Ik denk dat dit net zoiets wordt als met die van vorig seizoen, die Bert(?) in Frankrijk en die lieve vrouw met een bril en rood haar. Die eigenlijk helemaal niet meteen verliefd zijn, of liefde in elkaar zien, maar uiteindelijk wel samen eindigen omdat het fijn voelt.
Hans en Petra bedoel je? Ik vond Petra helemaal niet lief overkomen. Telkens die sneren naar de andere vrouwen toe en best wel jaloers. Ik had meer het idee dat ze voor de B & B bleef dan voor Hans.
Oh ja wie was Bert dan
Was er wel ooit een Bert haha
Ja Bert met Romana! Zo’n stugge ook in Frankrijk die met niemand eindigde
Ja wij zijn hier nu. Mijn ~ geboren en getogen ~ Amsterdamse man ging stuk ![]()
![]()
![]()
Ik vind Olof echt een lieverd, zeker vergeleken met Jan, walgelijke vent
Ha ja, on point. Hij zegt later ook ergens dat het allemaal leuk is die spirituele kant maar hij moet zich bezig houden met de cashflow van Mount Joy.
Ja, echt geen idee of ik moet lachen of huilen om deze jongen.
Ja dit was in het gesprek met zijn zus dacht ik? Weer op een heel vervelend toontje mbt Babette, zo van: zij houdt van die community gedachte maar hij is eigenlijk nog weer een stapje verder want focust zich op de cash flow
Ja Bert was in seizoen 1. In het dorpje was er niets behalve een kerk en Bert ![]()
Gadverdamme Walter is echt een doodenge vent he, krijg totaal de kriebels van hem
claud 9
haha ja in de podcast zeiden ze dat zoë praat in linkedin-teksten, dat vond ik ook echt spot on
Wanneer komt aflevering 11?![]()
Ik denk vanaf morgenavond!
Helemaal eens…Wat een ego trip voor zo’n Wolter.
Ik ben aan het terug kijken en Walter wil dus eigenlijk een vrouwelijke vrouw, die vooral niet ‘teveel’ is en goed stil kan zijn?
Ik krijg hierbij flashbacks naar Ben en Tjerk bij Ted waarbij Tjerk ook zo neerbuigend deed
Ik ben het ook maar eens gaan kijken. Wat een bijzonder programma. Ik hoop telkens dat het geacteerd is. Deze mensen kunnen toch niet echt zijn.
Ja ik ook!
En volgens mij zeggen die Tjerk en Jan ook allebei ‘collega’ over de andere kandidaat en dat vind ik ook zo raar klinken?
Ik kan zo niet voor me halen dat ik dit andere kandidaten ook heb horen zeggen. Misschien een OSM term. Vind die Jan precies zo’n OSM type
Ons soort mensen