B&B vol liefde #3

Ik denk dat ik serieus Thomas een kutter persoon vind dan Fred. Fred is afschuwelijk, maar diep ver weg ook een heel heel heel klein beetje interessant en bijna kwetsbaar.

En dan heb je Thomas die zichzelf meerdere keren “heel erg knap” noemt. En dat zie ik echt totaal niet?? Alles aan hem is beige, hij is echt zo’n verwassen broek ofzo met alles in een ongezonde teint. En dat zichzelf (40 jaar) de hele tijd ‘Thommie’ noemen is ook afschuwelijk

• Ja eens
  • Nee oneens

0 stemmers

3 likes

Bij Fred vind ik nog dat zijn voorkomen al rode vlag genoeg moet zijn om daar absoluuuuut niet te gaan logeren laat staan mee te daten. Doe je dat wel dan neem je dat risico toch echt zelf. Thomas is zo iemand die zichzelf etaleert als de ideale schoonzoon in beige kringen maar uiteindelijk gewoon een viespeuk is die rond wil neuken en dat ook absoluut van plan is als jij net bevallen bent want hallo al die weken zonder seks kan hij niet aan.

37 likes

Ja ik vind Fred dus leuker omdat ie, in al z’n intensiteit, soms ook best ontwapenend kan zijn? Bijvoorbeeld met dat dansen, dan zie je ineens een heel andere kant en ik vond dat (sorry) echt een lieve scène. Kan me niet voorstellen dat Thomas zo’n kant van zichzelf zou laten zien, hij is gewoon zo oppervlakkig en oninteressant.

26 likes

Ja, dat ben ik wel met je eens. Hij heeft duizend keer meer persoonlijkheid en dieper lagen dan Thomas. Maar ik vind Fred potentieel gevaarlijker en zou met geen goud met hem op date gaan

21 likes

Thomas is echt de belichaming van Peaked in highschool. Denkt dat hij nog steeds die bink is van de middelbare en vloeit daar nog op voort.

31 likes

Thomas gelooft vooral zijn eigen hype heel erg, terwijl hij een below average gezicht heeft en een matching persoonlijkheid. Hij gaat ook iets te lekker op zijn eigen sixpack.

18 likes

Thomas die iets ontzettend kwetsbaars ging vertellen, namelijk dat ie ooit 99 kg woog, écht precies geen 100 hoor want dat is echt gênant dik in zijn hoofd denk ik.

En echt gast oké gefeliciteerd dat je nu 15 kg minder weegt is je ultieme diepgang? Je hebt echt helemaal niks interessants aan je.

Vind Mexx en profil een heel mooie vrouw trouwens.

20 likes

waarom noemt paul marjo de hele tijd maillot

16 likes
afl 18

haha eline doet een petri’tje

18 likes

Echt heel onfeministisch van me maar ik gun Mexx even een goeie spuit botox voor haar frons

3 likes

Nee

44 likes

De tering zeg :joy:

10 likes

Qua spraak vind ik het echt precies Willemijn :joy:

2 likes

Oh ja inderdaaaad! Ik dacht waar ken ik hem nou van? Maar hij lijkt gewoon op Israël van Dorsten. Bedankt voor deze eyeopener, haha.

6 likes

Sjaak is echt mijn BEC. Kan dat hoofd echt niet uitstaan

5 likes

Ik vind Wadie ook echt een vermoeiend persoon hoor, beetje zo’n energiezuiger waarbij dingen nooit gewoon ontspannen kunnen gaan. Want dan is dat weer teveel of dat niet goed of hij vindt een opmerking niet leuk pffffff

56 likes

Het is een enorm lieve jongen, maar hij staat veeeel te serieus in het leven. Als je al gekrenkt bent omdat iemand je geplukte bloemetje laat vallen…

25 likes

Ik had eigenlijk meer het idee dat hij emotioneel kortsluiting kreeg van de boodschap dat er iemand terug kwam, en dat die paardenbloem gewoon een trigger was om die emotie (onzekerheid) eruit te laten. Je zag die radertjes in z’n hoofd echt op volle toeren draaien voordat dat gedoe met die paardenbloemen. Vraag me af hoe hij had gereageerd als hij gewoon in een chill moment zat.

4 likes

:sweat_smile:

21 likes

Ik denk op dezelfde manier als dat hij nog drie x ergens is aangenomen als buschauffeur leerlingenvervoer :woman_facepalming:

6 likes