Wil even een parallel trekken tussen deze post en aflevering 10
Dus die zweefmensen zijn allemaal helemaal voor iedereen in zijn waarde laten, liefde etc. etc. MAAR zij die verlicht zijn, zijn wel beter en op een plek die iedereen zou moeten nastreven ofzo. Ik vind dat dus zo haaks staan op elkaar.
In die aflevering van vandaag. Ik weet niet meer precies wat Walter nou zij, maar het was iets over dat hij en Claudia zonder gene midden in een winkel kunnen dansen. Er zit altijd impliciet iets in waaruit blijkt dat zij âalâ ergens zijn waar iedereen naar zou moeten streven, en dat ze zichzelf eigenlijk boven de rest plaatsen. Komt op mij dus altijd alles behalve accepterend over.
Schattig! Maar ik heb wel het idee dat ze elkaar vooral fysiek aantrekkelijk vinden. Denk niet dat dit een match is voor op de lange termijn.
Idd. Ik vind die Jorien ook wel een hele lieve vrouw (afl 10)
Aflevering 6
Samenvatting
Het is wel echt soort zoekt soort bij Joy hè. Hij vindt zichzelf heel interessant en praat vooral graag over zichzelf en dat geldt ook wel voor zn 2 dates merk ik. Zulke vermoeiende mensen pff. Zowee met haar reizen
Jezus, ik zat helemaal klaar voor een avond B&B; heb net 20 minuten gekeken, aflevering 10 klaar. Gaat het tot aflevering 10
Aflevering 7
Die Joy is ook een aparte. Echt facking lullige manier om iemand af te wijzen door dat volledig buiten jezelf te plaatsen. Steeds dat ââze moet nog een weg afleggen, ze is nog niet waar ik benââ. Echt arrogant.
Jan word ik helemaal gek van, wat een vervelend ventje. Vind dat ook van die 2e man bij Debbie. Debbie vind ik trouwens echt een superleuke vrouw, hoop echt dat zij een leuk iemand gaat vinden. Stel je even Walter en Debbie bij elkaar voor haha, Debbie zo supernuchter met dr abracadabra en dan Walter met zijn tantrische energie. Ben benieuwd wie het eerst weg zou rennen
Omg en dat het kak accent van Zoe is dus aangeleerd want ze komt uit Breda. Zou er eigenlijk niet verbaasd over moeten zijn dat ze zoiets faked
Anne is toch precies Juf Ank (luizenmoeder) met dreadlocks?
Ik vraag me al steeds af wat voor een (magisch) device Claudia om haar nek heeft hangen?
Vet relaxed
Waarschijnlijk iets om de zonnevlecht te stimuleren
Of tegen straling
Ik zit echt in dubio, lineair blijven kijken of vooruit kijken. Hier wordt alles al t/m aflv 10 besprokenâŚ
Ja ook mijn dilemmaâŚ
Maar als ik op tv kijk sla ik de spoilers van videoland over die ik later nog wel zou willen lezen, dus ik ga maar gewoon verder op videoland.
Aflevering 10 Ik vind Hans wel echt zielig, hoe zij reageert op die boom. Vind dat hij het nog lang volhoudt en zijn best doet, ook al is hij een beetje apart. Petri is echt zĂł zuur, snap echt niet wat wil zij vinden Ook over die tattooâs van Olaf trouwens, waarom zo doorgaan waarom hij dat heeft omdat zij niet snapt waarom je dat zou doen. Komt echt niet over als interesseâŚ
Ik vond haar in het begin leuk over komen, maar nu wordt ze steeds zuurder en ook gemeen. Ook dat stuk dat als ze een relatie heeft die man niet hoeft te denken dat het iets van hun samen is want het is van haar.
Ik snap dat je trots bent dat je iets hebt opgebouwd, maar zo een man komt naar de middle of nowhere voor jou. Als hij daar gaat wonen lijkt het mij ook dat hij mee gaat helpen in de b&b. Verwacht ze dat die de hele dag voor zich uit gaat staren?
Ik weet zeker dat als er dan een man bij komt wonen die zijn eigen ding doet, ze na een tijd gaat zeiken dat zij alles in die B&b moet doen en hij ook wel eens mag helpen met schoonmaken en bedden verschonen.
Ook hoe trots ze vertelt over haar âAmsterdamse rrrâ. Haha sorry meid maar je bedoelt een Hme rrr want plat Amsterdams is allesbehalve een bekakte rrr.
En nog aangeleerd ook haha dat is toch genant
Ja vond wel goed dat die dochter zich toen even mengde in het gesprek, wel heel makkelijk gedacht dat iemand ff emigreert maar dan wel per direct zân eigen ding heeft daar en zich vooral niet bemoeit met haar leven daar.