B&B vol liefde (Deel 1)

spoiler aflevering 11

Ben echt zo blij dat we volgende aflevering eindelijk van Jan af zijn, hahah. En hans die die takken meeneemt, kan er best om lachen

11 likes

Ja mn moeder heeft er gelogeerd tijdens haar taalreis, was heel leuk!

10 likes

Oeee wat leuk! Inside info! Is dat recent gebeurd?

2 likes

ik vond Hans best geestig in deze laatste aflevering! Lauriertakken om z’n terugvlucht mee te betalen, hahaha
Jemig wat een intens type, die nieuwe vrouw bij Joy. Hij vindt haar echt heeelemaal niks denk ik. Ik vind haar wel leuker dan die meid die er al is, met haar zweverige praatjes. ā€œZe omarmt echt het kind in zichzelfā€ :nauseated_face:

12 likes

Kijkt iemand ook Dertigers? Dit lijkt toch op de Ed van Noor? Toevallig haha

9 likes

Spoiler aflevering 8

Samenvatting

Ik vind het zo genant dat Waltet Claudia eigenlijk afwijst. En zij maar ā€œik voel vanalles en hij voelt dat ook dat voel ikā€ en daarna wilt ze nog een kus ook nog. Schat doe jezelf en je rouw proces een plezier en ga daar weg.

35 likes

Gaat Joy ooit doorvragen na een antwoord? Of überhaupt een vraag stellen en daar niet alleen meteen zijn eigen ding over vertellen?

• Haha nee
  • Jazeker

0 stemmers

3 likes

Ik heb een vriendin ook een soort van gepushed om dit programma te kijken. Dit is helemaal mn nieuwe hyperfocus hahah.

8 likes

Hoe lang is Joy daadwerkelijk

Hoe lang is Joy daadwerkelijk?
  • 1.60
  • 1.65
  • 1.70
  • 1.75
  • 1.80
  • 1.85

0 stemmers

]

Hoe lang zegt Joy zelf dat hij is?

• 1.60
  • 1.65
  • 1.70
  • 1.75
  • 1.80

0 stemmers

Hoe lang is zijn ego?

• 1.60
  • 1.65
  • 1.70
  • 1.75
  • 1.80

0 stemmers

9 likes

What the actual fuck :poop:

2 likes

Hahahaha wan bearklaauw with sehteesauce and a frikkedel spesjel wat is dittttt

19 likes
Aflevering 8

Dat gesprek tussen Anne en Claudia ?!?! 🫨

Echt geen idee waar ik naar heb zitten kijken en wat ze nou allemaal zeiden.

5 likes

Jaa precies ik dacht echt jongens hij geeft in zn lichaamstaal al zulke duidelijke signalen af dat hij jullie niet moet.
Zij heeft een zoon vgm en ik vraag me af wat voor een type dat is. Want ze doet ook spiruwele (zo heerlijk dat ik dat nu niet hoef op te zoeken hoe je t echt schrijft dankzij haar) dingen mrt die zoon.

11 likes

Aw ik vind Claudia wel een lieve vrouw zoals toen ze die derde vrouw bij de watervallen ging troosten ook maar denk dat het voor haar gewoon nog te vroeg is om te gaan daten nu

10 likes

Bedoel je die ā€˜confrontatie’ van Claudia? Echt zooooo cringe, ik kon er gewoon bijna niet naar kijken joh. Dat ze zo hand in hand staan lastige zinnen te vormen terwijl Anne eigenlijk gewoon wil zeggen meid zeik niet zo. Maar in plaats daarvan een vaag verhaal en ā€˜ā€˜eigenlijk is dit een compliment!!!1!’’ Wat vreselijk. Claudia lijkt wel een zenuwachtig schoolkind zo naast Anne. En dan kraakt Anne later tegen de camera Claudia eigenlijk compleet af, wat een act.

25 likes

Cringe

2 likes

https://www.instagram.com/p/Cum26NqoFJT/?igshid=MzRlODBiNWFlZA==

Zou zn vader gewoon zijn deel willen verkopen.

8 likes

Ik vind die Ed al gelijk beter bij Marian passen

8 likes

Wat zegt hij in hemelsnaam joh

6 likes

Ik kijk lineair en ben nu dus bij aflevering 6. My goddd wat is Joy een vervelend, omhooggevallen mannetje zeg. Hoe hij erbij zit als zijn zus (ja zij wel!!) interesse toont in zijn gasten. Denk dat hij alleen meedoet om zn Mount Joy te verkopen ofzo.

13 likes