B&B vol liefde (Deel 1)

Ik zit echt in dubio, lineair blijven kijken of vooruit kijken. Hier wordt alles al t/m aflv 10 besproken…

3 likes

Ja ook mijn dilemma…
Maar als ik op tv kijk sla ik de spoilers van videoland over die ik later nog wel zou willen lezen, dus ik ga maar gewoon verder op videoland.

1 like

Aflevering 10 Ik vind Hans wel echt zielig, hoe zij reageert op die boom. Vind dat hij het nog lang volhoudt en zijn best doet, ook al is hij een beetje apart. Petri is echt zó zuur, snap echt niet wat wil zij vinden :see_no_evil: Ook over die tattoo’s van Olaf trouwens, waarom zo doorgaan waarom hij dat heeft omdat zij niet snapt waarom je dat zou doen. Komt echt niet over als interesse…

25 likes

Ik vond haar in het begin leuk over komen, maar nu wordt ze steeds zuurder en ook gemeen. Ook dat stuk dat als ze een relatie heeft die man niet hoeft te denken dat het iets van hun samen is want het is van haar.

Ik snap dat je trots bent dat je iets hebt opgebouwd, maar zo een man komt naar de middle of nowhere voor jou. Als hij daar gaat wonen lijkt het mij ook dat hij mee gaat helpen in de b&b. Verwacht ze dat die de hele dag voor zich uit gaat staren?

17 likes

Ik weet zeker dat als er dan een man bij komt wonen die zijn eigen ding doet, ze na een tijd gaat zeiken dat zij alles in die B&b moet doen en hij ook wel eens mag helpen met schoonmaken en bedden verschonen.

10 likes

Ook hoe trots ze vertelt over haar ‘Amsterdamse rrr’. Haha sorry meid maar je bedoelt een Hme rrr want plat Amsterdams is allesbehalve een bekakte rrr.
En nog aangeleerd ook haha dat is toch genant

18 likes

Nou wat is Petri een kutwijf zegt. Zo onaardig

8 likes

Ja vond wel goed dat die dochter zich toen even mengde in het gesprek, wel heel makkelijk gedacht dat iemand ff emigreert maar dan wel per direct z’n eigen ding heeft daar en zich vooral niet bemoeit met haar leven daar.

7 likes

Wat me sowieso echt opvalt ie hoe ouder mensen zijn, hoe meer de remmen eraf zijn. Vooral bij Petri de hele tijd zo veel kritiek op die mannen, maar Loes is ook zo’n voorbeeld. Laat elkaar gewoon even lekker in zijn of haar waarde? Vind het echt zo kinderachtig en truttig dat aanspreken op gedrag

8 likes

Er zitten in dit seizoen veel mensen met wie ik mij niet kan identificeren maar als er iémand is door wie ik echt spullen naar de tv wil gooien is het die Jan bij Marian wel. Wat een ontiegelijk arrogante man en de hele tijd dat denigrerende toontje richting Olof, wat een kwal.

51 likes

Ja echt een soort kwaadaardige Ernie is hij, niet te doen.

Joy afl 7

Hoe arrogant moet je zijn om wanneer iemand weggaat met de woorden “Je hebt helemaal geen moeite gedaan om mij te leren kennen, je vraagt niks, je hebt het alleen maar over jezelf” te reageren met “Als ik de juiste connectie met iemand heb gaat het gesprek wel gewoon vanzelf hoor” :clown_face:

44 likes

Ik moest nog bijlezen, ik ben bij afl 4
Maar ging echt dood om Anne:

“Er is hier een dorp dat in WO2 binnen 1,5 uur is platgebombardeerd, vind ik een leuk uitje”.

35 likes

Ik vind Debbie echt een leuke vrouw!

13 likes

Aflevering 4 (en 3, en 2, en 1): WAT IS LOES EEN ZEIKERD OMGGGGGG

8 likes

IK GA EINDELIJK BEGINNEN MET KIJKEN ECHT ZIN INNNN

Sorry dit boeit niemand maar mij wel

31 likes
Walter - Claudia aflevering 9

Waarom gaat Claudia niet weg? Walter heeft haar toch afgewezen? “Een langdurige liefdesrelatie zit er niet in…”

17 likes

Ik vanavond ook!!

5 likes
Samenvatting

Op basis van haar antwoord heb ik het idee dat ze valse hoop houdt ofzo. Omdat hij ook zegt “ik wil graag dat je blijft” en “liefde kent meerdere vormen”, en haar antwoord dan is “ik wil dat verder onderzoeken” en “ik heb het gevoel dat het hier nog niet klaar is”. Had het idee dat ze enkel hoorde wat ze wilde horen (en de afwijzing misschien niet zo opnam?)

14 likes

Ik vind Zoë helemaal niet zo’n kakker trouwens, of ligt dit aan mij?

Vind haar accentje ook niet zó intens.

4 likes

Komt er hierna iedere werkdag 1 aflevering online?

Die 1e vrouw in Thailand deed me beetje denken aan Romana

7 likes