B&B vol liefde (Deel 1)

Parel van een aflevering

13

Die awkwardness bij Leendert, hele rare dynamiek met Thalia die vgm gewoon wil winnen en Jorien die met die verwilderde haren dat broodje naar binnen zit te douwen

Bij dat tennissen omg Thalia denkt echt dat ze Venus williams is of zo en Jorien die maar schunnige opmerkingen blijft maken
Vgm heeft Leendert wel door dat Jorien beter voor hem zou zijn maar hij vindt Thalia te interessant

Babette die wordt gedropt om vrouwendingen te doen zodat Joy er eindelijk ff vanaf is en hij de poepvlogger die alleen ff haar eigen videos kwam promoten naar huis kan sturen
Wel nice dat hij er een fartmachine aan overhoudt, had ik hem niet gegund
Zou hij die Esra nou het leukst vinden omdat ze jong is en hij haar nog kan kneden of zo?
Vond het ook zo raar dat hij haar niet had rondgeleid en niet aan Babette vertelde dat de poepvlogger naar huis was?

Nietszeggende gesprekken bij Bram i cant
Ik gun die Madelon echt een leukere guy wat een slappe hap

En gelukkig eindelijk Cees weg! Die nieuwe man in het vooruitblik?? Die wordt het ook niet hoor

20 likes

Jorien

2 likes

Sorry :tired_face:

4 likes

Bram

4 likes

Nog meer fout hahahaha kut maar Bram bedoel ik ja

1 like

Qua gedrag enzo toch
Maar ja wie komt de volgende naam verbeteren want de poepvlogger heet natuurlijk ook niet zo

3 likes

Hahah ja toen ik vanmorgen de laatste aflevering keek ging ik helemaal aan mezelf twijfelen of ik het wel goed zeg, met hoe iedereen spiruwaliteit vol overtuiging zegt.

9 likes

Die shitfluencer :sweat_smile::sweat_smile::sweat_smile:

2 likes

Ik vind haar echt een soort nienke plas. Die doen heel erg hun best om zo ongrappig mogelijk te zijn.

17 likes

Ben heeelemaal fan van Jorien, leuke vrouw! Thalia is wel een jaloers type zeg, heerlijk dat Jorien dat niets doet

10 likes

Wat begint er te dansen?

• De b&b
  • De molen in zijn broek

0 stemmers

7 likes

Ik vind poepvlogger wel een goede benaming voor haar

3 likes
Leendert in afl 13

Die oude watermolen begint in een keer een beetje te huppelen
I can’t :cry:

9 likes

Nieuwste afl

Tulbandman kent Bram nog maar kort toch? Hij zegt wel dat hij Bram met vrouwen heeft gezien met wie het wel écht klikt (niet-vriendschappelijk).
Dacht dat Bram al tijden eenzaam in de permafrost zat, maar die heeft dan recent nog wat gedate?

En i love Debbieeee en wat een mooi open gesprek!

8 likes

Welke sekte? :clown_face:

1 like

Had ook wel verwacht dat zij een jaloers type zou zijn. Dat merkte je al een beetje aan hoe ze zich gedroeg. Benieuwd hoe het verder gaat!

5 likes

De eersten blijven vaker lang hangen, maar meer voor de gezelligheid dan vanwege de band/klik heb ik het idee

2 likes

Ik ben zo benieuwd wat jullie van de aflevering die nu op tv is vinden. Echt mn favo cringe moment.

4 likes

Welke aflevering is nu op tv?

4 likes

8

1 like