B&B vol liefde #3

ja met hem vind ik hem heel goed te pruimen, dan zie je opeens wel een grappiger kant van hem.
Mexx heb ik nog wel de indruk dat ze best wel droog grappig kan zijn, maar de tijd zal het uitwijzen

3 likes

Hahaha ik ga echt stuk op die Kees Jan bij Eline die voordat Menno komt zegt dat ie ‘echt niet jaloers gaat zijn’ en vervolgens zichzelf echt zooo laat kennen op die golfbaan date hahaha wat een sukkeltje. Met zijn ‘golf is een hele gevaarlijke sport dus een beetje concentratie is wel gewenst’ hahah

26 likes
14

omg ik vind mannen als arie zoooo irritant. tegen elke nieuwe man een beetje pedant lopen doen dat hij het allemaal wel weet daar en dat hij caroline echt al kent en precies doet hoe zij het wil!!
doet me denken aan mensen die 100 jaar bij een of ander kutbaantje werken voor een groot commercieel bedrijf en extreem misplaatste loyaliteit hebben richting een baas die ze uitknijpt en niet eens weet wie ze zijn, en zich dan tegen nieuwe mensen die daar vaak als bijbaan komen super betweterig en bazerig opstellen.
caroline heeft 0 romantische interesse getoond in je arie je bent niet bijzonder je doet gewoon braaf wat zij wil

vind kees jan maar een eng ventje, ben heeel benieuwd naar bjorn?? ofzo die vond ik het hotste van de mannen die zich voor eline hadden aangemeld
edit: ok kijk nu einde van de aflevering en vind het wel zielig voor hem, wel echt typisch gepest kind syndroom.

29 likes

ja ik vond suus echt zoooo veel leuker en interessanter overkomen! echt een mooie vrouw met uitstraling ook. wil niet onnodig haten op lieske maar ik snap de aantrekking niet, had zelf echt voor suus gekozen (als ik de leeftijd van NT had)!!

23 likes

Ik vind Thomas zoooo saai. Hij heeft ook niks te vertellen behalve dat hij veel is afgevallen en vroeger super veel ging stappen en zuipen en vrouwen etc. :sleeping::sleeping: Beetje tof doen, wat een kneusje.

Oja en ik heb echt zon hekel aan Fred, meest onsympathieke deelnemer ooit?

34 likes

oke sorry bijna klaar met de spam

16

hahahaha sorry maar nisha tara en lieske. vorige aflevering ging het gesprek over lieske haar krullen en nu is het meest inhoudelijke dat ze tegen elkaar zeggen ‘ik houd van het strand’ ‘ik vind het leuk in frankrijk door jouw ogen’ en echt beide amper reactie op elkaar. vraag me echt af waar ze dan in de avond ‘uren’ over hebben gepraat. ook met die auto openmaken vond ik weinig echt reactie op elkaar. en in de auto naar het vliegveld ook. dat is toch geen gesprek te noemen jemig.
nja they do them maar het lijken zo 2 hele saaie mensen samen
ze lachen ook helemaal niet met elkaar?

41 likes

Zijn er al mensen die jullie doorspoelen?

Wie
  • Thomas
  • Paul
  • Carolien
  • Timothy
  • Iris
  • Eline
  • Fred
  • Nisha Tara

0 stemmers

Nooit en te nimmer, wil genieten of sidderen van elk moment

56 likes

Blij dat NT zo weinig vrouwen over de vloer had. Scheelt weer de rest van het seizoen.

24 likes

Poëzie op maandag afl 17

“Reikwijdte van je rug leer je in bed kennen, het wolkje melk in je koffie doe je van vorm veranderen met je vinger.”

7 likes

Ik heb de aflevering nog niet gezien, maar dit is zeker weer een uitspraak van Fred?

5 likes

Wat staaaaaaat hier, lijkt wel een koortsdroom

10 likes

Ik vond dit echt niveau: zwangerschapsgymnastiek, dat is puffen en hijgen op de maat van de muziek

7 likes

Haha nee een gedicht van sjaak.
Fred zat niet in deze aflevering, daardoor was het een beetje saai…

4 likes

Dit was toch gewoon een woordenbrats

2 likes

Het ging nog zeker twee alinea’s verder, maar dat kon ik niet meer aan

1 like

blijft een parel

2 likes

Verpozen :dotted_line_face:

13 likes

Ja zou dit weer zo’n verwoede poging zijn om een woord a la bodemdrift populair te maken

Vind het een beetje geforceerd allemaal
Ook dat die hond van die nieuwe aan tafel mee eet hi ha ho wat authentiek

3 likes

afl 17 wat is dat gelul over die paardenbloem hahaha echt jonge

9 likes