B&B vol liefde #3

Oops, sorry. Heb het nu wel geblurred. Ik dacht dat het al voorbij was gekomen.

Hij ging weg omdat hij zijn zoon dat weekend had. Maar hij vertelde het pas tegen Iris die ochtend. Hij voelde ook wat twijfels dus besloot daarom niet meer terug te komen. Iris was er wel van ontdaan want zij voelde een enorme aantrekkingskracht / chemie met hem.

7 likes

Ik vond hem daar erg sympathiek. Zo’n contrast ook met Edwin.

4 likes
Afl 18

Pff ja, kreeg er een knoop in m’n maag van. Dat dichten is totaal niet mijn ding, maar ik vond het wel een oprechte man. Hij communiceert tenminste normaal

12 likes

Jiry zei het ook op een manier waardoor ik dacht dat Iris het al wist. Heel raar hij zei:ā€ ja nou ik ga natuurlijk weg vanavondā€. Ik snap wel dat Iris overvallen werd.

Afl 15 ofzo

5 likes

Typisch dat [spoiler] Iris Sjaak wel kon uitzwaaien met een lach op haar gezicht terwijl ze eerder snikkend betoogde nooit afscheid te kunnen nemen van mensen…

Ik begrijp overigens aan de ene kant heel goed dat ze even moest bijkomen na het voor haar plotselinge vertrek van Jiry maar vind toch dat ze het niet helemaal netjes gedaan heeft met Sjaak door hem zoveel alleen te laten en dan vrij abrupt weg te sturen. [/spoiler]

5 likes

Omg doet mijn spoiler het nou wel of niet? Zie ik ā€˜m gewoon niet omdat ik hem schreef of zien jullie hem ook niet? Help!

1 like
17/ wadie & sjaak

pfffff die wadie doe ff rustig. he’s clearly going THRU it maar dan doe je toch niet aan zo’n programma mee. ā€˜zie je wel als je je hart openstelt kan je gekwetst worden’ je kent die vent 1 dag en bent al helemaal anxiously attached en je hebt de emotionele kennis ook niet om te begrijpen of aangeven dat het niet om die bloem gaat. ook met die gast die op dat feestje vroeg waar zn tattoos zaten, als je je mentaal zo kwetsbaar voelt dat je daarom moet weglopen en tot jezelf komen, waarom de fuck doe je dan mee aan dit programma en schrijf je voor iemand op IBIZA. lijkt me niet helemaal logische part of the process :joy:

25 likes

nee doet het niet, denk dat je die witregel weg moet halen

3 likes

Misschien dan maar niet posten?

4 likes

ik vind eline echt een heel leuk normaal gezellig mens waar je lekker mee kan lachen maar ook gewoon een serieus gesprek mee kan voeren. ze komt ook zo relaxed in/over haarzelf en haar eigen zijn over

25 likes

Mireille doet me qua stem/manier van praten denken aan Hanneke Groenteman! Hebben anderen dat ook?

6 likes

Die muziek bij de introductie van Tony :joy:

4 likes

Aflevering 17 Sjaak

Als ik het me goed kan herinneren meen ik dat wij op dezelfde middelbare school hebben gezeten? Hij zat daar ook op en ik denk dat je zo ongeveer wel gelijk hebt. Lijkt me verder wel een lieve jongen en had ook met hem te doen.

3 likes

18 sjaak

ohhh ahh ja sommige mensen komen daar echt nooit meer vanaf ofzo. sneu. ik ga mn berichtje idd verwijderen @CloserToFine zie net de vooruitblik dat ie moet huilen omdat ie weggestuurd word hij is me net te aandoenlijk en sad om zo op te haten als ik deed
edit kijk nu 18 en ahh ja jochie, hij komt ook echt op geen enkele manier venijnig of wat dan ook over. ik hoop dat iemand hem ziet en met hem wil daten en ze dan nog lang en rijmend veel mogen verpozen

12 likes

Aflevering 17 Wadie & Timothy

Haha holy shit wat een mismatch is dit zeg :joy: Wadie lijkt me wel echt zo iemand waarbij je constant op eieren moet lopen, doodvermoeiend. Al zou ik van Timothy ook wel moe worden

5 likes

Ik zou echt heeeeeelemaal kriegel worden in dat kasteel van Mireille, overal staat wel iets

Ik ben timothy wel echt gaan waarderen, had ik de eerste paar afleveringen niet verwacht.

38 likes

Ja same! Denk dat hij vooral heel erg een beeld van zichzelf wilde neerzetten ofzo? Je ziet nu ook wel dat hij echt niet alleen maar de hele dag op de bank hangt.

3 likes

Die man bij Mireille praat steeds met z’n mond vol, echt vies. En die nieuwe bij Eline komt net uit een afkickkliniek? Zulke rare types komen er bij haar langs

8 likes

ja!! haha dit is denk ik de droge grappigheid die ik vermoedde, wil meer daarvan

4 likes