B&B vol liefde #3

Als Fries: ze is gewoon Fries đŸ«¶

9 likes

Ik dacht dat ze een probleem met haar gehoor had a la Kim Feenstra.

5 likes

Over de drol op elines hoofd : RTLBoulevard on Instagram: "Misschien wel het grootste raadsel van dit seizoen van B&B Vol Liefde: hoe zit het met het drolletje haar op de pet van Eline!? 😂 De B&B-eigenaar uit Aruba krijgt die vraag zó vaak dat ze het mysterie nu eindelijk ontrafelt. #benbvolliefde #pet #rtlboulevard"

4 likes

Hahahaha dit dacht ik ook! Misschien toch maar beter als Friesland onafhankelijk wordt

2 likes

Hahaha ja love Yvonne, ook hoe ze de volgende dag reageerde op die passief agressieve opmerking over de afwas. Is ook het enige wat je kan doen, zo’n man gewoon lekker in zijn sop laten gaarkoken

11 likes

Oprecht is ‘praat hier een dove of een Fries?’ een moeilijker spel dan je zou denken.

11 likes

ja love antine maar die had dat ook een beetje

8 likes

Ja klopt maar die had wel echt een heel heel pittig karakter voor een Fries!! Nog nooit zo’n spicy Fries gezien sinds Mata Hari.

9 likes

ja sowieso!! ik heb de vrouw waar jullie over praten nog niet gehoord ook dus ben benieuwd

———-

fred is crazyyyy ik denk steeds aan wie doet hij me denken maar eigenlijk een beetje van/aan elke egotrippende b&b eigenaar @Janniebeton t is echt een prototype gewoon idd

‘ik ga jou even wat uitleggen’ tegen monique iiiiiieee

5 likes

Oehhh welke uitzending ben je?

Ze komt binnen en Fred is dan meteen 100% intens vanaf de eerste blik en zij heeft constant zo’n ‘lichten aan maar er is niemand thuis’-blik in haar ogen terwijl ze glimlachend in zijn buurt staat.

1 like

aflevering 9!

hahahaha heerlijk ik houd van kijken naar dat soort mensen

5 likes

Ja ik kan het soms echt niet aan om naar Fred te kijken maar Doete maakt dat dan weer helemaal goed.

5 likes

Heb voor het eerst iemand van dit programma in het echt gezien, zag vandaag Renske lopen op een festival!

2 likes
6 likes

Zo typisch dit. Elke dag kaviaar en champagne maar wel een enorme schuld :sweat_smile:

4 likes

Haha dit is zo’n accurate beschrijving!!

1 like
aflevering 13

Fred’s ‘kunst gieter’ stoel met pisspetters en bloedspetters

De date:

:eyes: :eyes:

21 likes

Krijg op insta soms reclame voor een camping in Zeeland met filmpjes met haar erin. Ze zag er gelukkig en normaal uit, bless.

3 likes

die zwarte gewaden ook de hele tijd :face_with_spiral_eyes: alsof ze naar de kerk gaat

denk wel dat ze met de juiste personen, onder haar vriendinnen ofzo, heel droog grappig kan zijn. misschien :joy:

6 likes

vind m nu in aflevering 13 m best wel nice tegen/over walied

3 likes