B&B vol liefde (Deel 1)

O sorry nee die van Petri dus

2 likes

een vrouw, ze waren getrouwd!

3 likes

Dat Manon ineens met hem gaat ofzo

14 likes

Het valt mij ook op dat de twee mannen (Joy en Walter) die zeggen dat ze zelf sterk in hun mannelijke energie staan dit totƔƔl niet laten zien in hun gedrag.
Ze nemen de leiding niet, zoals ze zelf zeggen zoals een ā€˜mannelijke’ man zou moeten doen. De vrouwen die bij hen op bezoek zijn bedenken uitjes, maken grapjes of stellen vragen. Bij Walter heb ik geen idee wie hij nou echt is en wat hij leuk vindt. Wat hij zoekt in een vrouw en wat hij haar dan te bieden heeft. Gezien hij ook zegt dat hij met meerdere mensen wel knuffelt en zich daarmee omringt. Joy is vooral met zijn uiterlijk bezig en praat alleen over higher purpose. In de momenten dat hij alleen voor de camera praat over zijn dates benoemd hij ook vooral wat hij niet prettig aan ze vindt. Vooral wat negatievere punten.

42 likes

Hij doet het niet omdat er een witregel tussen staat

4 likes

Weer die chips :rofl:
Dat boek ugh!!
En die outfit? Hipster Kruimeltje? :smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear::smiling_face_with_tear:

27 likes

Hahahaha ja die chips hou op he

2 likes

Maar dat komt natuurlijk omdat al die vrouwen teveel in hun mannelijke energie zitten :crazy_face: ligt echt niet aan Walter & Joy hoor !!!1!!

3 likes

I love Debbie (in m’n hoofd blijf ik haar Bep noemen). Ik dacht bij de voorstelaflevering echt: dit wordt helemaal niks maar ze maakt voor mij alles goed

4 likes

Joy : Regelieus.

23 likes

joy: met de camper gerezen
ook joy: hond begeleden

23 likes

Wat een drama weer bij Walter

afl 9

Claudia die het woord magie gebruikt en dan toch wel echt tegen Anne gaat zeggen dat ze niet het woord magisch dan mag gebruiken! En het woord retraite heeft Anne ook al ā€œgejatā€.

7 likes

Ik gier zo om olof. " Mooie wake eh wake eh wake up coll he"

15 likes

Echt een lievige man vind ik t. Later wil ik ook een olof!!

15 likes

Haha onlie det. Kan me daar helemaal mee identificeren, net alsof ik mezelf Engels hoor praten

2 likes

Zou Olof mij misschien nog als kleinkind willen adopteren?

22 likes

Ik vind het ergens wel jammer dat er zowel mensen vooruit kijken als lineair kijken in dit topic, maakt het lastiger om dit topic te volgen terwijl ik ā€˜samen’ kijken altijd zo leuk vind.

Ben nu bij aflevering 6 maar wat een figuren zitten er weer in zeg.

10 likes

Love dat er 0 stemmers zijn bij die laatste :rofl: Het antwoord is ā€˜geen’ haha

8 likes

Je kan de pot op! :biggrin:

3 likes

Laatste vraag is onmogelijk :joy:

5 likes