Precies en Anne is te zelfverzekerd voor hem dus die moet weg
Hij wil graag iemand die doet wat hij wil
Btw ik hoorde dus in die podcast van Reality check dat er op de website van Walter te vinden is dat hij volgend jaar een energetische sessie geeft met Claudia
Hoeft natuurlijk niets te betekenen maar wel een spoiler dus
vond het echt zielig voor die eerste man bij Petri, hij deed gewoon z’n best en wilde iets attents doen door die boom te snoeien. Tuurlijk jammer als het mislukt of niet is wat je ervan verwacht had, maar je kan idd op z’n minst bedanken voor de moeite
Wil even een parallel trekken tussen deze post en aflevering 10
Dus die zweefmensen zijn allemaal helemaal voor iedereen in zijn waarde laten, liefde etc. etc. MAAR zij die verlicht zijn, zijn wel beter en op een plek die iedereen zou moeten nastreven ofzo. Ik vind dat dus zo haaks staan op elkaar.
In die aflevering van vandaag. Ik weet niet meer precies wat Walter nou zij, maar het was iets over dat hij en Claudia zonder gene midden in een winkel kunnen dansen. Er zit altijd impliciet iets in waaruit blijkt dat zij ‘al’ ergens zijn waar iedereen naar zou moeten streven, en dat ze zichzelf eigenlijk boven de rest plaatsen. Komt op mij dus altijd alles behalve accepterend over.
Het is wel echt soort zoekt soort bij Joy hè. Hij vindt zichzelf heel interessant en praat vooral graag over zichzelf en dat geldt ook wel voor zn 2 dates merk ik. Zulke vermoeiende mensen pff. Zowee met haar reizen
Die Joy is ook een aparte. Echt facking lullige manier om iemand af te wijzen door dat volledig buiten jezelf te plaatsen. Steeds dat ‘‘ze moet nog een weg afleggen, ze is nog niet waar ik ben’’. Echt arrogant.
Jan word ik helemaal gek van, wat een vervelend ventje. Vind dat ook van die 2e man bij Debbie. Debbie vind ik trouwens echt een superleuke vrouw, hoop echt dat zij een leuk iemand gaat vinden. Stel je even Walter en Debbie bij elkaar voor haha, Debbie zo supernuchter met dr abracadabra en dan Walter met zijn tantrische energie. Ben benieuwd wie het eerst weg zou rennen