Afl 1
Hahahahaha die boswachter Jeroen zo performative met die sigaar in zijn cabriootje, prachtig
Afl 1
Hahahahaha die boswachter Jeroen zo performative met die sigaar in zijn cabriootje, prachtig
In het weekend ga ik er voor zitten! Lekker bingen. Maar dat mannen gelijk verliefd zijn en geen vragen stellen aan de vrouw, dat is toch in elk seizoen!
Ja vandaar mijn âweerâ. Ook dat competitieve is altijd hetzelfde. Alsof het meer om het winnen gaat dan iets echts vinden. Maar verder natuurlijk prachtige tv dus blijf wel kijken haha.
Ik vind die man uit Antwerpen (die naar de kleurrijke vrouw uit Oostenrijk gaat) er echt uitzien alsof hij eigenlijk een bouwvakkertype is en zich verkleed heeft
Haha ik zit in de eerste 5 minuten, maar die Claudia die al die kratten bier en 49 flessen wijn heeft ingeslagen. Wat heerlijk
Haha Claudia lijkt me zoân gezellige vrouw. Ik moest ook zo hard lachen om die geluiden die uit die intercom kwamen toen de eerste man aanbelde ![]()
Idd net Anouk Verschuur!
Hahahaha ja ik dacht dat dit een hond was ![]()
Afl 4
Omg die vreselijke man uit Venlo! Zoân fragiel ego en onaardig!!!
Ik krijg bij Andre (die jongen van 28) echt een beetje Mike vibes, ook zo met die ouders erbij. Die moeder begon al gelijk over het truitje van zoân meid in het filmpje
Ik zit net precies hetzelfde te denken. Hij reageert ook op wat zijn ouders leuk vinden, alsof hij een meisje voor hen uitzoekt ipv voor zichzelf.
Hahahaha die muziek als Jeroen de boswachter aankomt is weer goud hoor ![]()
Hahaha ik klap echt precies mijn laptop open om dit te zeggen
![]()
Aparte sfeer daar bij Jolijn en Simone (ben alweer vergeten hoe die man heet)
Ah maar ik vind Andre wel aandoenelijk
Ja vreselijk, dan ben je 28 maar eigenlijk gewoon nog een kleuter omdat je lekker klein gehouden bent door zowel je ouders als jezelf
Dat lachje van Luuk gaat echt door merg en been ![]()
Ja wat vond ze er nou mis mee eigenlijk?
Ik gok âniet flatterendâ aan het type en de generatie te zien want het was gewoon een basic gestreept shirtje volgens mij.
Mijn god wat is die Robin een saaie man zeg. Zit ie dan de hele dag in zijn keukentje op de aan/uit knop te drukken van zijn airfryer. Die man doet verder niets?? En die rare vibe met âvriendinâ Simone en dan ook nog zeggen hoe leuk ze is. Echt zoân vriendschap die in stand gehouden wordt omdat ie hoopt dat ze toch ooit eens overstag gaat als het maar lang genoeg duurt. Zijn eerste logee (sorry ben der naam al kwijt) heeft het volgens mij ook meteen door haha.
Tot nu toe vind ik iedereen nog saai en/of stom maar goed nog ff wennen hè.