Jaa precies ik dacht echt jongens hij geeft in zn lichaamstaal al zulke duidelijke signalen af dat hij jullie niet moet.
Zij heeft een zoon vgm en ik vraag me af wat voor een type dat is. Want ze doet ook spiruwele (zo heerlijk dat ik dat nu niet hoef op te zoeken hoe je t echt schrijft dankzij haar) dingen mrt die zoon.
Aw ik vind Claudia wel een lieve vrouw zoals toen ze die derde vrouw bij de watervallen ging troosten ook maar denk dat het voor haar gewoon nog te vroeg is om te gaan daten nu
Bedoel je die ‘confrontatie’ van Claudia? Echt zooooo cringe, ik kon er gewoon bijna niet naar kijken joh. Dat ze zo hand in hand staan lastige zinnen te vormen terwijl Anne eigenlijk gewoon wil zeggen meid zeik niet zo. Maar in plaats daarvan een vaag verhaal en ‘‘eigenlijk is dit een compliment!!!1!’’ Wat vreselijk. Claudia lijkt wel een zenuwachtig schoolkind zo naast Anne. En dan kraakt Anne later tegen de camera Claudia eigenlijk compleet af, wat een act.
Cringe
https://www.instagram.com/p/Cum26NqoFJT/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==
Zou zn vader gewoon zijn deel willen verkopen.
Ik vind die Ed al gelijk beter bij Marian passen
Wat zegt hij in hemelsnaam joh
Ik kijk lineair en ben nu dus bij aflevering 6. My goddd wat is Joy een vervelend, omhooggevallen mannetje zeg. Hoe hij erbij zit als zijn zus (ja zij wel!!) interesse toont in zijn gasten. Denk dat hij alleen meedoet om zn Mount Joy te verkopen ofzo.
Ja die voiceover ook over “zijn droom” terwijl ie het weer verkoopt
Hahahhaha fisher price my first dj set ik ga stuk
Ja echt een leuke man tot nu toe!
Hahaha ‘stays’, hoe krijg je het je strot uit
Die fascinatie van sommige mensen voor ondernemerschap… denk dat dit diep van binnen heeeeele onzekere mensen zijn. Enige waarmee ze kunnen pronken
Ah typisch… Joy is een bnb (?) coach
dat knijpje met haar gezicht ook steeds, zo lekker speels ughhghhh
ik ga 12 vast kijken hoor kennie w88
Ik heb seizoen 2 wel gekeken destijds maar 1 niet en dat ben ik nu aan het kijken nadat ik 1 tm 11 gebinged heb, echt pathetic🥲
Aflevering 11
Samenvatting
Gatver, die invloed van Andrew Tate zie je al terug in dat geblaat van Joy he, met zijn sterke mannelijke energie.
Wat betekent dat ook? Dat je iemand meteen op zijn bek ramt als iets je niet aanstaat? En vrouwelijke energie betekent dat je automatisch alle zorgtaken op je neemt, ofzo?
Ik snap die vent in thailand ook niet. Wat doe je daar als je niet van warmte houd en eigenlijk ook helemaal dol bent op nederland haha.
Hey, heet hij van Swieten?! Sibuna!