Ja het is ook nooit super druk in de zaak.
Maar misschien dat hij alles qua inkoop/reserveringen zelf afhandelt en niets delegeert?
Ja dat zal het wel zijn, maar hij lijkt nooit tijd te hebben / willen maken voor enige interactie.
Ja en hoe kan Diana al zoveel kriebels voelen? Die man heeft nog niet veel moeite gedaan.
Ik vraag me ook af hoelaat hij iedere dag aankomt bij say cheese.
Feyenoord was op tv
Afl 15
Samenvatting
Walter mist levensenergie bij Ingrid maar stuurt wel Anne weg?? Vriendin die meid zat bommetjevol levensenergie maar dat was weer teveel. Wat wil je nou??
Ja maar die miste weer vrouwelijke energie.
Anne had te veel mannelijke energie en was te aanwezig
Maar die claudia paste best wel bij hem maar vgm had hij daarbij niet zoiets van " geil wijf"
Meestal niet voor 12u, volgens Bianca
Ja die heeft echt intense crazy eyes
Ik zie echt mezelf als 17-jarige onzekere tiener op de dansvloer in de dorpsdisco.
Ik wil haar heel graag knuffelen, heb echt met haar te doen. Echt zo’n vrouw die een brief naar de vrouw (van de telegraaf) stuurt over haar scheiding en daar dan echt op leeft snapje
Afl 13
Ik zie Nathalie nu zeggen dat Joy heel veel geeft aan anderen maar amper aan zichzelf denkt. Nou, zij heeft dan duidelijk een andere kant van hem gezien dan wij
Love hoe Thalia steeds Leendeld zegt.
Ja hij zei dat ie geen sexuele aantrekking voor haar heeft lol
Gadverdamme die Walter.
'ik zie geen levensvreugde bij haar ’ zit er zelf bij als een dooie pier
Wat een vreselijk nare man is dat zeg.
Je zit gesloten
Ja ik heb geen ondergoed aan he…
Afl 15
Ik word nu echt zooooo moe van Walter. Ik verlies al mijn levensvreugde. “Ze heeft aparte humor. Het is niet mijn humor”. Nee jij hebt helemaal geen humor en het enige wat hij kan is vrouwen afzeiken.
Dit is precies hoe walter danst