B&B vol liefde (Deel 1)

Maar dat komt natuurlijk omdat al die vrouwen teveel in hun mannelijke energie zitten :crazy_face: ligt echt niet aan Walter & Joy hoor !!!1!!

3 likes

I love Debbie (in m’n hoofd blijf ik haar Bep noemen). Ik dacht bij de voorstelaflevering echt: dit wordt helemaal niks maar ze maakt voor mij alles goed

4 likes

Joy : Regelieus.

23 likes

joy: met de camper gerezen
ook joy: hond begeleden

23 likes

Wat een drama weer bij Walter

afl 9

Claudia die het woord magie gebruikt en dan toch wel echt tegen Anne gaat zeggen dat ze niet het woord magisch dan mag gebruiken! En het woord retraite heeft Anne ook al “gejat”.

7 likes

Ik gier zo om olof. " Mooie wake eh wake eh wake up coll he"

15 likes

Echt een lievige man vind ik t. Later wil ik ook een olof!!

15 likes

Haha onlie det. Kan me daar helemaal mee identificeren, net alsof ik mezelf Engels hoor praten

2 likes

Zou Olof mij misschien nog als kleinkind willen adopteren?

22 likes

Ik vind het ergens wel jammer dat er zowel mensen vooruit kijken als lineair kijken in dit topic, maakt het lastiger om dit topic te volgen terwijl ik ‘samen’ kijken altijd zo leuk vind.

Ben nu bij aflevering 6 maar wat een figuren zitten er weer in zeg.

10 likes

Love dat er 0 stemmers zijn bij die laatste :rofl: Het antwoord is ‘geen’ haha

8 likes

Je kan de pot op! :biggrin:

3 likes

Laatste vraag is onmogelijk :joy:

5 likes

Ik word nat van het idee dat ik dan later marian ben ok

Joy heeft die typische ik ben 1.64 energie.

31 likes

Ik wilde bijna nog een filmpje opnemen voor hem maar hij zocht iemand die sportief is en ik lig liever op de bank @monkeyslut

5 likes

Ik vind Petri trouwens best een sympathiek type eigenlijk. Ze kijkt een beetje ernstig en ze is heel direct, maar er zit echt geen kwaadheid bij.

Ze heeft best wat humor, ze heeft alleen twee mannen gekregen die totaal niet bij haar passen. Vond ook dat ze heel netjes afscheid nam van Hans

11 likes

Meest onaardig 100% Joy. Petri heeft hier en daar uitschieters en kan onaardig uit de hoek komen, maar ze probeert nog wel e.e.a. En ze heeft het later wel weer goed proberen te maken enzo.
Joy is alleen maar op zichzelf aan het geilen, die meiden boeien hem geen hol. Die ongeĂŻnteresseerdheid vind ik nog veel onaardiger.

@Zemraluani Wow tegelijk. Dit inderdaad. Ik snap de haat op Petri niet helemaal t.b.h. Ze schoof uit haar slof ja, was niet chill. Maar had mij ook kunnen overkomen als je mn lievelingsplant verneukt. Ik vind haar eigenlijk best warm.

12 likes

Ja Joy heeft 100% iedereen al opgezocht op social media en heeft daar al mee gepraat en wacht nu specifiek op 1 meisje en de rest heeft ie geen zin in.

Zie ook: Martijn met Fenna vorig jaar, of Remco die uit BzV was gezet.

20 likes

Heb m’n stem aangepast naar Martijn die het onaardigste is.

Hij lijkt er gewoon echt geen zin in te hebben. Alles is hem teveel. Hij vind aan Thailand zelf ook niet zoveel lijkt het. Hij vind het stom als ze teveel praten, als ze hem een compliment geven, als ze te veel vragen stellen.

Echt Jezus die mensen zijn de halve wereld over gevlogen en jij bent geĂŻrriteerd dat ze aanwezig zijn.

21 likes

Jaa dit vind ik zo grappig. “Kom neem ik je mee naar wat stomme apen. Kijk hier snik heet kut uitzicht. Thais eten moet ik niet.”
Echt wat doet hij daar. Ik vraag me ook echt steeds af wie daar in godsnaam 50 kaassoufles besteld.

40 likes