B&B vol liefde (Deel 1)

Heb je al wel genoeg van haar gezien?

3 likes

Omg dat ene meisje wat in de auditievideo van Joy het over een kopje cacao had (weet niet of ze komt) is ook heel actief op tiktok!

2 likes

Dat gedicht?

Dat was echt cringe af haha ik stief

6 likes

Ja! Ze is op tiktok ook heel zweverig enzo natuurlijk

3 likes

Oké voor de mensen die zowel BB als BzV keken, Olof doet me echt zo erg denken als een oudere versie van/de vader van Roel van BzV die eindigde met Steffi

9 likes

Aflevering 10

ja gadver dit was zooo gemeen. Vond hem echt sneu. Als ik Olaf was zou ik ook schrikken trouwens, Petri laat ineens haar ware aard zien.

Ik vind het ook heel awkward dat Claudia nog blijft, zon ongewenst derde wiel aan de wagen.

En ik ben ook heel benieuwd wat er tussen Leendert en Talia is gebeurd. Zou ze hem iets te veel opgehitst hebben of kan hij geen signalen opvangen. Ik vermoed een combinatie van beiden

3 likes

Naja ophitsen maakt niks uit voor consent he. Ze wilde gewoon niet meer in zijn bed liggen dat is haar goed recht. Snap niet waar hij verder zo’n probleem van maakt

6 likes

Ik vind eigenlijk niet dat hij er echt een probleem van maakt? Gebaseerd op wat ze laten zien. Hij vraagt volgens mij om duidelijkheid. Als er een man naast mij ligt te slapen en ineens is hij foetsie, dan zou ik ook mijn vraagtekens hebben.
Het lijkt me ook geen stel voor langere tijd
Ze is enorm complimenteus en aanhankelijk, dat doet hem goed denk ik. Helemaal na Loes😆

Petri heeft volgens mij een behoorlijk muurtje opgebouwd en is klaar met Hans. Ik had wel medelijden met hem, volgens mij is het wel een lieverd. Petri doet me nu denken aan die vrouw uit Oostenrijk. Waarschijnlijk wel lief, maar dikke muur.

Joy is een egocentrisch mannetje, bah.

11 likes

Exact wat ik ook dacht! Ze doet me heel erg aan Astrid denken. Nu maar afwachten of zij ook zo omslaat en open gaat als ze de juiste man vindt. Vind het nog steeds een fascinerend verschil bij Astrid.

5 likes

Zo, echt he. Dat je het je strot uitkrijgt als iemand vakantie opneemt, 1000 kilometer rijdt en na dagen negatieve feedback van jou ook nog een boom snoeit. ‘Ik doe even mijn zonnebril af hiervoor’.

11 likes
Afl 10

Ja ik vond Hans best irritant, maar had hier echt met hem te doen, hij moest bijna huilen leek het wel.

Ik verbaas me er bij dit programma trouwens over hoe vaak dingen onnodig lang aanslepen omdat mensen gewoon totaal niet direct en duidelijk communiceren. Dat bed debacle bij Leendert en Thalia bijvoorbeeld, dat had toch in 2 zinnen uitgesproken en opgelost kunnen zijn, my god.

Verder: ik gun het Claudia en Ingrid dat ze Walter ditchen, elkaar vinden, en nog lang, gelukkig en zonder wannabe sekteleider samen verder leven.

12 likes

Ik denk dat dit net zoiets wordt als met die van vorig seizoen, die Bert(?) in Frankrijk en die lieve vrouw met een bril en rood haar. Die eigenlijk helemaal niet meteen verliefd zijn, of liefde in elkaar zien, maar uiteindelijk wel samen eindigen omdat het fijn voelt.

3 likes

Hans en Petra bedoel je? Ik vond Petra helemaal niet lief overkomen. Telkens die sneren naar de andere vrouwen toe en best wel jaloers. Ik had meer het idee dat ze voor de B & B bleef dan voor Hans.

1 like

Oh ja wie was Bert dan :joy: Was er wel ooit een Bert haha

2 likes

Ja Bert met Romana! Zo’n stugge ook in Frankrijk die met niemand eindigde

8 likes

Omdat Claudia delulu is. Die leeft niet in dit universum

@Spaarlamp jij bedoelt wel Bert en Petra toch

7 likes

Ja wij zijn hier nu. Mijn ~ geboren en getogen ~ Amsterdamse man ging stuk :joy::joy::joy:

4 likes

Ik vind Olof echt een lieverd, zeker vergeleken met Jan, walgelijke vent

30 likes

Ha ja, on point. Hij zegt later ook ergens dat het allemaal leuk is die spirituele kant maar hij moet zich bezig houden met de cashflow van Mount Joy.

Ja, echt geen idee of ik moet lachen of huilen om deze jongen.

12 likes

Ja dit was in het gesprek met zijn zus dacht ik? Weer op een heel vervelend toontje mbt Babette, zo van: zij houdt van die community gedachte maar hij is eigenlijk nog weer een stapje verder want focust zich op de cash flow

3 likes