Jaloers! Ik zit mezelf in te houden om niet nu al de nieuwe aflevering te kijken
Aflevering 11
Samenvatting
De nieuwe vrouw bij Martijn in Thailand heeft echt een beetje crazy eyes. En Joy vindt het volgens mij niet zo leuk dat alle vrouwen vrij lang zijn. Maar misschien is hij zelf ook gewoon niet zo groot.
Nee dan voelt ie zich ws niet mannelijk genoeg
Ik vind de nieuwe man bij Marian wel een leuke vent! Denk wel dat dat iets kan zijn
ja ik heb dus het idee dat dit best iets brabants is want voor mij klinkt dat heel herkenbaar, terwijl ik niet eens iemand op kam noemen die zo praat eigenlijk??
stuurde laatst ook naar mân zusje: âdie olof uit vught, hoe hij praat, echt zooooo braboâ
maar bedoelde dus daarmee niet per se zân accent maar gewoon al zân maniertjes eromheen hahaha
Jaa ik herken dit ook wel. Maar voor mijn gevoel heeft hij het x10.
ik zie het anne dus (in veeel mindere mate) ook doen. gewoon vaak in een gesprek je schouders ophalen en âweetjewelâ zeggen. en petri trouwens soms ook wel. brabanders doen soms voor niks een soort âverbaasd?â
ofzo? ja ik kan het niet echt uitleggen hahahahh
Gewoon veel praten en niks zeggen eigenlijk, ja ik herken het wel van Braboâs
Ja Anne heeft een hele eigen manier van communiceren maar het deed me heel erg denken aan een collega uit Brabant van vroeger. Ook dat theatrale en ferme? Lastig uitleggen
bedankt <3
Wie vinden jullie het leukst om te kijken?
-
- Walter in zijn tantratempel
-
- Bram zijn permafarm
-
- Debbie in dr bloemenparadijs
-
- Juf Petri
-
- Martijn in Thailand
-
- Leendert
-
- Marian in Portugal
-
- Mount Joy
0 stemmers
En wie het saaist?
-
- Walter in zijn tantratempel
-
- Bram zijn permafarm
-
- Debbie in dr bloemenparadijs
-
- Juf Petri
-
- Martijn in Thailand
-
- Leendert
-
- Marian in Portugal
-
- Mount Joy
0 stemmers
heb vooral het idee dat het 1 generatie boven me gebeurt maar misschien doe ik het zelf ook wel weetjewel ja uh gewoon n beetje ehh ja verbaasd zo haalt schouders op
Joy het leukste, maar alleen omdat ik het zooo cringe vind. Puur irritainment
Mount Joy omdat ik zo benieuwd ben met wie hij wil trouwen
Ik denk dat diegene nog moet komen
Joy vindt vooral zichzelf heel leuk volgens mij. Wat een wandelende red flag is dat.
Je ziet een blonde pluk in het voor stukje dus ik denk dat alle kandidaten tot nu toe afvallen
Ze kijkt echt fucking intens door je ziel heen
Joy lijkt op kruimeltje.
En ik heb het gevoel dat die zohey gewoon een typetje van elise schaap is. Ofnee die Juf ank ofzoiets.
Heb jij wel eens een bevalling begeleden?