Ik krijg bij Andre (die jongen van 28) echt een beetje Mike vibes, ook zo met die ouders erbij. Die moeder begon al gelijk over het truitje van zoân meid in het filmpje
Ik zit net precies hetzelfde te denken. Hij reageert ook op wat zijn ouders leuk vinden, alsof hij een meisje voor hen uitzoekt ipv voor zichzelf.
Hahahaha die muziek als Jeroen de boswachter aankomt is weer goud hoor ![]()
Hahaha ik klap echt precies mijn laptop open om dit te zeggen
![]()
Aparte sfeer daar bij Jolijn en Simone (ben alweer vergeten hoe die man heet)
Ah maar ik vind Andre wel aandoenelijk
Ja vreselijk, dan ben je 28 maar eigenlijk gewoon nog een kleuter omdat je lekker klein gehouden bent door zowel je ouders als jezelf
Dat lachje van Luuk gaat echt door merg en been ![]()
Ja wat vond ze er nou mis mee eigenlijk?
Ik gok âniet flatterendâ aan het type en de generatie te zien want het was gewoon een basic gestreept shirtje volgens mij.
Mijn god wat is die Robin een saaie man zeg. Zit ie dan de hele dag in zijn keukentje op de aan/uit knop te drukken van zijn airfryer. Die man doet verder niets?? En die rare vibe met âvriendinâ Simone en dan ook nog zeggen hoe leuk ze is. Echt zoân vriendschap die in stand gehouden wordt omdat ie hoopt dat ze toch ooit eens overstag gaat als het maar lang genoeg duurt. Zijn eerste logee (sorry ben der naam al kwijt) heeft het volgens mij ook meteen door haha.
Tot nu toe vind ik iedereen nog saai en/of stom maar goed nog ff wennen hè.
Ohh heerlijk ik zit er direct weer in. Zo random dat die Simone in de camera staarde en deed alsof ze Jolijn niet zag haha. Super rare vibe daar en rare man sowieso.
aflevering 4/5
Die Edwin wat een man, vreselijk
Oja waarschijnlijk âhorizontale strepen kleden niet afâ ![]()
Pff die mannen die elkaars uiterlijk gelijk gaan afkraken. âZijn haar zit wel goedâ zeggen over een man die kaal is. Zulk onaantrekkelijk gedrag
Ik ben vooral verbaasd dat je je (net gezette ook) koffie opwarmt in de magnetron???
hahha dat doet mijn vader ook
Echt nog nooit gehoord haha!
Ook echt na het zetten?
Ik vind hem echt iemand die tering onzeker is en zich dan een persona heeft aangemeten van wat mannen denken dat een stoere man is,
vintage cabriolet, sigaar, baard, houthakkersbloes
ik dacht ook nog: hallo wil je naar sigaar stinken als je bij haar aankomt? kotsiekots
(spoilers afl 1, hoe doen we het qua spoilerbeleid?)