Ja ik denk dat ze echt een leuke vriendin zou zijn, door die humor.
ja ik vond haar ook erg lief tegen die andere vrouw die er was
@Falula haha dat tegen die hond zie ik nu, heel chill
19
ja wat timothy tegen wadie zegt ![]()
![]()
ik vind timothy echt lief tegen hem ook
thomas die helemaal raar doet over een kop thee drinken??? âdrink je thuis ook wel eens thee? gewoon alleen of nodig je dan iemand uit?â wtf hahahahaa
Ik ook en gun hem een leuke/fijne relatie
Ik heb echt geen ruimte meer om mij te interesseren in die nieuwe b&b vrouw. Ik ben haar naam ook alweer vergeten ![]()
Aflevering 19
hoezo werd Thomas helemaal ongemakkelijk van een kopje thee drinken op de bank en dat hij ook vroeg aan Mexx of ze dat dan wel samen doet (ipv alleen). Lijkt me echt zoân type dat nooit alleen kan zijn.
Ik vind die Menno eigenlijk wel chill. Het is niet mijn type en ik vind zân humor ook niet leuk, maar hij komt best intelligent over en volwassen. Vond het ook heel lief dat hij een muurschildering heeft gemaakt voor Eline
Ik heb dit ook, vooral omdat die mannen allemaal weer types zijn waar je er al 20 van hebt gezien in dit programma. Net wat oud, bolle bierbuik, stelt geen vragen, op zoek naar âgewoon een leuke vrouwâ ![]()
![]()
![]()
Komt omdat hij heul erg cool is. Zo cool dat hij alleen coole dingen doet. Behalve als zijn bmi boven de 25 komt, maar gelukkig heeft die nachtmerrie niet lang geduurd.
Ja ugh en waarom 3x benoemen dat het wel HEEL burgerlijk en HEEL erg is om NU AL op de bank thee te drinken. Echt wat?? Toch chill als je even een kop thee kan drinken samen. Hij heeft zulke rare ideeĂ«n in zijn hoofd met wat wel en niet âhoortâ
Spoiler aflevering 19
Ah ik hoop echt niet dat Menno weggaat! Ik vind het een leuke match met Eline en met die nieuwe wordt het niets, dat zie je nu al
wadi en timothy
eens, maar ik denk ook wel dat Wadieâs onzekerheid extra wordt getriggerd bij Timothy met zn valse grapjes en die zichzelf ook niet echt heel erg laat zien of echt interesse toont. Ik vond Timothy wel het meest leuk om te zien in de periode dat Wadie er was. Met die andere vent is hij e hele tijd zo irritant rijk aan het doen en dat vervelende gekibbel steeds.
ik vind michael ook extreem saai en persoonlijkheidsloos
ja helemaal mee eens en dan vond ik wadie hem soms beter op zn plek zetten. ik weet niet die leken toch meer connectie te maken dan die andere twee.
Timothy begon helemaal te stralen toen Michael terugkwam en hij hem weer zag, ik vond dat heel opvallend! Zij zitten volgens mij echt op dezelfde golflengte (in tegenstelling tot Wadie)
Ik denk dat iig Timothy al wel snel doorhad dat dit hem niet ging worden, maar ik verdenk hem ervan om Wadie erin te houden tot Michael terugkomt om die jaloers te maken, haha. Ik ben bij aflevering 13 dus geen idee of mijn theorie inmiddels debunked is.
Oh, en denken jullie ook dat Michael vroeger gewoon Maikel werd genoemd en dat later zelf heeft veranderd naar Migaël?
Aflevering 20
Samenvatting
Fred is vergeten waar de tweede B in B&B voor staat?? Ongevraagd iemand rauw ei geven, gadverdamme.
En een prachtig beeld van het chateau van Mireille en dan Ton eroverheen âik mis Sittardâ. Haha hoe dan ![]()
Ook niet echt reclame voor Limburg.
Afl 20
Ook wel shit, raak je je man die een soort van therapeut is kwijt, tijdens een familie opstelling, aan een cliënt. Waar je zelf ook bij was.
Afl 20
Love de dynamiek bij Carolien zo met die nieuwe man maar ook met goeie Arie erbij en de HOTTOP
Afl. 20
Ik vind Gilbert wel echt bij Caroline passen, beetje hetzelfde type. Arie gedraagt zich als een klusjesman, zie daar weinig liefde
Menno bij Eline
Er zit iets ongemakkelijks/cringy bij Menno, maar ik kan er niet helemaal de vinger op leggen. Misschien zijn lach of dat hij soms net wat te hard praat?
Maar verder wel by farrrr de leukste jongen tot nu toe die bij Eline komt. Echt meine gute wat een uitschot komt daar binnen joh! Maar denk niet dat Menno de love of her life gaat zijn. Is zie gewoon geen spark tussen hen. Jammer, want het is wel echt een goeie, slimme, leuke jongen volgens mij. En ik vind Eline ook steeds leuker worden, gun haar een leuke vent. Maar met dit aanbod gaat dat m niet worden (op Menno na dus).