B&B vol liefde (Deel 1)

Ja vooral de uiterlijke eisen die ze stelt vind ik stom, denk niet dat Olof sinds hij dat introductiefilmpje gemaakt heeft ineens 20 tatoeages heeft laten zetten.

16

Denk ook dat ze baalt dat die nieuwe man (Ben?) toch wilde blijven nadat zij zei ā€œja ik weet niet wat jij wilā€. Had ze dan echt verwacht dat hij zou zeggen ā€œnou dan ga ik, doeiā€ nadat zij al had geklaagd dat hij geen keuzes kan maken. Nee natuurlijk niet. Dan moest ze ook gewoon duidelijk zijn en zeggen dit gaat m niet worden.

En die nieuwe vrouw bij Walter, die ratelt echt aan 1 stuk door, denk dat hij daar gek van wordt want een sekteleider wil alleen maar ja en amen horen

15 likes

Maar wel met de juiste levensenergie en speelsheid

Aflevering 16

Ik ben nog geen sekteleider, maar ik wilde haar ook echt slaan met dat eeuwige verhaal over vogels. Echt nul besef ook, hoe zie je niet dat je ā€œgesprekspartnerā€ nul interesse heeft.

9 likes

Aflevering 16

Ik vond Martijn wel echt crazy disrespectvolloos tegenover de Thaise regelieuze tempel en ook tegenover die vrouw met crazy eyes toen zij die mini olifantenpik aanraakte en hij zei kijk je uit dat ie niet niest en meer van dat soort uitspraken. Snap echt zijn appeal niet

20 likes

Lol :joy: deze post.
@ Mensen die niet vooruitkijken, hebben jullie genoeg ruggengraat om dit niet alnsog allemaal open te klikken? Ik zou dat echt niet kunnen denk ik.

22 likes

Dit vraag ik me iedere aflevering weer af
Hoe kan je zo onwetend zijn van een taal en een cultuur en zoveel dingen van het land afzeiken en er toch willen wonen?

9 likes

Ik ben pas bij aflevering 10 (de aflevering van afgelopen vrijdag op tv) en vind Walter echt elke aflevering enger worden.

6 likes

Ik blijf zo stuk gaan om Olof in dat ā€˜poolhouse’ aka ketelhok

30 likes

Nou dat inderdaad. Wat vindt hij aantrekkelijk aan Thailand? Volgens mij echt helemaal niks. Kan me ook bijna niet voorstellen dat z’n B&B goed loopt want het is nooit echt druk? En hij vindt alles kut, behalve de frikandellen speciaal die hij besteld.

Al vind ik sowieso dat er dit seizoen weinig aandacht wordt besteed aan de B&B’s, Marian ligt de hele dag aan het zwembad te zonnen met dr chihuahua, moet zij geen gasten ontvangen of voor ze zorgen ofzo?

20 likes

Hahahha daar deed ik het voor

5 likes

Nou, je hebt me hoor. Alles aangeklikt, ben weer helemaal op de hoogte.

4 likes

Ja 100%

4 likes
16

Volgens mij weet Walter zelf ook niet meer wat ie wil
Is iemand rustig en praat iemand minder dan is er mannelijke energie en te weinig levensenergie
Praat iemand veel dan is er wel levensenergie maar is het ook weer niet goed?

En ja Petri ach. Ze baalt wsl gewoon van de mannen die tot nu toe zijn geweest en zit zichzelf denk ik ook in de weg
Ben benieuwd of er nog iets geschikts komt en of ze het dan een beetje los kan laten

4 likes

16

ik snap petri wel. Als er iemand komt die alles wel best vind en zelf met geen ideeen komt ben ik er na 2 sec al klaar mee. Maar goed ik zal daarom ook nooit mee doen met zoiets.

17 likes

Ik ooook. Petri is gewoon een slimme zelfstandige vrouw. Ik snap echt dat ze tot nu toe nog niet warm is geworden van die mannen. Die petri haat vind ik echt onterecht.

15 likes

Omg ik heb de afgelopen 4 dagen de eerste 10 afleveringen gebinged. Love it. De eerste twee avonden zat mijn vriend te zuchten op de bank maar gisteren kwam ik de woonkamer binnen en had hij zelf de aflevering al klaarstaan op Videoland. :sunglasses:

Olaf van Petri geeft me wel Johnny Depp als Grindelwald vibes:
download.jpeg

18 likes

Ik ben van plan om ā€œdit is mijn grens en daar ga ook JIJ niet overheenā€ (seizoen 1) vaker te gebruiken maar tot dusver nog niet veel mensen die t herkennen :smiling_face_with_tear:

7 likes

Denk dat het vooral goedkoop is.

3 likes

De b&b van Marian kost iets van 700 euro per nacht geloof ik en volgens mij heeft zij allemaal personeel. Die vrouw moet loaded zijn

*correct: Zoveel kost een nachtje in de B&B Vol Liefde-b&b's | RTL Boulevard.

7 likes

16

Als ik Marjan zou zijn zou ik echt denken wat vroeg die olof nou… " Ik ga wel echt janken als hij weg gaat tho

6 likes