B&B vol liefde #3

Samenvatting

Ik denk dat dat enerzijds toch een beetje zelfbescherming is om noncha te doen en aan de andere kant ook proberen te verbergen dat ze elkaar niet al even kennen en gesproken hebben voor de tv. Slecht geacteerd zeg maar. Verder vind ik ze allebei niet zo emotioneel volwassen als Judith en Bart, dus ik snap wel waarom het niet hetzelfde is.

7 likes
NT & Lieske Afl. 16

Ja ik vond dat hele kleffe gedoe ook een beetje puberaal wetende dat daar gewoon een productieteam bovenop stond. Mijn tolerantie voor PDA is best hoog maar dit was wel echt too much. Ik kreeg echt flashbacks naar die te kleffe stelletjes in de aula op de middelbareschool. Dat pubers nog niet begrijpen dat dergelijk gedrag tot ongemak kan leiden bij anderen is begrijpelijk, maar twee ruim volwassen vrouwen?

Ik heb trouwens echt even getwijfeld of ik mezelf nou betrapte op (onbewuste) homofobie maar ik ben blij dat veel mensen zich er ongemakkelijk bij voelde haha. Ik denk inderdaad dat het gebrek aan opbouw het allemaal nog extremer maakte

Edit; overigens ook een keuze van de productie om deze momenten te filmen he. Zij hadden ook kunnen zeggen; joh kom even uit dat bed, laten we aan de ontbijttafel filmen terwijl jullie de dag doorspreken oid

7 likes

Ik ben pas bij 11, maar vroeg me af

Ik vind Nisha Tara zo saai. Niet als kijker om naar te kijken, maar zij zelf in gesprekken. Ze zegt echt nooit iets interessants naar mijn idee?

• Ja vind ik ook
  • Nee vind ik niet

0 stemmers

2 likes
NT & Lieske

Nee zo werkt tv toch niet. Juist dit soort gekke/juicy momenten wil je uitzenden, er wordt over gepraat en dat is uiteindelijk wat ze willen. En dat ze aan de ontbijttafel gaan bespreken dat ze naar een stadje gaan om mosselen te eten, ja boeie, saaaaaaai. En in the end wil de producent filmen dat er liefde is, daar draait het hele programma om, dus als ze dan zo’n innig moment kunnen pakken dan doen ze dat.

Vraag me wel af of het zo was dat zij daar lagen en de camera toevallig binnen kwam of dat het enorm gestaged is. “Hey dames, willen jullie daar even in bed gaan liggen dan komen wij zo binnen gelopen.”

8 likes

Ik krijg ook wel steeds met de ick van Iris, in het begin vond ik haar eigenlijk wel heel leuk, spontaan enzo. Maar haar stemmetje gaat me irriteren en dat ze alles zo fijn vindt en die pauzes die ze neemt voordat ze wat gaat zeggen.

Ik wil meer Timothy.

30 likes
NT & Lieske

Ja tuurlijk, je hebt ook gelijk. Zeker omdat het ook om een programma van RTL gaat haha. Ik wilde meer aangeven dat Lieske en Nisha Tara natuurlijk niet alleen beslissen dat dit in beeld komt, maar dat de productie dat dus ook een goed idee vond

2 likes

Ik vind dat eerlijk gezegd ook bij Iris. Ze heeft natuurlijk wat heftigs meegemaakt, maar mensen bestempelen dat dan al snel tot ‘diepgang’ en daar ben ik het gewoon niet mee eens. Lieve vrouw hoor, maar ik heb haar nog niet echt op veel boeiende of grappige uitspraken betrapt?

15 likes

Die nieuwe b&b-houdster lijkt me op basis van de eerste beelden wel vermakelijk en grappig. Wel weeeer een hondenmens, zitten er veel van in dit seizoen

6 likes

Wat een ongelofelijke lamlul is Fred, ik heb net aflevering 12 gekeken en holy shit hoe denigrerend hij tegen Yvonne doet, wat een misogyne klootzak

19 likes

ik vind Timothy ook steeds leuker worden

8 likes
Afl 16

Behalve onze Vieze Fred, die kan ab-so-luut niet tegen honden. :crazy_face: Wat een scene was dat ook weer. Echt, ik snap dat je allergisch kan zijn, maar hoe naar kan je dit tegen iemand vertellen die net binnen is. Ben benieuwd of hij dat als reden gaat gebruiken als hij haar naar huis stuurt, of dat hij haar recht in haar gezicht gaat vertellen dat hij haar een “oma” vindt.

8 likes

Ze zegt alleen maar chill en knus

7 likes

ja en ze kwam zowat klaar toen die Celine Dion look-a-like het woord “knus” gebruikte, want dat gebruikt echt niemand. :joy: apart figuur is het.

3 likes

Ik vind Lieske echt saai.

24 likes

Ik lees dit net terug en heb echt zelden hier zo hard gelachen :joy: hugo

3 likes

Ik ook, ze komt ook helemaal niet sympathiek over. Ze deed ook helemaal niet heel gezellig of aardig tegen Suus vond ik.
Het lijkt wel alsof ze een rol wil spelen van het mysterieuze stille kunstenaarsmeisje.
Nu moet ik zeggen dat ik nog maar bij aflevering 12 ben dus wellicht wordt dat nog anders als ze met z’n tweeen zijn, maar dat domme gegiechel. Ook die lach van NT: ggggggghhgggghggg. Ti’s net Bert van Ernie dan.

20 likes

vind timothy best oke en ook wel geinig maar hij heeft zoooo’n kille enge blik in zijn ogen soms. denk echt dat hij heel naar en koud kan zijn als je m tegen je hebt en tbh zn ogen doen me denken aan een kennis/vroegere vriend van me die een beetje npd/antisociale pd heeft

21 likes

Ja ik vind m soms engig overkomen omdat ik niet helemaal kan lezen of zijn opmerkingen grapjes zijn of serieus…

4 likes

Saaaaame, vind dat Yvonne dat heel goed aanpakte trouwens.

Heb gisteravond eindelijk 12 gezien en omg Fred is echt doodeng met die Doede??? Heeft zij trouwens een lobotomie ondergaan of is ze gewoon Fries? Ze komt zo ongelofelijk sloom over.

Maar dat ie daar dan zwetend in die badkamer naar haar borsten staat te staren ewwww. Jelka van Houten heeft op haar insta het nagedaan, sorry als dit al gedeeld is, maar die heb ik al 5x gekeken omdat ik het zo grappig vind.

27 likes

Ik dacht eigenlijk dat ze niet Nederlands was door dr langzame gepraat en accent

6 likes