Wat me sowieso echt opvalt ie hoe ouder mensen zijn, hoe meer de remmen eraf zijn. Vooral bij Petri de hele tijd zo veel kritiek op die mannen, maar Loes is ook zo’n voorbeeld. Laat elkaar gewoon even lekker in zijn of haar waarde? Vind het echt zo kinderachtig en truttig dat aanspreken op gedrag
Er zitten in dit seizoen veel mensen met wie ik mij niet kan identificeren maar als er iémand is door wie ik echt spullen naar de tv wil gooien is het die Jan bij Marian wel. Wat een ontiegelijk arrogante man en de hele tijd dat denigrerende toontje richting Olof, wat een kwal.
Ja echt een soort kwaadaardige Ernie is hij, niet te doen.
Joy afl 7
Hoe arrogant moet je zijn om wanneer iemand weggaat met de woorden “Je hebt helemaal geen moeite gedaan om mij te leren kennen, je vraagt niks, je hebt het alleen maar over jezelf” te reageren met “Als ik de juiste connectie met iemand heb gaat het gesprek wel gewoon vanzelf hoor”
Ik moest nog bijlezen, ik ben bij afl 4
Maar ging echt dood om Anne:
“Er is hier een dorp dat in WO2 binnen 1,5 uur is platgebombardeerd, vind ik een leuk uitje”.
Ik vind Debbie echt een leuke vrouw!
Aflevering 4 (en 3, en 2, en 1): WAT IS LOES EEN ZEIKERD OMGGGGGG
IK GA EINDELIJK BEGINNEN MET KIJKEN ECHT ZIN INNNN
Sorry dit boeit niemand maar mij wel
Walter - Claudia aflevering 9
Waarom gaat Claudia niet weg? Walter heeft haar toch afgewezen? “Een langdurige liefdesrelatie zit er niet in…”
Ik vanavond ook!!
Samenvatting
Op basis van haar antwoord heb ik het idee dat ze valse hoop houdt ofzo. Omdat hij ook zegt “ik wil graag dat je blijft” en “liefde kent meerdere vormen”, en haar antwoord dan is “ik wil dat verder onderzoeken” en “ik heb het gevoel dat het hier nog niet klaar is”. Had het idee dat ze enkel hoorde wat ze wilde horen (en de afwijzing misschien niet zo opnam?)
Ik vind Zoë helemaal niet zo’n kakker trouwens, of ligt dit aan mij?
Vind haar accentje ook niet zó intens.
Komt er hierna iedere werkdag 1 aflevering online?
Die 1e vrouw in Thailand deed me beetje denken aan Romana
Heb je al wel genoeg van haar gezien?
Omg dat ene meisje wat in de auditievideo van Joy het over een kopje cacao had (weet niet of ze komt) is ook heel actief op tiktok!
Dat gedicht?
Dat was echt cringe af haha ik stief
Ja! Ze is op tiktok ook heel zweverig enzo natuurlijk
Oké voor de mensen die zowel BB als BzV keken, Olof doet me echt zo erg denken als een oudere versie van/de vader van Roel van BzV die eindigde met Steffi
Aflevering 10
ja gadver dit was zooo gemeen. Vond hem echt sneu. Als ik Olaf was zou ik ook schrikken trouwens, Petri laat ineens haar ware aard zien.
Ik vind het ook heel awkward dat Claudia nog blijft, zon ongewenst derde wiel aan de wagen.
En ik ben ook heel benieuwd wat er tussen Leendert en Talia is gebeurd. Zou ze hem iets te veel opgehitst hebben of kan hij geen signalen opvangen. Ik vermoed een combinatie van beiden…
Naja ophitsen maakt niks uit voor consent he. Ze wilde gewoon niet meer in zijn bed liggen dat is haar goed recht. Snap niet waar hij verder zo’n probleem van maakt
Ik vind eigenlijk niet dat hij er echt een probleem van maakt? Gebaseerd op wat ze laten zien. Hij vraagt volgens mij om duidelijkheid. Als er een man naast mij ligt te slapen en ineens is hij foetsie, dan zou ik ook mijn vraagtekens hebben.
Het lijkt me ook geen stel voor langere tijd…Ze is enorm complimenteus en aanhankelijk, dat doet hem goed denk ik. Helemaal na Loes😆
Petri heeft volgens mij een behoorlijk muurtje opgebouwd en is klaar met Hans. Ik had wel medelijden met hem, volgens mij is het wel een lieverd. Petri doet me nu denken aan die vrouw uit Oostenrijk. Waarschijnlijk wel lief, maar dikke muur.
Joy is een egocentrisch mannetje, bah.