B&B vol liefde (Deel 1)

Ja het kan ook een financieel/fiscaal motief hebben idd. Maar die warmte vindt hij volgens mij juist vreselijk :’)

1 like

Ohh ik vind de stukjes van Bram echt zooo saai :sleeping:

18 likes

Telkens als ik hier iets lees over Bram denk ik “wie is Bram??”. Ik vergeet telkens dat hij ook nog mee doet, idd zo saai :joy:

22 likes

Toevoeging: In de podcast van Reality Check en dan de zaterdag uitzending op Podimo, noemde iemand hem een Laaf uit de Efteling. Vond ik ook wel spot on :laughing:

1 like

Ik heb ook het idee dat we van Bram het minst zien.
Is ook niet zo spraakmakende tv natuurlijk, dat saaie

3 likes

Dat avondeten van Joy & co is dus letterlijk een homp vlees en that’s it?

5 likes

Aflevering 10:

Ik vind Petri wel echt heel onaardig. Ik vind Hans ook een beetje vaag, maar ik vond hem nu wel echt zielig met die boom. Stond ie daar een beetje beteuterd en zij loopt gewoon met een boze kop weg. En ook in dat gesprek daarna: ‘dit is gewoon een herhaling van zetten hè, dit weet je in principe al Hans.’ Ben het echt eens met iemand hierboven: Petri is de onaardige lerares die je niet wilde hebben. Zou me niks verbazen als ze niemand vindt uiteindelijk.

21 likes

Aflevering 11:

Samenvatting

Wow, die nieuwe bij Marian lijkt echt een ander type. Die Jan en Olof (love Olof wel) zijn vergeleken bij hem echt van die bejaarde mannen. Benieuwd wat Marian van hem vindt. Vind haar tot nu toe ook nog niet echt uitgesproken. Ze vindt alles wel best en iedereen wel aardig.

Joy vraagt echt nooit iets. De eerste vraag die ik hem hoor stellen aan Babette: ‘hoe zie je je eigen bevalling voor je?’:neutral_face:

28 likes

Pff ik weet niet waar ik me meer aan erger, de stem van Anne of die permanente boosverbaasde blik met die opgetrokken en gefronste wenkbrauwen

11 likes

Maar daar zitten alle voedingsstoffen in :laughing:
Misschien doet hij wel het carnivoor dieet

6 likes

Was het ook chips met vleessmaak dan

3 likes

Volgens mij zei hij dat er meer eten kwam, maar dat ze eerst de winnaar moesten kiezen en dat die dan de rest zou gaan klaarmaken. Of dat alleen meer vlees of ook ander eten was, dat weet ik niet :smile:

Ik denk trouwens dat Petri heel leuk kan zijn bij een leuke man. Zoals Harm-Jan en Astrid vorige keer.
Al moest ze niet zo snauwen dat Hans het cadeau meteen open moest maken.

8 likes
afl 12

HAHAHA nu zegt Cees ook :sparkles:spirualiteit :sparkles:
Stiekem familie van Claudia? :joy:

14 likes

Volgens mij woont Debbie echt in een soort museum, overal staat wel wat. Haar huis is echt haar persoonlijkheid denk ik, heerlijk.

17 likes

Omg. Ik heb de aflevering nog niet gezien maar ik kan bijna niet geloven dat hij dit echt zegt. :joy: :joy: :joy: :joy: Nu al zin om Twitter te openen na deze uitzending.

3 likes

Niemand in het programma kan spiritualiteit uitspreken hahahaha. Elke keer als iemand spiruwaliteit zegt ga ik helemaal stuk.

16 likes

Ja ik zou een compilatie erg waarderen!

8 likes

Wat een ongemakkelijk gesprek tussen Leendert, Thalia en Jorien zeg.

12 likes

Krijg ook niet het gevoel dat Jorien welkom is

8 likes