B&B vol liefde (Deel 1)

Ik heb gestemd en no shame

5 likes

Ik word nat van het idee dat ik dan later marian ben ok

Joy heeft die typische ik ben 1.64 energie.

33 likes

Ik wilde bijna nog een filmpje opnemen voor hem maar hij zocht iemand die sportief is en ik lig liever op de bank @monkeyslut

5 likes

Ik vind Petri trouwens best een sympathiek type eigenlijk. Ze kijkt een beetje ernstig en ze is heel direct, maar er zit echt geen kwaadheid bij.

Ze heeft best wat humor, ze heeft alleen twee mannen gekregen die totaal niet bij haar passen. Vond ook dat ze heel netjes afscheid nam van Hans

11 likes

Meest onaardig 100% Joy. Petri heeft hier en daar uitschieters en kan onaardig uit de hoek komen, maar ze probeert nog wel e.e.a. En ze heeft het later wel weer goed proberen te maken enzo.
Joy is alleen maar op zichzelf aan het geilen, die meiden boeien hem geen hol. Die ongeïnteresseerdheid vind ik nog veel onaardiger.

@Zemraluani Wow tegelijk. Dit inderdaad. Ik snap de haat op Petri niet helemaal t.b.h. Ze schoof uit haar slof ja, was niet chill. Maar had mij ook kunnen overkomen als je mn lievelingsplant verneukt. Ik vind haar eigenlijk best warm.

12 likes

Ja Joy heeft 100% iedereen al opgezocht op social media en heeft daar al mee gepraat en wacht nu specifiek op 1 meisje en de rest heeft ie geen zin in.

Zie ook: Martijn met Fenna vorig jaar, of Remco die uit BzV was gezet.

20 likes

Heb m’n stem aangepast naar Martijn die het onaardigste is.

Hij lijkt er gewoon echt geen zin in te hebben. Alles is hem teveel. Hij vind aan Thailand zelf ook niet zoveel lijkt het. Hij vind het stom als ze teveel praten, als ze hem een compliment geven, als ze te veel vragen stellen.

Echt Jezus die mensen zijn de halve wereld over gevlogen en jij bent geïrriteerd dat ze aanwezig zijn.

21 likes

Jaa dit vind ik zo grappig. “Kom neem ik je mee naar wat stomme apen. Kijk hier snik heet kut uitzicht. Thais eten moet ik niet.”
Echt wat doet hij daar. Ik vraag me ook echt steeds af wie daar in godsnaam 50 kaassoufles besteld.

40 likes

Het zweet druipt ook de hele dag van zn gezicht

20 likes

Weet iemand wanneer deze opnames ongeveer zijn? Misschien was dat net de heetste maand van het jaar ofzo. :droplet: :droplet: :droplet: :droplet: :droplet:

1 like

Nee ze krijgen reis en verblijf betaald. Ik zou als het kon ook met de auto gaan, straks wordt je weggestuurd en moet je 4 dagen wachten op een vlucht ofzo

@Branko joy in april! Dat zag je op het briefje van zoë

8 likes

Oke, ja april is wel de heerste maand maar het scheelt weinig met minder hete maanden. Alles zo tussen de 30-34. Die man moet goed hydraterend door het leven gaan dan.

2 likes

Maar die vrouw ook. ‘Ik hou echt van apen!!’ Kijkt daarbij als een boer met kiespijn en rent vervolgens gillend weg van een aap

4 likes

Misschien zit hij wel in Thailand omdat hij iets op z’n kerfstok heeft :smiling_face_with_tear: daar denk ik aan omdat ik verder geen reden kan verzinnen waarom hij daar zit

16 likes

Worden die apen in Hua Hin nou serieus getatoeëerd?

3 likes

Ik denk dat ie daar een lifestyle kan leven die hij in Nederland niet kan betalen. Plus warm.

M’n tante had hetzelfde idee en haar halve vriendengroep woont er ook, die hangen ook alleen maar rond in Nederlandse bars etc haha.

9 likes

Ja het kan ook een financieel/fiscaal motief hebben idd. Maar die warmte vindt hij volgens mij juist vreselijk :’)

1 like

Ohh ik vind de stukjes van Bram echt zooo saai :sleeping:

18 likes

Telkens als ik hier iets lees over Bram denk ik “wie is Bram??”. Ik vergeet telkens dat hij ook nog mee doet, idd zo saai :joy:

22 likes

Toevoeging: In de podcast van Reality Check en dan de zaterdag uitzending op Podimo, noemde iemand hem een Laaf uit de Efteling. Vond ik ook wel spot on :laughing:

1 like