Ja ik kijk nu het begin van de aflevering op tv terug maar holy shit zij is echt zo naar? Ook dat gezeik om die honden, doe gewoon ff chillax. Echt zon vrouw die een keer een assertiviteitscursus heeft gevolgd en nu helemaal is doorgeschoten
Martijn in Thailand: one friekudel special
Nou die honden waren ook wel vet irritant allemaal
Ik gaf Loes ook wel gelijk hoor. Toen ze bijvoorbeeld op dat terras zaten en die hond continu liep te blaffen, daar zou ik ook heel snel heel chagrijnig van worden.
Maar als je weet dat je überhaupt niet van honden houdt en ze goor vindt ga dan niet daten met een hondeneigenaar
Ik ben bij aflevering 6 en ik vind Paul bij Debbie echt een schatje. Hoe hij met dat hobbelpaard bezig is, aww. Debbie is ook erg leuk!
En Olof is ook zo’n lieverd, echt iemand die geen vlieg kwaad doet.
Ik heb echt respect voor Marian hoe ze zo’n imperium heeft weten op te bouwen. En dat huis, wauw!
Martijn heeft echt de grootste oorlellen die ik ooit heb gezien.
Debbie
Ik versta echt geen zak van wat die man zegt, hij brabbelt echt halve zinnen
Ik ben fan van Debbie! Wat een geweldig mens, heerlijk nuchter. Maar ook wat chaotisch, sympathieke combinatie
Nou ja, dat dus. Ik hou ook niet (echt) van honden, dus daar zou ik al helemaal niet voor gaan. Ik vind het vergelijkbaar met daten met een man met kinderen terwijl je niet van ze houdt. ‘Ze nemen alle aandacht in.’ Eh ja, duh.
Die Debbie is de ex van Alfred van den heuvel (kinderen geen bezwaar) kwam ik net achter.
Vind het ook wel een leuk mens, ze floept er gewoon alles uit wat ze denkt ofzo.
Vind het een leuk seizoen, en veel mensen 8? die ook nog allemaal iets van 6 gasten ontvangen toch?
Ik moet eerlijk zeggen dat ik als niet-hondenbezitter (en ook geen liefhebber) ook jiet zo in de gaten had hoeveel tijd en aandacht een hond kost. Ja ik weet wel dat ie veel aandacht nodig heeft en uit gelaten moet wordeb maar had meer in mn hoofd dat ie dan zo meewandelt ipv telkens gecorrigeerd worden en tegen praten en naja dat. Kan me voorstellen dat Loes dit niet verwacht had.
Ik vind Petri eigenlijk ook niet meer zo leuk hoor ze is zo fel pff, dat zou echt zo’n moeder van een vriendin zijn voor wie ik een beetje bang ben
Vind het wel prachtig hoe die dochter haar steeds op de vingers tikt.
aflevering 10
Ik begin Walter echt met de aflevering enger te vinden. Dat geknuffel steeds en al die vrouwen die dan gaan zuchten en steunen en kreunen. Echt een eng gezelsschap. Doet me denken aan mn fave sekte uit Utrecht, die hebben ook van die gekke verhoudingen en leven op zonnevoeding.
Afl 10
Juicy!!! Eindelijk anne weg!!! ‘Grappig ik had vannacht net bedacht te vertrekken?’Huh zo klonk je niet in de scenes ervoor haha. Achja. Ook beter dat de praatjesmaker bij Petri gaat denk ik. Dat werd alleen maar strijd
Afl 10
Ja bah ik walg echt van hem, ook dat hij dat dansen enzo steeds spelen noemt. Volgens mij is zijn droom echt om 10 vrouwen te hebben om mee te spelen.
Ooh ik zag een van die vrouwen gister nog bij de singel, doodeng
Ja ik vind het bijna gevaarlijk. Die Claudia is duidelijk een beetje instabiel daar, heeft geen idee wat ze wil, vindt zichzelf echt 3x per dag terug. Hij lijkt daar echt een beetje gebruik van te maken. Soort saviorscomplex ofzo.
Ja die dochter is leuk!
Madelon in Zweden lijkt me ook een leuke meid trouwens. Heb pas t/m aflevering 5 gezien, dus misschien verandert dat nog haha, maar ze komt lekker down to earth over. Ik vraag me wel af of iemand uiteindelijk bij Bram gaat blijven eerlijk gezegd, dat off grid bestaan is wel heftig, zelfs als je een outdoorliefhebber bent.