B&B vol liefde (Deel 1)

Ohh Marian met dr muts op als ze gaat golfen :joy: ik ga echt helemaal stuk om die vrouw

12 likes

Aflevering 6

Martijn staat wel open voor een jong ding, hij zoekt iemand vanaf 30 jaar :face_vomiting: oh maar de eerste vrouw die komt is 50 hahaha. Ik ben Jan echt zat, wat een irritante man. En ik vind Debbie een leuk mens.

13 likes

Ja maar echt, ze zitten na hooguit 3/4 dagen met zijn drieën (volgens mij naakt) in de hottub en dan met zo’n bloedserieus uitgestreken gezicht: ik wil het over seksualiteit hebben. Niet eens als vraag maar gewoon als mededeling. En dan ook nog doen alsof het niet over seks gaat, want het zijn 2 verschillende dingen volgens hem, terwijl ze dus in die hottub zitten. Doe ff normaal, blehhgh. En steeds dat aanraken en die knuffels. Ik zou een Astrid pullen, dit is mijn grens en daar ga ook jij niet overheen!

33 likes

Ja ik vind Walter dus ook een engnek, terwijl hij op het eerste oog wel vriendelijk overkomt. Echt zo’n iemand die 's nachts je kamer binnensluipt

41 likes

Ja of een sekteleider maar dat gaat misschien hand in hand

38 likes

ja grappig he! Ze waren ook helemaal Team Loes en anti die hond maar als iemand mijn hond niet leuk en te aanwezig vindt is het voor mij snel klaar hoor doeiiii

3 likes

Aflevering 9

hahahahaha claudia die boos is dat anne haar woorden gebruikt wat is dit voor kinderachtig gezeik

16 likes

Afl 8

Ahww claudia vraagt of ze walter een kus op zijn mond mag geven en het niet mag. Ze lijkt me zo breekbaar en nog vol in de rouw.

En los daarvan:
Hahahah

Ik vind die man met een staartje bij Debbie echt heel irritant

18 likes

echt waar gaaaaat dit over. Anne die ook zegt dat de energie teveel is… jij bent teveel soms meid

11 likes

Ik word sowieso schijtziek van alle energie

28 likes

Wie had gedacht dat de jongen met de dreadlocks en permacultuur het minst zweverig blijkt te zijn.

51 likes

Vorige seizoenen brachten mensen nog gewoon bonbons of een fles wijn mee maar tegenwoordig zijn het hele dozen met cadeaus. Wat overdreven. En dat doorgeef cadeau van die overleden vriendin was natuurlijk helemaal raar

Edit: ik hou wel echt van die Pauw die de hele tijd door de energetische radar heen tettert

28 likes

Jaaaaaaaaaa sprekend

2 likes

Walter is echt onuitstaanbaar maar de zin “wil je er anders mee oefenen om bijvoorbeeld een halfuur niks te zeggen?” ga ik in mijn achterhoofd houden voor toekomstige dates met mannen.

40 likes

Lijkt me echt fantastisch om editor te zijn bij dit programma

12 likes

Wie is jouw favoriete personage tot nu toe?

• De pauw van Walter
  • De hond van Jose (tweede vrouw van Leendert)
  • De hond van Petri
  • De hond van Bram
  • Abbath (De ram van Bram)
  • De Chihuahua van Marian

0 stemmers

5 likes

Meine gute ik word helemaal kriebel van al dat fucking geknuffel bij Walter

9 likes

Komt ook zo fake over

4 likes
Afl 9

Val Anne daar nu heel even een moment uit haar rol als Mooi Mens?
“Ja dah boeit me echt himmmmmmel niks wat zij daar van denkt. Ik been hier gewoon voor mezelf he!!”
Dat verwacht je niet he, van die energetische alles is liefdesmensen. :heart:

27 likes

Ik moet bij die eerste man van Petri, die met de zwarte trui en sjaaltje, de hele tijd aan gru denken

39 likes