B&B vol liefde (Deel 1)

aflevering 7

Heeft Eduardo nou een honden halsband om bij die aquagym? :joy:

7 likes

Ben zo blij dat zij niet meedoet, dat leek me echt zooooo saai. Zou echt een herhaling van Denise worden met van die vage coaches met fitness als enige hobby.

6 likes

Wel bizar dat die ene man niet meer wilde komen los van het programma :sweat_smile: liever kwijt dan rijk

6 likes

Hij heeft sws echt hele rare kleine handen?

4 likes

Ik vind Walter echt een engerd met dat die vrouwen zich zo volledig aan hem moeten overgeven :nauseated_face:

25 likes

Debbie is Bep Brul meets Astrid Joosten. Maar ze zou ook zo de moeder kunnen zijn van die meid die van begin tot eind bleef bij Vincent in seizoen 1

7 likes

Walter zei ook in afl 4? Tegen Anne, op de vraag

A: ā€˜mensen vinden mij veel, vind jij mij ook te veel’?
W: ā€˜Iedereen heeft mannelijke en vrouwelijke energie en jij laat te veel je mannelijke energie naar voren komen, (…) dat is niet zoals vrouwen oorspronkelijk bedoelt zijn’ (geparafraseerd).

En dat vond ik ook heel erg niet vrije geest vredelievend gedrag…

15 likes

Het zijn geen hippies he, het is inderdaad welness rechts. Dus super egocentrisch en alleen gericht op hun eigen geluk en reis. Niks niet vredelievend. Als er iemand dezelfde kant op vibed is dat welkom maar de rest van de wereld zijn ze tegen of negeren ze totaal.

18 likes

Ik luisterde net die Reality Check podcast en daar kraken ze die hond helemaal af😠

2 likes

Ja ik vind in die podcast sowieso alleen maar Marissa leuk

2 likes

JA dit viel mij ook op???!!!

4 likes

Haha ja ik was ook verbaasd, hier in huis is het echt de droomhond die er nooit zal komen. Ik vind het echt zo’n vet ras, het is veruit de meest statige hond die ik ooit heb gezien irl, en zij zeggen doodleuk ā€˜heeft dat beest z’n neus gebroken tijdens die aanrijding’ :joy:

8 likes

Die Ingrid denkt echt waar de fuck ben ik beland :laughing:

3 likes

Ben ik trouwens de enige die Anne’s stem echt vervelend vind om naar te luisteren, zo schor

6 likes

Nee

5 likes

Hahaha ja ik moest hardop lachen maar ik ben het er niet mee eens. Het is een borzoi toch? Die zijn zoooo leuk!!! Sowieso :heart: alle honden. Dus die mensen van reality check moeten even kappen met hun hondenhaat.

6 likes

Hij was heel cute :heart_eyes:

4 likes

Oh ik vond die hond ook heel apart eruit zien. Maar ben ook totaal geen kenner haha.

2 likes

Hahaha nee zo leuk juist!!

ā€œJacob Chattman, Esper šŸ˜‡, Ora, Celes, Vladimir, & Joy on Instagram: "A grave sĆ®n #doglife #borzoi #hosegoat #dogsofinstagram #dogs #facts #treat"ā€
Edit: gekut met video embedden.

3 likes

Zooo ben deze hype toch maar eens gaan kijken. Stelt niet teleur haha. Mensheid op zn best. Zie heel veel types waar ik veel compassie voor voel, maar bij Loes ga ik echt out. Zal vast coping zijn, maar zij is gewoon ronduit onaardig. Volgens mij is ze op zoek naar ruzie, niet naar een relatie.

12 likes