Wat een vreselijk saaie man is Thomas toch, die eeuwige witte airforce 1s zeggen alles
Ik zou er niet goed van worden van zo iemand in mijn omgeving.
Aflevering 19
Hmm mijn spoiler doet het niet.
Anyway, VRAGEN
Hoe moeilijk kan het zijn
Aflevering 19
Ik word gewoon fysiek naar bij die eerste man van Mireille. Wat een vervelende vent weer, brrr.
Ja ik vind het echt ongekend dat mannen nog steeds zonder enige vragen op pad gaan naar een vrouw? Als je nou denkt goh ik ben daar niet zo goed in, dan ga je thuis toch even aan de slag met wat vragen bedenken zodat je in ieder geval iets kan vragen? Schrijf ze op een briefje, in je telefoon, lees ze nog even door voor je je entree aan het ontbijt maakt en stel ze.
Que!?!?!?
Mexx is te leuk voor thomas.
En om terug te komen op de poll. Vind ze beide vreselijkâŠmaar die dansscene van fred was wel cute (volgens mij was ie ook flink aangeschoten).
Ik vind haar een heel lief uiterlijk hebben en helemaal als andere vrouwen haar Mexxi noemen, dat past echt goed. Omdat ze zo rustig is moest ik echt lachen om het grapje in afl 18 âdat kan wel, maar dat is dan een ander programmaâ.
waar was dat ook al weer een reactie op?
Ik versta Mexx wel zo enorm slecht, en ik heb 3 jaar lang dagelijks meerdere Volendammers aangehoord
Ja en hoezo ziet zowel Wadie als Timothy niet na 1 minuut al dat dit gewoon geen match is. Timothy walst zo over hem heen. Wadie zit veel te diep in zichzelf met al zân energieen en gevoelens, Timothy is zo totaal niet en vindt dat volgens mij dikke onzin.
âJa je kan ook geen relatie hebben met zân drieĂ«nâ
Wat is dat toch met (voornamelijk) de vrouwen die steeds zeggen âwat wil je nog van mij wetenâ âwat wil je nog vragenâ ja Jezus alsof je daar een interview aan het houden bent. Als er een klik is dan komen die vragen en gesprekken toch vanzelf en als jij het irritant vind dat iemand niet genoeg vragen aan je stelt, ja dan is het niet je match dus mogen ze lekker naar huis.
Alf. 19:
Die serenade van die man bij Mireille⊠wie zit daar nou op te wachten?
Ik begin de afleveringen wel een beetje lang te vinden zonder Fred
Voorproefje voor de volgende aflevering is alweer top ![]()
Ik moest wel lachen hoe ze zo droog tegen dat hondje van Thomas zei âdenk aan je hartâ toen die stond te keffen
Ergens snap ik het wel, omdat de gesprekken veelal eenzijdig lijken te zijn. Die Limburger heeft het alleen maar over zijn eigen.
19
Die introductiemuziek van die nieuwe bij Eline ![]()
![]()
![]()
Echt he. Ik vind het allemaal ook geen mannen voor haar tot nu toe⊠![]()
Vind sowieso alle mannen echt vreselijk dit jaar. Zowel deelnemers als gasten. Behalve Paul dan. En Jiry vond ik een tikkeltje onzeker, maar volgens mij wel verder een goede gast. Alleen jammer dat hij zo last minute vertelde dat hij wegging.
Spoilerrrrrr ( nu wel heel benieuwd waarom)
Toegegeven ik ben op het moment nogal labiel maar
18
Ik moest gewoon huilen om Sjaak die naar huis gestuurd werd
âik ben het gewend om afgewezen te wordenâ arme jongen