfde. Ik begin vol enthousiasme aan de eerste aflevering of 5. Dan merk ik al dat ik te hard achterloop en vervolgens ga ik op vakantie en loop ik zo hard achter dat ik denk laat maar zitten. Maar blijf ik wel dit topic lezen en af en toe een reality check podcast en dan voel ik me er toch een beetje bij horen đŸ„č

6 likes

Ze hebben sowieso soms echt rare takes daar vind ik

6 likes

Ik vind het sowieso minder leuk nu ze vooruit lopen want dan zitten er veel meer “nieuwe” mensen bij die ik allemaal niet leuk/boeiend vind :sweat_smile::sweat_smile:

Nisha Tara afl 16

Was dit nu haar laatste afl al? Had dan liever gewild dat ze het dan hadden uitgesmeerd over het seizoen.

Hoe denken jullie dat dit af gaat lopen?

2 likes

Afl 16

Wtf is die pet van Eline met haar haar als drol op de hoofd?

23 likes
Iris afl 16

Huh, ik snap hier helemaal niks van. Waarom komt Jiri niet gewoon terug?

12 likes

Hahaha

4 likes

Ik dacht exact hetzelfde

2 likes

Maar daarvoor in de plaats krijgen we een nieuwe B&b’er. Vind ik wel prima, nisha was wel klaar, saai verhaal.

5 likes

Iris 16

Ja en waarom zegt hij niet gewoon op maandag al “trouwens, ik heb dit weekend m’n zoon dus ongeacht hoe leuk het is tussen ons, ik moet vrijdag naar huis”
Ook wel een beetje gek om zo te zeggen dat hij vanavond al gaat.

Ben wel benieuwd of Iris nog gezegd heeft tegen hem dat ze wel snapt dat hij naar z’n zoon toe gaat, want zij vindt haar kinderen ook heel belangrijk.

5 likes

Ik luister dit letterlijk nu. Dacht echt “huh?!”
Vind de afleveringen met Stephanie, Dook en Timo het leukste. En de mannen kan ik ook nog wel waarderen!

8 likes

Die mannen zijn echt walgelijk

2 likes

Ik denk vooral voor de zon, aan haar huid te zien.

2 likes

Ik wil echt graag NT haar haren borstelen

5 likes

Ik vind sowieso die drie nieuwe echt helemaal niks, luister eigenlijk alleen die met die drie mannen en die waar Stephanie en Dook in zitten. Die laatste zijn echt mn favo, moet daarbij regelmatig echt hardop lachen

5 likes