Fred aflevering 16
Even kotsen van Fred die helemaal geil wordt omdat Doete een viezigheidje van zn neus haalt ![]()
![]()
![]()
ja nu gaat ze vast ook aan andere dingen zitten zegt ie nog. Aftellen tot de aflevering waarin de zedenpolitie daar komt binnenvallen
Fred aflevering 16
Even kotsen van Fred die helemaal geil wordt omdat Doete een viezigheidje van zn neus haalt ![]()
![]()
![]()
ja nu gaat ze vast ook aan andere dingen zitten zegt ie nog. Aftellen tot de aflevering waarin de zedenpolitie daar komt binnenvallen
Aflevering 16
Ik word toch zo boos van Fred!! âWe zitten op een dood spoorâ omdat je na 3 dagen nog geen aanraking hebt gehad? Doe normaal wtf
Afl 16
Vond Doete eerst een beetje gekkig en dacht die gaat helemaal mee in Fred zân grillen. Maar vind haar wel cool nu, doet gewoon haar eigen ding, blijft zichzelf en bekijkt het van een afstandje hoe Fred zich tot haar verhoudt zonder zich aan te passen
Wie is Jan ![]()
ja same, die drie mannen vind ik ook grappig. ik vind Gaby, Sophie en Tom echt verschrikkelijk saai.
Fred, Jan, same same ![]()
Hahahah ja Fred. Gewoon een mediocre Jan
Het onbereikbare van de horizon, vinden jullie dat belangrijk? ![]()
Hij legt eigenlijk steeds zijn gewenste antwoord al klaar elke keer he?
hahahaha hier heb ik het ook veel te lang over gehad met mijn partner
wat BETEKENT dit in godsnaam
Fred 16:
nu gaat ze wel aan meer plekjes zitten
ieeeeeeeew gatverdamme kreeg daar echt kotsneigingen van
![]()
Misschien kan Arie het even opruimen dan.
Eindelijk aan aflevering elf kunnen beginnen vandaag en YES Edwin weg!!! Hij maakte het er ook niet beter op voor zichzelf in dat gesprek
De reden dat tering saaie Thomas een relatie wil: ik krijg rimpels en wordt grijs. ![]()
Ja vond dit ook bijzonder, niks meer kunnen antwoorden op die vraag dan dat en als zij zegt bang te zijn voor altijd alleen te blijven reageren met: ja dan wordt je een grijs en rimpelig omaatje met bochel ???
Jaaaa wtf die random bochel opmerking ![]()
Ik vind hem sowieso echt vreselijk hoe hij over haar praat: mooi poppetje, mooie haartjes, mooi jurkje, mooi gezichtje. Walgelijk.
Echt run meid.
Sorry maar vind nog steeds dat hij beter langs kan gaan bij Timothy.
Timmy zou hem kapot saai vinden ![]()
Over Nisha Tara Het zal jaloezie zijn, maar ik vind het altijd irritant dat mensen elkaar zo snel volledig vinden en verliefd zijn. Kan er bijna niet naar kijken.
Iemand van realitycheck verwacht dat NT en Lieske? elkaar al eerder via 8nstagramhadden gesproken en dus zo al wat
Ierse hebben laten opbloeien. Je zag NT ook echt op haar wachten.