Ja die voiceover ook over “zijn droom” terwijl ie het weer verkoopt
Hahahhaha fisher price my first dj set ik ga stuk
Ja echt een leuke man tot nu toe!
Hahaha ‘stays’, hoe krijg je het je strot uit
Die fascinatie van sommige mensen voor ondernemerschap… denk dat dit diep van binnen heeeeele onzekere mensen zijn. Enige waarmee ze kunnen pronken
Ah typisch… Joy is een bnb (?) coach
dat knijpje met haar gezicht ook steeds, zo lekker speels ughhghhh
ik ga 12 vast kijken hoor kennie w88
Ik heb seizoen 2 wel gekeken destijds maar 1 niet en dat ben ik nu aan het kijken nadat ik 1 tm 11 gebinged heb, echt pathetic🥲
Aflevering 11
Samenvatting
Gatver, die invloed van Andrew Tate zie je al terug in dat geblaat van Joy he, met zijn sterke mannelijke energie.
Wat betekent dat ook? Dat je iemand meteen op zijn bek ramt als iets je niet aanstaat? En vrouwelijke energie betekent dat je automatisch alle zorgtaken op je neemt, ofzo?
Ik snap die vent in thailand ook niet. Wat doe je daar als je niet van warmte houd en eigenlijk ook helemaal dol bent op nederland haha.
Hey, heet hij van Swieten?! Sibuna!
Hahah ja “de confrontatie”: je zag echt die blik van Claudia veranderen op het moment dat Anne het een compliment ging noemen. Hele aparte vriendschap lijkt het
Had het ook echt te doen met de 3e vrouw, hoe ongemakkelijk die ontvangen werd door Walter en zo in dat feestje terecht kwam.
Oke mn spoiler werkt niet, sorry!!
Lol, Martijn steekt zichzelf even allemaal veren in zijn reet omdat hij zo veel vragen heeft gesteld aan die nieuwe vrouw. Hij weet al helemaal wat voor werk ze doet en dat ze twee kinderen heeft. Knap hoor, Martijn!
Aflevering 12
Jan laat zich bijna niet wegsturen. Blij dat ie weg is, irritante vent. Oh en komt de meid met wie Joy wil trouwen morgen??
Hahaha idd Joy die Zohee Zowie blijft noemen, hij heeft echt 0 geluisterd naar de zoveel keren dat zij zich als Zohee voorstelt aan iedereen.
Zijn zus stelt tenminste vragen aan Zohee en Babette. Zelf toont hij 0 interesse. Heeft ook nog niets ondernomen met hen behalve op Mount Vuilnisbelt rondhangen.
Zou Babette zich niet insmeren met zonnebrand of past dat niet bij haar overtuigingen? Die heeft elke dag een nog meer roodverbrande hals.
Zohee denkt dat ze een Amsterdams accentje heeft. Nee meid je komt duidelijk niet oorspronkelijk uit Amstewwrrdamm, geeft niks maar doe niet zo zelfingenomen.
Olof is nog steeds zo aardig en Jan kwalt lekker verder. Marjan geniet wel van beide soorten aandacht.
Olaf heeft meegedaan aan een aflevering van ik durf het bijna niet te vragen, over leeftijdsverschil. Hij had een vriendin van 30 jaar jonger. Nou, dat is dan toch geklapt
Iew
Kijk hoe oud hij er hier ook uit ziet tov nu
Oh ik dacht aan Olov!! Ik kon het me al niet voorstellen
En zn ex was dus bijna net zo oud als z’n kind, bah. Als mijn vader dat had geflikt denk ik niet dat ik contact zou houden.