B&B vol liefde (Deel 1)

Ja Bert was in seizoen 1. In het dorpje was er niets behalve een kerk en Bert :rofl:

4 likes

Gadverdamme Walter is echt een doodenge vent he, krijg totaal de kriebels van hem

10 likes

claud 9

3 likes

haha ja in de podcast zeiden ze dat zoƫ praat in linkedin-teksten, dat vond ik ook echt spot on

10 likes

Wanneer komt aflevering 11?:joy:

3 likes

Ik denk vanaf morgenavond!

3 likes

Helemaal eens…Wat een ego trip voor zo’n Wolter.

6 likes

Ik ben aan het terug kijken en Walter wil dus eigenlijk een vrouwelijke vrouw, die vooral niet ā€˜teveel’ is en goed stil kan zijn?

5 likes

Ik krijg hierbij flashbacks naar Ben en Tjerk bij Ted waarbij Tjerk ook zo neerbuigend deed

27 likes

Ik ben het ook maar eens gaan kijken. Wat een bijzonder programma. Ik hoop telkens dat het geacteerd is. Deze mensen kunnen toch niet echt zijn.

1 like

Ja ik ook!
En volgens mij zeggen die Tjerk en Jan ook allebei ā€˜collega’ over de andere kandidaat en dat vind ik ook zo raar klinken?
Ik kan zo niet voor me halen dat ik dit andere kandidaten ook heb horen zeggen. Misschien een OSM term. Vind die Jan precies zo’n OSM type

12 likes

Ons soort mensen

4 likes

Ja! Net alsof ze aan het werk zijn voor Marian! Al zal Jan dat wel niet doen, want dat is niet OSM

Ik vind Debbie zo’n leuke vrouw! En die eerste man bij haar is ook echt een lieve man denk ik. Tot nu toe echt de normaalste mensen in het hele programma.

23 likes

Die man in Thailand lijkt trouwens echt tering erg op al mijn neven. Echt eng.

Edit: wtf is die vrouw met Snapchat filter in haar introductie filmpje

15 likes

Aflevering 11

Hoe random ineens dat Joy vraagt: wil je thuis bevallen of in het ziekenhuis?

16 likes

Ik wil Debbie echt adopteren als tweede moeder.

25 likes

Hahaha dit seizoen is weer entertaining.

De spiruwaliteit bij Walter is hard nodig want de dames hebben daar elke dag een inzinking of inzicht waarbij diverse spiruwele tools nodig zijn.
Claudia komt zo afhankelijk over, haar man is 2 jaar dood en na 38 jaar samenzijn stort ze zich nu op walter alsof er geen alternatief is ofzo.

Walter lijkt wel ambities te hebben om een sekte te beginnen vol dames met vrouwelijke energie die zich geheel door hem laten leiden. Oftewel lappen poppen om tantra en seksualiteit mee te beleven.

Joy had qua uiterlijk een neefje van Geza Weisz kunnen zijn. Hij lijkt me een narcistisch ventje met zijn mount Joy de vuilnisbelt. Die kamer waar dat eerste meisje mag logeren was te bereiken via een doodenge overloop zonder reling waar je zo naar beneden kan vallen. Basis niet eens op orde. Schommel hangt super scheef.

43 likes

Wooow geza weisz, dat is het idd!

4 likes

Tja om te testen of zij al ā€˜daar’ is natuurlijk want daar hoort een thuisbevalling met bad en zoutlamp bij. En vooral niet toucheren!!! Zoiets

6 likes