Het zweet druipt ook de hele dag van zn gezicht
Weet iemand wanneer deze opnames ongeveer zijn? Misschien was dat net de heetste maand van het jaar ofzo.
![]()
Nee ze krijgen reis en verblijf betaald. Ik zou als het kon ook met de auto gaan, straks wordt je weggestuurd en moet je 4 dagen wachten op een vlucht ofzo
@Branko joy in april! Dat zag je op het briefje van zoë
Oke, ja april is wel de heerste maand maar het scheelt weinig met minder hete maanden. Alles zo tussen de 30-34. Die man moet goed hydraterend door het leven gaan dan.
Maar die vrouw ook. âIk hou echt van apen!!â Kijkt daarbij als een boer met kiespijn en rent vervolgens gillend weg van een aap
Misschien zit hij wel in Thailand omdat hij iets op zân kerfstok heeft
daar denk ik aan omdat ik verder geen reden kan verzinnen waarom hij daar zit
Worden die apen in Hua Hin nou serieus getatoeëerd?
Ik denk dat ie daar een lifestyle kan leven die hij in Nederland niet kan betalen. Plus warm.
Mân tante had hetzelfde idee en haar halve vriendengroep woont er ook, die hangen ook alleen maar rond in Nederlandse bars etc haha.
Ja het kan ook een financieel/fiscaal motief hebben idd. Maar die warmte vindt hij volgens mij juist vreselijk :â)
Ohh ik vind de stukjes van Bram echt zooo saai ![]()
Telkens als ik hier iets lees over Bram denk ik âwie is Bram??â. Ik vergeet telkens dat hij ook nog mee doet, idd zo saai ![]()
Toevoeging: In de podcast van Reality Check en dan de zaterdag uitzending op Podimo, noemde iemand hem een Laaf uit de Efteling. Vond ik ook wel spot on ![]()
Ik heb ook het idee dat we van Bram het minst zien.
Is ook niet zo spraakmakende tv natuurlijk, dat saaie
Dat avondeten van Joy & co is dus letterlijk een homp vlees en thatâs it?
Aflevering 10:
Ik vind Petri wel echt heel onaardig. Ik vind Hans ook een beetje vaag, maar ik vond hem nu wel echt zielig met die boom. Stond ie daar een beetje beteuterd en zij loopt gewoon met een boze kop weg. En ook in dat gesprek daarna: âdit is gewoon een herhaling van zetten hĂš, dit weet je in principe al Hans.â Ben het echt eens met iemand hierboven: Petri is de onaardige lerares die je niet wilde hebben. Zou me niks verbazen als ze niemand vindt uiteindelijk.
Aflevering 11:
Samenvatting
Wow, die nieuwe bij Marian lijkt echt een ander type. Die Jan en Olof (love Olof wel) zijn vergeleken bij hem echt van die bejaarde mannen. Benieuwd wat Marian van hem vindt. Vind haar tot nu toe ook nog niet echt uitgesproken. Ze vindt alles wel best en iedereen wel aardig.
Joy vraagt echt nooit iets. De eerste vraag die ik hem hoor stellen aan Babette: âhoe zie je je eigen bevalling voor je?â![]()
Pff ik weet niet waar ik me meer aan erger, de stem van Anne of die permanente boosverbaasde blik met die opgetrokken en gefronste wenkbrauwen
Maar daar zitten alle voedingsstoffen in ![]()
Misschien doet hij wel het carnivoor dieet
Was het ook chips met vleessmaak dan
Volgens mij zei hij dat er meer eten kwam, maar dat ze eerst de winnaar moesten kiezen en dat die dan de rest zou gaan klaarmaken. Of dat alleen meer vlees of ook ander eten was, dat weet ik niet ![]()