Elke keer als anne die walter op date vraagt zie je die walter echt kijken van “Nja vooruit dan”
Ja! Lijkt me ook echt een heerlijke plek om de halve zomer te vertoeven. Ik wil daar in dat gras liggen met een boek.
Aflevering 11
Hans die tegen Petri zegt dat ie geen klusjes meer voor haar gaat doen en Petri die daarover zegt: “Nee er valt niks meer te winnen natuurlijk gaat ie geen klusjes meer doen.” Nee Petri omdat je een ondankbaar mens bent daarom niet!!!
En Joy die zegt dat ie zn hond heeft “begeleden” bij de bevalling aub
Ik ook, volgens mij een heerlijk mens. Fles wijn erbij en heerlijk de hele avond levensadvies krijgen, lachen en kletsen in Spanje. Sign me up
Haha verwacht ze nou echt dat Hans na die kutboom nog iets zou gaan doen
Nee echt zo love it dat ie gewoon die takken mee naar huis neemt hahahha
Nog meer aflevering 11 rant over Petri:
tering bij dat cadeauuuuuutje van haar wat zegt zij allemaal ze blaast zo hoog van de toren ga weg hoor run hans run en kom niet meer terug bij die feeks
Zullen wr daarheen om een kamer te huren. Lijkt me echt een heerlijke vakantie.
Jaa toen ze zei HALLO even uitpakken
Op zich snap ik Petri wel dat ze zegt niet op zoek te zijn naar een partner om de B&B mee te draaien. Geen idee ook hoe klein die B&B is, en wel fijn als de partner iets voor zichzelf doet/heeft. Maar doet ze dan niet mee met het verkeerde programma? Opzet is best wel van: singles komen bij de b&bs langs om te ervaren hoe het is. Niet dat je bijv om en om ook de mannen gaat bezoeken in Nederland.
Plus Hans is 72 dus met pensioen neem ik aan? Die heeft dan geen ander werk meer denk ik
ja in 1 van die eerste afleveringen vroeg hij ook aan zoowee of ze wel eens met een camper had gerezen
Ik vind het ook heel grappig dat ze in de tantra tempel vaak dansen op de tiktok remix van dit liedje
https://youtube.com/shorts/rp3qXZUJWBY?feature=share
Echt zo’n gen z liedje
Ja ik vind de muziekkeuze heel bijzonder, allemaal hele populaire commerciële muziek
Kreeg ook echt kortsluiting van Walter en Anne die in de auto Frans Duijts luisterden. Ging echt in drie seconden van een hoger spiritueel plan naar piraten festival.
Ja en al zou hij nog werken. Alsof iemand uit NL zomaar gemakkelijk werk vindt in zo’n slapend Frans dorpje. Vind haar B&B ook echt ongezellig en koud. Net als zij zelf eigenlijk
Hahaha ja dat en dan release me, dat is basically hun hele playlist
Echt on point jouw post!
Ja die Walter wordt steeds enger vind ik. En hij onderneemt ook helemaal niks met die vrouwen, hij plant zelf geen een-op-een dates met ze terwijl hij zogenaamd een ‘echte’ man wil zijn met een leidende energie. Het lijkt alsof hij allemaal experimenten laat lopen met al die vrouwen en dat hij gewoon kijkt hoe het loopt. En wie hem het liefste wil. Ik heb ook niet het idee dat we hem echt leren kennen. Wat hij nou verder nog interessant vind in het leven.
Hij houdt idd best afstand
Samenvatting
Hij heeft de keuze om feitelijk alleen met Ingrid te zijn en te onderzoeken of het echt wat is. Maar vraagt ook Claudia te blijven zodat ie af en toe wilde dansjes mee te doen. Toch gek dat ze zelf ook wil blijven als al uitgesproken is dat het geen liefdesrelatie wordt
Ik ga hier stuk om hahaha. Ik praat nu thuis ook zo. Ik word er echt helemaal zenuwachtig van hahaha. Zeg gewoon " Ja leuk!" Nee hele zin er voor mrt jajajajaja eh jaha leuk eh weh weh weh.
HAHAHHA jaaaa