B&B vol liefde #3

Aflevering 16

Fred is zo onaardig over die nieuwe vrouw met zijn ‘oma’ uitspraken :angry:

17 likes

Pff ik vind het ook irritant en dat afscheid ook zooooooo overdreven na 2 (?) dagen. Maar ik heb dat altijd als mensen meteen zo klef en overdreven doen haha

5 likes

NT en Lieske aflevering 15

“Ik kan niet wachten om je weer te zoenen.” “Ik kan ook niet wachten om jou weer te zoenen.” Blehhh hou op. :face_vomiting:

6 likes

NT en Lies afl 16

Ben nu afl 16 aan het kijken en hoe het opent met NT en lieske helemaal verstrengeld in elkaar in bed… het lijkt me zoooo awkward, zo’n cameraploeg naast je bed en dan zo intiem daar liggen?! En ik heb ook echt gemist dat ze even op een date gaan en gaan praten over wie Lieske is enzo. Wat zoekt ze in een relatie, ze heeft blijkbaar kinderen, hoe ziet ze dat voor zich? Die hele verhaallijn had veel langer gekund. Het lijkt eerder alsof we zo middenin een bestaande relatie zijn gestapt met een camera :joy: of ligt het aan mij?

44 likes

Wat is Fred toch een verschrikkelijke man

5 likes

ik kijk nu voor t eerst live en hij lijkt echtop herman van veen ja!!! heel anders dan op de foto

en idd ook wat weg van de bie!

Ik vond het ook echt raar dat Lieske zei dat ze het jammer vond om weg te gaan maar dat het natuurlijk wel dubbel is (omdat ze haar kinderen dan weer ziet, denk ik) en dat Nisha Tara daar totaal niet op in ging. Ze zei alleen ‘ja, jij hebt natuurlijk een heel leven daar.’ maar niets over dat het vast fijn was dat Lieske dan weer bij haar kinderen was. Uberhaupt niets inhoudelijks besproken tussen hen (of dat is allemaal geknipt).

Afl 16

13 likes

Ik vind m ook echt heel anders dan op de foto

Sjaak afl 16

Haha huh ben helemaal in de war. Ik dacht dat Sjaak voor Eline zou komen, staat ie ineens bij Iris in de tuin. Hij is ook 11 jaar jonger. Ik krijg wel een beetje de kriebels van hoe hij praat over dat hij teleurgesteld is door vrouwen die hem niet teruggeven wat hij geeft. Klinkt als een gast van 23 ofzo.

14 likes

ja heel hahaha karbonkel x mr jigsaw/billy vs herman van veen x wim de bie :joy:

5 likes

Thomas die aan Mexx vraagt tijdens het schoonmaken van de zonnepanelen of ze dit leuk vindt om te doen hahahaha Jezus wat voor antwoord verwacht ie? “OH JA THOMAS ECHT HET ALLERLEUKSTE WERK OOIT!!!”

17 likes

Had trouwens die ladder onder Fred zijn poten weggetrapt, houdt ie tenminste zijn gore bek dicht

19 likes

ben echt nog bij aflevering 1 maar wat is het muziekteam toch altijd lekker en eclectisch en grappig :ok_hand: echt een meerwaarde haha ik wil best per seizoen een soundtracklijstje

15 likes

fred ‘ik ben als een klomp in slaap gevallen’

4 likes

aflevering 16

Ja ik vind hun verhaallijn echt zo vaag, ook hoe ze afscheid nemen met ‘ja moeten nog wel even nummers uitwisselen en dan gaan we wel een keer contact opnemen’. Echt he? jullie zeggen net dat je elkaars ultieme lover bent en dan zeg je dit?? Heb ook het idee dat we naar een bestaande relatie al zitten te kijken en ze nog even doen alsof ze elkaar hier voor het eerst zien. Ik ben helemaal confused iig en ik hoop dat die nieuwe vrouw met die teckel wat nieuw leven gaat geven.

16 likes

ahhahahaha

6 likes

sorry dat ik echt extreme spuitelf ben zal het tot een minimum proberen te beperken. maar die brabomeid bij nisha doet me echt denken aan die politievrouw bij judith :joy: echt dezelfde soort mismatch

9 likes

Ja inderdaad! Dit dacht ik ook.

Als ik Fred nog één keer die ladder op zie gaan met zijn gieter met verf smijt ik de afstandsbediening naar de tv in de hoop dat die ladder omver flikkert

10 likes
Afl 16 NT en Lieske

Ja haha, ik weet dat ik soms met 1 oog de afleveringen kijk, maar ik was nog aan het terugspoelen omdat ik dacht dat ik de hele opbouw van de romance had gemist. Heeeeel gek, in ieder geval hoe het op tv wordt gebracht. Je kent elkaar net, duikt met elkaar in bed (you do you) maar dan daarna enerzijds doen alsof je elkaars ultieme liefde bent (hebben jullie al gepraat dan?) en anderzijds doen alsof je er super cool en nonchi onder bent (ja we hebben elkaars nummer nog niet, we spreken vast wel weer een keer af) alsof het een one night stand was. Huh haha :rofl:

Denk ook dat ze elkaar al wel flink gesproken hadden voor de opnames, maar dan nog snap ik niet wat voor mixed verhaallijn hier nu uitgezonden wordt op tv.

Ik blijf een beetje achter met een onvoldaan gevoel over deze verhaallijn. Ben nu ook helemaal niet blij voor ze ofzo. Had veel meer verhaal, diepgang, opbouwende liefde willen zien. Net zoals bijv bij Judith en Bart. Dat vond ik echt geweldig om naar te kijken :heart:

20 likes