Hij eet toch elke ochtend een yoghurtje en 2 bakken koffie, voor die tijd mag je namelijk niet met m praten
Ooo ja idd, ik snap alleen dan niet dat die vrouw zegt dat hij niet ontbijt en luncht
Wie is die laatste die ze nadoet?
Kwartje valt: dochter van Hans
Net als bij bzv vallen die vrouwen meer op de paarden dan op de man
Een tikje vreemd⊠maar vind Astrid een grotere creep
OMG, wat is dit erg!
Dat hoofd van haar als ie zegt dat ie zelfs zn huis wil verkopen. Ik denk wel dat ie ze niet allemaal op een rijtje heeft. Eigenlijk sneu dat hij nog aan zulke programmaâs mag meedoen.
Vanaf maandag kan je weer vooruit kijken. Het wordt elke werkdag uitgezonden en op videoland kan je dan weer vooruit kijken.
Wat is die Ted intens ook
Omg begonnen!!!â
Sorry dit is mn dagboek maar niemand van mn vrienden wil dit zien
Ik heb seizoen 1 nog niet gezien dus die ben ik net maar begonnen
Ik houd van Ted, het is jammer dat ze zo ver woont want ze heeft BFF potentie.
Hahaha ja zij staat echt heerlijk in het leven. Bedoelde ook leuk intens hoor, niet zoals Desiree vind Piet ook echt een schatje haha maar volgens mij heeft zij wel een man nodig die iets meer tegengas geeft.
Die dave van denise heet zooooân stomme lach
Kan die natuurlijk ook niks aan doen
Aflevering 1
DIE WENKBRAUWEN VAN DENISE NEE. Vind het ook wel lame dat haar hele familie er woont en ze het niet zelf heeft opgezet, doet me denken aan die in Brabant vorig jaar. Verder lijkt ze me ok, vind die dave wel een match. Vind waar ze woont in Spanje echt lelijk, ook die plek waar ze wilde trouwen zo mehhh. Alles aan haar is tyfusnormalo en dat is prima.
Ik vind Hans echt een leuke man, mooi huis ook?! Alleen die vrouw met die moeilijke naam DAT HAAR waarom zo dood.
in Oostenrijk is het nu al heerlijk awkward en wat heeft Astrid een verschrikkelijke smaak in alles? Wat is haar interieur? Waarom heeft ze een glittershirt aan en die ketting met hart zo intens lelijk. Die man is echt dooooodsaai, hij was wel wat geweest voor die blondine in Oostenrijk van vorig jaar die hield van saaie mannen. Hij praat ook zonder zân kaken te bewegen, als een hele saaie buikspreukpop die een hele saaie presentatie over streekproducten geeft of een soort AI script runt met saaie gesprekken, hij staat ook alsof er nog een kleedhanger in zân blouse zit.
Die Texelse man tsja je gaat het echt nooit winnen van een dode vrouw denk ik dan. Vind hem wel cool en zân kinderen dacht ik eerst ff wow intens maar ze leken wel chill.
Heb me wel vermaakt, ben benieuwd. Ik wil meer Oostenrijk vooral.
Sorry maar Giovanni en Dave zijn toch gewoon 1 man?
Also DE WENKBRAUWEN VAN DENISES MOEDER
Aflevering 2
Holy fuck Desiree is echt precies Erica Terpstra, die schreeuwt ook altijd zo tegen mensen in verre landen als ze op reis is. Jezus wat een mens, fantastische tv. Die andere vrouw is een veel betere match maar wel saaie tv. Vind het prachtig hoe bang Hans nu al is voor Desiree.
Spanje was echt skipwaardig, zij is gewoon Roxanne in Spanje en die mannen
Sorry maar Richard is dat een typetje van Bassie of wat de fuck is die stem. Zo intens joh, vind die kortpittige vrouw wel leuk verder. Waarom hebben Nederlandse mannen in Portugal allemaal een huishoudster die een soort moeder is.
En holy shit wat is Astrid een anaal type zeg, denk dat zij iets heeft ofzo, echt heel raar in de omgang. Al is Alex ook fucking irritant maar zij communiceert echt alsof ze het niet kan. Fantastische tv wel.
Tldr: Yes voor Italië en Oostenrijk, skippa op Spanje, mehh op Portugal
Ja Denise heeft idd wel een duidelijk type ja. Net zo basic als zij
dit is echt zo accuraat, alsof ie rechtstreeks uit Black Mirror komt
Wat is trouwens deze âMartijn is zo knapâ scam.
Hij leent zân gehele looks aan blauwe ogen, verder is het Bastiaan uit Zoop gecrossed met hedendaagse RenĂ© Froger. Zo paffig ook.
Lol @ alle Maritâs in HawaĂŻ/Spanje/ItaliĂ« die hem willen daten. Zo basic.
Oh ik heb ze allemaal nog niet in real life gezien helaas.
Ik wil een Desiree show pls ze staat nu zingend het zwembad schoon te maken wat een mens