B&B vol liefde (Deel 1)

Ik zie 'm gewoon staan hoor. Misschien even refreshen?

3 likes

Hij is er weer opgezet hih was er net wel af

Afl 15

Trouwens wel echt een verschil met hoe Petri reageert over die boom die Hans verkeerd had geknipt, vergeleken met hoe Debbie reageert op dat Paul de grasmaaier sloopt. Klopt helemaal wat ze zegt (“waar gewerkt wordt vallen spaanders”)

35 likes

Ja echt een groot verschil!
Ze reageerde heel lief en begripvol. Debbie lijkt me sowieso een schat van een vrouw. Hoe ze met die hoed en sjaal ging rijden ook omdat ze niet herkend wilde worden haha

Reactie op iets uit afl15

16 likes
15

Ja eens maar het verschil was wel dat Petri niet gevraagd had de boom te snoeien en een boom vervang je niet zo snel als een grasmaaier

Maar pff ze is wel drammerig ook bij die nieuwe man. Gelijk zo’n kruisverhoor met die vriendin samen. Zie opzich ook nog wel een vrouw bij Petri ?

Ik vind Walter zo irritant
Omdat Ingrid niet zo’n springerige kleuter is als Anne en Claudia is ze gelijk niet zacht/vrouwelijk hou toch op man
Waarom stapt Ingrid niet gewoon op

13 likes

Leendert zelf zei ook eerder in er. Aflevering dat het wel een goeie match was tenzij haar Colombiaanse temperament zou opspelen. Ook zo irritant. Alsof alle 50 miljoen Colombianen allemaal heel pittige types zijn. Er wonen daar ook gewoon heel veel saaie en rustige mensen???

11 likes

afl. 15

Samenvatting

Ja ik snap ook niet dat ze niet opstapt. Maar ik denk dat wij de beelden natuurlijk nu allemaal zo geordend achter elkaar zien en daar conclusies uit trekken. Zij zaten daar destijds in de bubbel van de opnames. En misschien wil je het toch nog even een kans geven als je er eenmaal bent en niet meteen weggaan.

7 likes

Volledig vooroordeel hoor maar; Voor mijn gevoel zoekt Walter vooral op zoek naar een (flink) jongere ‘seks/tantra’ buddy. Net even iedereens Instagram gestalkt en hij volgt ook veel van die vrijere jongere meiden, niks mis mee uiteraard.

Alle drie de vrouwen leken best goed in zijn leven te passen, maar steeds was de aantrekkingskracht er volgensmij niet. :person_shrugging:

19 likes

Het zal me ooj niks verbazen als hij een opem relatie wilt met meerdere vrouwen.

9 likes

Hij wil gewoon een onderdaan (dat bedoelt ie met vrouwelijke energie)

37 likes

Ja inderdaad. Het mannetje kunnen zijn en aanboden worden.

5 likes

Het wordt mij echt niet duidelijk wat ie wil want het is een enorm passieve man waar je ook moeilijk hoogte van krijgt.
Die alsmaar in cirkeltjes praat: levensenergie willen voelen, verbinden, dansen (??). Terwijl hij zelf ook nooit echt een energieke indruk maakt. En kijkt zo moeilijk

26 likes

Hij praat ook zo denigrerend steeds over vrouwen, vreselijk

18 likes

Jaa dat levensenergie snap ik ook niet. Want hij komt zelf zo rustig en duffig over.

19 likes

Ik vind Ingrid echt een toppertje en het frustreert mij dat hij haar saai noemt

14 likes

En speels/spelen wilt hij ook. Mensen hoeven niet serieus of suffe dozen te zijn, maar 2 volwassen mensen die tikkertje spelen zit ik wel zo van okeeeee wat ben jij voor figuur Walter.

25 likes

Wat weten we eigenlijk van Walter, hij doet alsof het zo diepzinnig is daar maar hij blijft zelf alleen maar aan de oppervlakte. Wat heeft hij dan meegemaakt en hoe heeft hij zich dan ontwikkeld tot deze zogenaamde guru status? Horen we niks over.

29 likes

ik ben bang dat inderdaad hoe jonger hoe beter wel in zijn achterhoofd meespeelt :face_with_raised_eyebrow:

3 likes

Gieeeeeren

57 likes

Waar is die Martijn zo ontzettend druk mee dan. Heeft hij wel tijd voor een relatie?

11 likes