B&B vol liefde (Deel 1)

Vond het ook echt een lullige post.

afl 15

Samenvatting

Ik denk trouwens dat Martijn een beetje bindingsangst heeft. Hij zegt ook dat zijn gevoel voor Diana dalende waren omdat ze teveel bij hem wilde komen. Maar ik zag alleen even dat ze hem 1 kus op de wang gaf. Dat ze zo naast hem zat met werken daarvan kan ik mij voorstellen dat het intens was. Maar hij zou ook gewoon kunnen communiceren van dat hij niet zo houdt van aanrakingen of dat hij even alleen moet zitten tijdens werk. Of wel gewoon even de tijd nemen om samen te eten. Zoveel tijd kost dat toch niet? Vraag mij ook af waar hij het de hele tijd zo druk mee heeft. Want het lijkt niet of het een heel druk restaurant is.

2 likes

Ik heb dat stukje van Paul die reageert op Erwin’s vraag of ze willen weten wat er gebeurd als hij kaas eet zonder grappen 5x teruggespoeld. Die ongekend droge ‘nee’ :joy::sob:🫶🏻

62 likes

Waarschijnlijk lust hij geen kaas

21 likes

Ik dacht heel het weekend lekker kijken, maar ben er al doorheen :rage:

4 likes

Same ik val echt in een zwart gat.

14 likes

Heb net gerefresht maar nog niks

Ik denk dat ik vandaag maar videoland aan ga schaffen en lekker ga bingen. Is het perfect weer voor (heb nof maar vier afleveringen van dit seizoen op tv gezien en vorige seizoenen helemaal niks).

7 likes

Meid ik ben bijna jaloers dat je alles nog te gaan hebt.

16 likes

Ja, ik heb het net pas ontdekt. Dacht dat het een verschrikkelijk programma was, maar het is heerlijk.

3 likes

Bij de nieuwste Linda zit een kortingscode dacht ik. Enjoy!

2 likes

https://www.instagram.com/p/CvCVQlksVPN/
:hugs:

14 likes

Ik ben ook maar begonnen aan seizoen 1. Seizoen 2 heb ik vorig jaar meegekeken, maar seizoen 1 dus nog niet

2 likes

Weet iemand wanneer b&b zoekt lief (de Vlaamse dus) in NL beschikbaar komt?

Deze?

2 likes

Nee bedoel seizoen 2
Kan wsl wel met vpn of zo maar heb ik nog nooit gebruikt

1 like

Ja, dat zie ik wel voor me!

7 likes

Hahaha iedereen die spiruwaliteit zegt op een rijtje.

29 likes

Omg ik opende net om te schrijven dat nu ook Cees spiruwaliteit zegt, ik ging ff helemaal aan mezelf twijfelen of je het niet echt zo zegt hahaha

2 likes

Toen claudia het eerst zei dat ik helemaal hardop het woord te noemen omdat ik ook even door de war was. Haha

1 like
afl 13

Hahaha Thalia wat een heerlijk wijfie. Lekker uitgezoned op de achterbank selfies maken met die hond hahaha. Ik vind Leendert wel echt een ongemakkelijke tuinkabouter zeg.

29 likes