Mount Joy omdat ik zo benieuwd ben met wie hij wil trouwen
Ik denk dat diegene nog moet komen
Joy vindt vooral zichzelf heel leuk volgens mij. Wat een wandelende red flag is dat.
Je ziet een blonde pluk in het voor stukje dus ik denk dat alle kandidaten tot nu toe afvallen
Ze kijkt echt fucking intens door je ziel heen
Joy lijkt op kruimeltje.
En ik heb het gevoel dat die zohey gewoon een typetje van elise schaap is. Ofnee die Juf ank ofzoiets.
Heb jij wel eens een bevalling begeleden?
spoiler aflevering 11
Ben echt zo blij dat we volgende aflevering eindelijk van Jan af zijn, hahah. En hans die die takken meeneemt, kan er best om lachen
Ja mn moeder heeft er gelogeerd tijdens haar taalreis, was heel leuk!
Oeee wat leuk! Inside info! Is dat recent gebeurd?
ik vond Hans best geestig in deze laatste aflevering! Lauriertakken om zān terugvlucht mee te betalen, hahaha
Jemig wat een intens type, die nieuwe vrouw bij Joy. Hij vindt haar echt heeelemaal niks denk ik. Ik vind haar wel leuker dan die meid die er al is, met haar zweverige praatjes. āZe omarmt echt het kind in zichzelfā
Spoiler aflevering 8
Samenvatting
Ik vind het zo genant dat Waltet Claudia eigenlijk afwijst. En zij maar āik voel vanalles en hij voelt dat ook dat voel ikā en daarna wilt ze nog een kus ook nog. Schat doe jezelf en je rouw proces een plezier en ga daar weg.
Gaat Joy ooit doorvragen na een antwoord? Of überhaupt een vraag stellen en daar niet alleen meteen zijn eigen ding over vertellen?
- Haha nee
- Jazeker
0 stemmers
Ik heb een vriendin ook een soort van gepushed om dit programma te kijken. Dit is helemaal mn nieuwe hyperfocus hahah.
Hoe lang is Joy daadwerkelijk
- 1.60
- 1.65
- 1.70
- 1.75
- 1.80
- 1.85
0 stemmers
]
Hoe lang zegt Joy zelf dat hij is?
- 1.60
- 1.65
- 1.70
- 1.75
- 1.80
0 stemmers
Hoe lang is zijn ego?
- 1.60
- 1.65
- 1.70
- 1.75
- 1.80
0 stemmers
What the actual fuck
Hahahaha wan bearklaauw with sehteesauce and a frikkedel spesjel wat is dittttt
Aflevering 8
Dat gesprek tussen Anne en Claudia ?!?! š«Ø
Echt geen idee waar ik naar heb zitten kijken en wat ze nou allemaal zeiden.