Ja of een sekteleider maar dat gaat misschien hand in hand
ja grappig he! Ze waren ook helemaal Team Loes en anti die hond maar als iemand mijn hond niet leuk en te aanwezig vindt is het voor mij snel klaar hoor doeiiii
Aflevering 9
hahahahaha claudia die boos is dat anne haar woorden gebruikt wat is dit voor kinderachtig gezeik
Afl 8
Ahww claudia vraagt of ze walter een kus op zijn mond mag geven en het niet mag. Ze lijkt me zo breekbaar en nog vol in de rouw.
En los daarvan:
Hahahah
Ik vind die man met een staartje bij Debbie echt heel irritant
echt waar gaaaaat dit over. Anne die ook zegt dat de energie teveel is… jij bent teveel soms meid
Ik word sowieso schijtziek van alle energie
Wie had gedacht dat de jongen met de dreadlocks en permacultuur het minst zweverig blijkt te zijn.
Vorige seizoenen brachten mensen nog gewoon bonbons of een fles wijn mee maar tegenwoordig zijn het hele dozen met cadeaus. Wat overdreven. En dat doorgeef cadeau van die overleden vriendin was natuurlijk helemaal raar
Edit: ik hou wel echt van die Pauw die de hele tijd door de energetische radar heen tettert
Jaaaaaaaaaa sprekend
Walter is echt onuitstaanbaar maar de zin “wil je er anders mee oefenen om bijvoorbeeld een halfuur niks te zeggen?” ga ik in mijn achterhoofd houden voor toekomstige dates met mannen.
Lijkt me echt fantastisch om editor te zijn bij dit programma
Wie is jouw favoriete personage tot nu toe?
- De pauw van Walter
- De hond van Jose (tweede vrouw van Leendert)
- De hond van Petri
- De hond van Bram
- Abbath (De ram van Bram)
- De Chihuahua van Marian
0 stemmers
Meine gute ik word helemaal kriebel van al dat fucking geknuffel bij Walter
Komt ook zo fake over
Afl 9
Val Anne daar nu heel even een moment uit haar rol als Mooi Mens?
“Ja dah boeit me echt himmmmmmel niks wat zij daar van denkt. Ik been hier gewoon voor mezelf he!!”
Dat verwacht je niet he, van die energetische alles is liefdesmensen.
Ik moet bij die eerste man van Petri, die met de zwarte trui en sjaaltje, de hele tijd aan gru denken
Ja ik kijk nu het begin van de aflevering op tv terug maar holy shit zij is echt zo naar? Ook dat gezeik om die honden, doe gewoon ff chillax. Echt zon vrouw die een keer een assertiviteitscursus heeft gevolgd en nu helemaal is doorgeschoten
Martijn in Thailand: one friekudel special
Nou die honden waren ook wel vet irritant allemaal
Ik gaf Loes ook wel gelijk hoor. Toen ze bijvoorbeeld op dat terras zaten en die hond continu liep te blaffen, daar zou ik ook heel snel heel chagrijnig van worden.
Maar als je weet dat je überhaupt niet van honden houdt en ze goor vindt ga dan niet daten met een hondeneigenaar