B&B vol liefde (Deel 1)

Sowieso zijn mensen die hun persoonlijkheid ontlenen aan :sparkles:gereisd hebben en 3 maanden ongekwalificeerd Engels lesgegeven in Azië :sparkles: altijd juist heel basic (terwijl ze zichzelf heel speciaal vinden)

12 likes

Ja ik wil samen met jullie kijken!!! Ik ben nu heel triest alleen haha, heb vorig seizoen geprobeerd mensen eraan te krijgen maar kreeg echt nul respons :joy::upside_down_face::smiling_face_with_tear:

3 likes

Hahaha precies dit :joy:

4 likes

Ja echt :triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post::triangular_flag_on_post:

1 like

Ze weten niet wat ze missen. Ik stem ook voor een soort Desiree show. Onze eigen Neerlandse Hyacinth Bouquet (love the editors ook, want ze speelde bij haar dus ook het Schone Schijn/ Keeping up appearances nummer). Lijkt me ergens heerlijk om zo te zijn, want ik heb alle gêne en zelfbewustzijn die Desiree mist er extra bij gekregen.

5 likes
Aflevering 3

Richard wordt ook steeds saaier om te zien, er is ook helemaal geen klik en hij loopt steeds weg, lijkt me echt onmogelijk om mee te communiceren e.
Martijn echt wtf hoe komt hij aan dit zelfbeeld??? En Simone praat zo omhoog en met een Zaai accentje, niet om aaaan te horen. Vind hun allebei helemaal niks.
Hans vind ik nog steeds geweldig, wat een lieve man en ik wil meer Desiree.
Volgens mij hebben we Spanje niet gezien of ik ben het vergeten omdat het saai is
Oostenrijk deed Alex me echt zo denken aan die vorig jaar met z’n blote handen de wc schobte, die ook zo graag wilde bij die blonde vrouw toen en die ook weg moest. Hoe komen ze aan die over eager vijftigers allemaal? Vind Jam Jam best een match voor Astrid maar waarom kijkt zij steeds alsof er een geweer op haar hoofd gezet wordt.

7 likes

Omg Desiree op de markt neeee neeee ik kan het niet aanzien maar ik wil ook meer

Die FAKKA FAKKA FAKKA naar die slager ook ik ben aan het janken.

17 likes

Ik snap dat zelfbeeld van hem ook niet goed: ‘ik weet dat ik er goed uit zie’ :sweat_smile:

5 likes

Nee ik snap ook niet waar dat vandaan komt, ik kan hem door dit topic alleen maar zien als jonge Gordon.

@Zemraluani Jouw posts :joy:

2 likes

Ik denk dat zijn ouders hem dat hebben wijsgemaakt :laughing:

14 likes

Ik weet ff niet welke afl maar die saté van Hans Frankrijk ? Zat daar nou echt niks bij?
En da worstje met dat oude stuk stokbrood van Natasja?

9 likes

Aflevering 8

Giovanni die doet echt alsof het vanuit hem komt dat hij nu weg gaat daar en geen klik voelde. Tegenover Dave ook. Ik vond het opzich een prima jongen voor haar, maar dit viel me wel op

12 likes

Aflevering 5 geloof ik, want ik heb dat gister nog net gezien.

Afleveringen 4 en 5
  • Wat chill die confrontatie met m’n geliefde Desiree over haar gedrag, snap alleen niet als Hans zegt van ‘het wordt nooit wat tussen ons’ dat ie d’r dan niet wegstuurt. Waarom vinden mensen deze Hans eigenlijk zo kut? Ik vind hem nog steeds leuk, sure hij praat veel over zichzelf maar wie niet, hij is verder toch gewoon leuk?
  • Ook fucking chill dat die Britt na 1 dag al wegging, snap haar helemaal. Zo saai die jongen, en ik noem Simone Simpmone want jezus eerst voor pik naar Hawaï emigreren en nu helemaal obsessed al door deze dodelijk saaie jongen. Heeft hij er überhaupt wel in in?
  • ben echt blij dat ze gewoon al twee afleveringen Spanje skippen, heerlie
  • DIE TONGZOEN BIJ RICHARD en het feit dat ie schreeuwend in de keuken broodjes staat te smeren wat is deze man joh. Wel genieten maar ik hoor alleen maar Bassie. Volgens mij vind ie de nieuwe vrouw veel geiler dus dat wordt awkward denk ik.
  • ook niks uit Oostenrijk helaas, ben wel gefascineerd door Astrid. Hoop dat we snel het fragment uit de intro van ~ook jij mag mn grens niet over~ gaan zien.
  • sorry maar ik ben echt fan van de ikiguy in Frankrijk. Wat heerlijk dat ie gewoon de hele dag op z’n reet zit, nul moeite doet, ik geniet. Ik dacht eerst dat Natasja best pittig was toen ze al die mannen afkeurde en zichzelf knapper vond (terecht) maar nu die slome loser er zit danst ze om de confrontatie heen
  • ik vind Hans 2 ook niet zoveel mis mee? Ja hij staat duidelijk al te lang droog, maar hij heeft wel een persoonlijkheid. Maar sowieso krijgt ie allemaal pennyvrouwen op bezoek, kan niet anders.
9 likes

Heeft iemand toevallig al whatsapp stickers gemaakt? Imma need them

2 likes

Ja Natasja begon redelijk goed maar eigenlijk was ze bij mij al af toen ze werd geïntroduceerd met ‘ze komt uit de high society van Haarlem’ :o_o:

5 likes

Ben ik de enige die het super irritant vind dat Simone ineens Engels praat als ze gaan Yoga’en? Doe normaal.

14 likes

Maar zij wordt toch door het programma zo neergezet, dat kan zij niet helpen? Ik vrees dat je als kandidaat niet heel veel te vertellen hebt hoe je wordt neergezet.

@Zemraluani Viel mij ook op, denk omdat ze in Hawaï les gaf in het Engels, misschien is het een vaste routine van haar?

1 like

Sorry maar ik vind Martijn echt meer jonge Henk Jan Smits

43 likes

Jezus. Eerst Alex: “Ja die ander aan een grotere auto, daarom zal ik wel naar huis moeten.”
Nu Piet: “Die ander heeft een dikkere buik dus ik maak me geen zorgen.”

Hoe infantiel zijn de gedachtepatronen van deze mannen joh. :smiling_face_with_tear: :exploding_head:

13 likes

Dubbelganger van Hans Italie

11 likes