B&B vol liefde #3

ik vind platte rotterdammers en zo’n tattoo tony zelf best leuk en in ieder geval geen uitschot, maar er komt nog 1 man en die was veruit de “””normaalste”””!! en heel knap ook

Afl. 20 Iris

Hahaha oke ik begin toch waardering voor Iris te krijgen nu. ‘Leuk die familieopstellingen, not’, ze zegt er nog net niet bij ‘rot op met je familieopstellingen en ademwerk’, maar ze steekt wel niet onder stoelen of banken dat ze helemaal klaar is met dat geneuzel. Dat verklaart ook wel waarom haar B&B ‘soul farm’ is, dat is natuurlijk nog een overblijfsel van haar ex wat ze maar in stand heeft gehouden maar waar ze persoonlijk duidelijk niets mee heeft haha

8 likes

afl20

Fred die geen ontbijt verzorgd in zn b&b en dat hij dieren haat verbaast me echt niks, wat een narcist

11 likes

Hahahah ja in mijn B&B is geen ontbijt ja oke Fred maar dat is wel wat B&B betekent. En als je mensen te gast hebt zoals deze vrouwen is het misschien wel leuk en aardig om voor hen wel een ontbijtje te verzorgen. Al is het maar een brood en wat beleg.

Vond t wel mooi dat die vrouw wel even eerlijk zei dat een smoothie met rauw ei erin gewoon niet te drinken is. Die anderen hebben dat sowieso elke ochtend kokhalzend weg zitten slikken.

11 likes

Ik vind het bij Caroline echt zo ongeloofwaardig dat zij een B&B heeft. Dat is toch gewoon haar schuur waar ze 2 bedden in heeft geplaatst? :joy: Dat scherm ertussen ook, die lelijke aankleding haha. Ze laten ook altijd alleen maar die 2 bedden zien en verder helemaal niets.

14 likes

haar B&B is verderop blijkbaar https://www.ad.nl/rotterdam/zoveel-kost-een-nachtje-tukken-bij-caroline-van-benb-vol-liefde~ae16bdaa/, waar die mannen slapen is iig wel erg ongeschikt voor de verhuur :joy:

4 likes

Wacht, is dat niet dat huisje dan? Als je op Booking kijkt ligt het wel op haar terrein volgens mij. Ook dat lelijke beddengoed en kussens haha

1 like

Nee dat klopt niet. Dat huisje waar de mannen slapen is wel haar b&b. Er staat alleen dat haar b&b 7 minuten lopen vanaf het strand is.

Je ziet ook op de fotos dat het het huisje is waar de mannen in slapen. Ze heeft alleen die boxspring uit elkaar gezet zodat het 2 bedden zijn en er een kamerscherm tussen gezet.

3 likes

Ja dit ziet er wel uit als waar Carolie lag te pitten toch haha

Je zal er maar zitten met al die hondenstront om je heen

9 likes

ik zit halverwege aflevering 20, maar ik ben echt Mexx fan. Hoe lief ze ook is naar die andere vrouwen en positief, en idd die droge humor

27 likes
20

fred is echt een vreselijke vent en ik vond dat hij overdreven deed over de eetvoorkeuren van ellen. tegen doete ‘ze lustte ook al geen [rauw] ei!!!’ :joy:
maar ik moest echt lachen toen ze vroeg ‘heb je ook zoete wijn’ toen dacht ik ja oké je hebt de tong van een kleuter

14 likes

Ja, ik ben ook echt fan van haar.

Ja vond het ook lief toen ze met Foxy ging wandelen om Thomas en de nieuwe vrouw de kans te geven even alleen te laten praten

8 likes

Alleen wel geforceerd want die hond wilde duidelijk niet naar buiten

2 likes

oh ja, jullie hebben gelijk! wow haha je zou het maar boeken :melting_face:

2 likes

Fred aflevering 20

“Ze is autistisch dwangmatig met eten.” Huh? :joy: oké ik ben autistisch en net zo ingewikkeld met eten maar toch een bijzondere opmerking

7 likes

Ik ben bij 19 en vind haar ook leuk, maar totaal geen match met Thomas. Die 2 zijn zo verschillend en denk niet dat het gaat werken. Thomas wil dat ze meer op hem lijkt en hij pusht teveel. Irritante man

6 likes
alf. 20

Een rauw ei in een smoothie is toch niet gebruikelijk??? Vind het schandalig dat hij dat als ontbijt serveert.
Voelde ook dat er nog wel een wond zat met zijn ex en een huisdier. Dat de hond altijd voor gaat :grimacing:

10 likes

“Als het regent is het zielig dat de hond nat wordt, maar ik ben niet zielig.”

Echt oud zeer haha

16 likes

ja en ik denk niet dat hij waardeert aan haar wat haar juist eigen maakt. Dus dat zij wat rustiger is, misschien wat meer tijd nodig heeft, humor. Hij lijkt vooralsnog een mooi poppetje te zien

15 likes