B&B vol liefde #3

Fred aflevering 16

Even kotsen van Fred die helemaal geil wordt omdat Doete een viezigheidje van zn neus haalt :nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face::nauseated_face: ja nu gaat ze vast ook aan andere dingen zitten zegt ie nog. Aftellen tot de aflevering waarin de zedenpolitie daar komt binnenvallen

15 likes

Aflevering 16

Ik word toch zo boos van Fred!! “We zitten op een dood spoor” omdat je na 3 dagen nog geen aanraking hebt gehad? Doe normaal wtf

7 likes

Afl 16

Vond Doete eerst een beetje gekkig en dacht die gaat helemaal mee in Fred z’n grillen. Maar vind haar wel cool nu, doet gewoon haar eigen ding, blijft zichzelf en bekijkt het van een afstandje hoe Fred zich tot haar verhoudt zonder zich aan te passen

14 likes

Wie is Jan :joy:

7 likes

ja same, die drie mannen vind ik ook grappig. ik vind Gaby, Sophie en Tom echt verschrikkelijk saai.

7 likes

Fred, Jan, same same :rofl:

3 likes

Hahahah ja Fred. Gewoon een mediocre Jan

2 likes

Het onbereikbare van de horizon, vinden jullie dat belangrijk? :nerd_face:

15 likes

Hij legt eigenlijk steeds zijn gewenste antwoord al klaar elke keer he?

7 likes

hahahaha hier heb ik het ook veel te lang over gehad met mijn partner :joy: wat BETEKENT dit in godsnaam

5 likes

Fred 16:
nu gaat ze wel aan meer plekjes zitten
ieeeeeeeew gatverdamme kreeg daar echt kotsneigingen van

7 likes

20 likes

:laughing:

Misschien kan Arie het even opruimen dan.

13 likes

Eindelijk aan aflevering elf kunnen beginnen vandaag en YES Edwin weg!!! Hij maakte het er ook niet beter op voor zichzelf in dat gesprek

8 likes

De reden dat tering saaie Thomas een relatie wil: ik krijg rimpels en wordt grijs. :facepalm:

22 likes

Ja vond dit ook bijzonder, niks meer kunnen antwoorden op die vraag dan dat en als zij zegt bang te zijn voor altijd alleen te blijven reageren met: ja dan wordt je een grijs en rimpelig omaatje met bochel ???

7 likes

Jaaaa wtf die random bochel opmerking :joy:

5 likes

Ik vind hem sowieso echt vreselijk hoe hij over haar praat: mooi poppetje, mooie haartjes, mooi jurkje, mooi gezichtje. Walgelijk.
Echt run meid.

Sorry maar vind nog steeds dat hij beter langs kan gaan bij Timothy.

29 likes

Timmy zou hem kapot saai vinden :joy:

22 likes
tot afl 15 gekeken

Over Nisha Tara Het zal jaloezie zijn, maar ik vind het altijd irritant dat mensen elkaar zo snel volledig vinden en verliefd zijn. Kan er bijna niet naar kijken.

Iemand van realitycheck verwacht dat NT en Lieske? elkaar al eerder via 8nstagramhadden gesproken en dus zo al wat
Ierse hebben laten opbloeien. Je zag NT ook echt op haar wachten.

5 likes