Ohh heerlijk ik zit er direct weer in. Zo random dat die Simone in de camera staarde en deed alsof ze Jolijn niet zag haha. Super rare vibe daar en rare man sowieso.
aflevering 4/5
Die Edwin wat een man, vreselijk
Oja waarschijnlijk âhorizontale strepen kleden niet afâ ![]()
Pff die mannen die elkaars uiterlijk gelijk gaan afkraken. âZijn haar zit wel goedâ zeggen over een man die kaal is. Zulk onaantrekkelijk gedrag
Ik ben vooral verbaasd dat je je (net gezette ook) koffie opwarmt in de magnetron???
hahha dat doet mijn vader ook
Echt nog nooit gehoord haha!
Ook echt na het zetten?
Ik vind hem echt iemand die tering onzeker is en zich dan een persona heeft aangemeten van wat mannen denken dat een stoere man is,
vintage cabriolet, sigaar, baard, houthakkersbloes
ik dacht ook nog: hallo wil je naar sigaar stinken als je bij haar aankomt? kotsiekots
(spoilers afl 1, hoe doen we het qua spoilerbeleid?)
Ja, hij vindt het uit het koffieapparaat niet altijd warm genoeg
Snap ik ergens wel, uit de meeste apparaten komt lauwe koffie
Alles wat op tv is geweest, hoeft niet in een spoiler.
Precies. Alsof die plaatje van internet nadoet.
Tweede man lijkt wel leuker.
Claudia is wel leuk alleen dat gelach de hele tijd.
Samenvatting
Luuk doet ook teveel âik kom uit de GROTE stad, downtown Antwerpenâ ik krijg het idee dat hij beetje neerkijkt op het dorp. Dat wist je bij je aanmelding dat het een dorp is.
En Robin, dat âkokenâ hamburgers zonder bord zo in de magnetron.
Mooi haar
wat zou haar haarroutine zijn
Ik wil dit haar ook als ik 61 ben
Heerlijk seizoen alweer! Twijfelde of ik eraan zou beginnen maar toch leuk weer
Heel Cheryl Morero-achtig! Nu nog een Claire en Roelien en de cast is compleet
Afl. 6
Knuffelvlees
Ik ben nog maar bij aflevering 2 maar vind het al meteen weer deprimerend om te zien hoe vaak (eigenlijk bijna standaard) de vrouwen zĂłveel leuker zijn dan de mannen.
Ja dit. Echt meteen bij Jolijn en Robin. Met de vragen of hij wel eens leest of naar muziek luistert. Allemaal nee, hij zit uren voor de tv. Die meid moet echt rennen (ik hoop dat ze weg is maar heb nog niet verder dan afl 2 gekeken)
Meh ben nu bij aflevering 4 maar het pakt me nog niet echt
Ik vind dat Jolijn echt veeel te vergevingsgezind is. Na de kernbom-koffie uit de magnetron, en het droge minipistoletje zonder boter zou ik het al grondig zat zijn. Robin is duidelijk alleen maar met zichzelf bezig (en met die vrouw die hem heeft gefriendzoned), anders had hij wel ĂĂ©ts te eten gehaald toch?
Wat hĂ©b je aan zoân man? Dan mag je alsnog de rest van je leven in je uppie boodschappen doen, alleen dan in Zweden met een vent in een luie stoel die tegen je roept dat je super raar bent omdat je knoflook door de nasi doet. Ik zou liever voor altijd alleen blijven, grrrr
Ik vind die jonge meid bij André (Eva? Weet het niet zeker) zo op Willemijn (wilvantien) lijken!