Als Fries: ze is gewoon Fries đ«¶
Ik dacht dat ze een probleem met haar gehoor had a la Kim Feenstra.
Hahahaha dit dacht ik ook! Misschien toch maar beter als Friesland onafhankelijk wordt
Hahaha ja love Yvonne, ook hoe ze de volgende dag reageerde op die passief agressieve opmerking over de afwas. Is ook het enige wat je kan doen, zoân man gewoon lekker in zijn sop laten gaarkoken
Oprecht is âpraat hier een dove of een Fries?â een moeilijker spel dan je zou denken.
ja love antine maar die had dat ook een beetje
Ja klopt maar die had wel echt een heel heel pittig karakter voor een Fries!! Nog nooit zoân spicy Fries gezien sinds Mata Hari.
ja sowieso!! ik heb de vrouw waar jullie over praten nog niet gehoord ook dus ben benieuwd
âââ-
fred is crazyyyy ik denk steeds aan wie doet hij me denken maar eigenlijk een beetje van/aan elke egotrippende b&b eigenaar @Janniebeton t is echt een prototype gewoon idd
âik ga jou even wat uitleggenâ tegen monique iiiiiieee
Oehhh welke uitzending ben je?
Ze komt binnen en Fred is dan meteen 100% intens vanaf de eerste blik en zij heeft constant zoân âlichten aan maar er is niemand thuisâ-blik in haar ogen terwijl ze glimlachend in zijn buurt staat.
aflevering 9!
hahahaha heerlijk ik houd van kijken naar dat soort mensen
Ja ik kan het soms echt niet aan om naar Fred te kijken maar Doete maakt dat dan weer helemaal goed.
Heb voor het eerst iemand van dit programma in het echt gezien, zag vandaag Renske lopen op een festival!
Zo typisch dit. Elke dag kaviaar en champagne maar wel een enorme schuld ![]()
Haha dit is zoân accurate beschrijving!!
Krijg op insta soms reclame voor een camping in Zeeland met filmpjes met haar erin. Ze zag er gelukkig en normaal uit, bless.
die zwarte gewaden ook de hele tijd
alsof ze naar de kerk gaat
denk wel dat ze met de juiste personen, onder haar vriendinnen ofzo, heel droog grappig kan zijn. misschien ![]()
vind m nu in aflevering 13 m best wel nice tegen/over walied