B&B vol liefde #3

Afl. 17

Kon het ook écht niet aan, overtreffende trap van tinderdates die dan ineens hun gitaar erbij pakken :sob:
Maar had wel echt met hem te doen toen hij in zijn eentje zat te eten en er het beste van maakte terwijl zij aan een vriendin uit de doeken deed dat ze ‘m morgen naar huis gaat sturen.

11 likes
Aflevering 17

Oh Jezus wat een cringe aflevering
Alles wat ik gehoord heb is
HERM HERM HERM HERM HERM
VERPOZEN VERPOZEN VERPOZEN VERPOZEN

29 likes
aflevering 17

Ik krijg bij die nieuwe vrouw een beetje Roelien van Gooische vrouwen vibes haha. Lijkt mij een lief mens.

16 likes

En paardenbloem.

Ik moest erg lachen om burning aardappel in m’n keel: https://www.instagram.com/p/Db3bWKHDdPj/?img_index=7&igsh=ejhubGx3eGlzNnZv

HAHA fred die in aflevering 15 zegt ‘ik ben geen picasso, ik ben een ECHTE kunstenaar’ :joy::joy::joy::joy: wat een totaaaale idioot

24 likes

Dichtende Sjaak doet me echt denken aan 1 van die Ruinerwold kinderen. :sob:

10 likes

Nu je het zegt!

1 like

Ton bij Mireille moet toch wel de broer zijn van Limburgse Truus van Maarten in Estland?

2 likes

Omg aflevering 13 van Reality Check is echt een Parel met hoofdletter P. Zo hard gelachen :rofl:
Gaat (vooral) over Fred en Doete, met hun tripje naar de zee, het plassen, de horizon, het koraal, Yvonne

Luistertip :stuck_out_tongue:

11 likes

Timothy blijft ook in afl 18 weer Waddie ipv Wadie zeggen. Wat een eikel is het toch ook, hoe moeilijk is het nou?

6 likes

Ja ik gierde op de fiets van het lachen. Ik luister nu eigenlijk ook alleen maar als Stephanie en Dook er inzitten. De rest vind ik niks aan.

11 likes

Ja, die vind ik ook het leukst! Vorig jaar vond ik de mannen ook leuk maar Willem Treur is not my cup of tea

3 likes

Ik vind dit echt het seizoen van onbegrijpelijke metaforen. En Fred spant de kroon, haha.

1 like

Fred, is this your work? Magneetvisser haalt enorme ijzeren vis uit vijver, blijkt gestolen kunstwerk 

Oooh ik vind hem normaal echt niets maar in Reality Check echt heel grappig! Ook steeds dat ridders van het zwarte schild over wie Fred moet behandelen haha ik ga stuk steeds

8 likes

Kijkt iemand de vlaamse b&b zkt lief? Dirk, kandidaat voor Aniek, blijkt 3x veroordeeld te zijn voor stalking van zijn ex’en en buurvrouw, en 4x voor dronken rijden als buschauffeur met leerlingenvervoer. Hoezo is die door de screening geslaagd??

4 likes

Ja ik vind hem inderdaad verrassend leuk in Realitycheck! Ik heb ook wel een zwak voor Steven dus dat helpt ook wel haha.

Ik moet heel erg lachen om Thomas duckface tijdens het sporten in de aflevering vandaag

4 likes

jaaaa I love Steven!

2 likes

Ik kende hem verder niet, maar ik vind hem wel heel grappig en scherp. Ik zag later dat hij ook met Maxim hartman een podcast heeft en dat verbaasde me wel, zeker nadat ik ging kijken en het allemaal super plat is.

2 likes

Ik heb ook zo gelachen om die Natalee Holloway grap in een andere aflevering :joy::sob:

6 likes