Ik snap ook niet waar Martijn elke keer zo druk mee is. Dan heeft hij een ‘feestavond’ of ‘toernooi’ en dan zit er 5 man in die bar. En dan geeft hij 0,0 aandacht aan zn vrouwen omdat hij ‘druk’ is, wat een hork. Wat wil hij nou?!
En Diana heeft echt een bord voor dr kop.
Jaa dit snap ik dus ook niet. Hij besteld super veel enzo en ik denk steeds voor wie? Of zit iedereen op hun kamer die 50 kaassoufles weg te werken.
Ik moet wat vertellen
Realitycheck heeft echt een domme post op Instagram geplaastst. Begrijp niet dat ze zelf niet zien dat dit gewoon onder pesten valt en totaal onnodig is. Je mag best vergelijkingen maken tussen mensen en cartoonfiguren maar we weten allemaal dat dit echt geen compliment is
Hè ik zie hem niet denk ik…
Ik ook niet, of bedoel je de foto’s met de vergelijking met Hugh Hefner?
Ik ook niet
Nou vind ik hun humor sowieso niet om over naar huis te schrijven maar ik zie geen cartoons?
Hij is er al af gelukkig
Maar nou wil ik natuurlijk weten wat het was
Een plaatje van een tekenfilmfiguur en dan een plaatje van een deelnemer. Ik weet de naam nieteens van de tekenfilm maar het was een meisje met een vrij grote mond/kaak en een slotjesbeugel.
Ik had trouwens echt stuk om Diana en Bianca die die kamers aan het schoonmaken zijn die hele wc met zo’n goor schuursponsje
Hij is er inderdaad gelukkig af! Maar het was inderdaad de vergelijking tussen een deelnemer en een heel oncharmant tekenfilmfiguur
Vond het ook echt een lullige post.
afl 15
Samenvatting
Ik denk trouwens dat Martijn een beetje bindingsangst heeft. Hij zegt ook dat zijn gevoel voor Diana dalende waren omdat ze teveel bij hem wilde komen. Maar ik zag alleen even dat ze hem 1 kus op de wang gaf. Dat ze zo naast hem zat met werken daarvan kan ik mij voorstellen dat het intens was. Maar hij zou ook gewoon kunnen communiceren van dat hij niet zo houdt van aanrakingen of dat hij even alleen moet zitten tijdens werk. Of wel gewoon even de tijd nemen om samen te eten. Zoveel tijd kost dat toch niet? Vraag mij ook af waar hij het de hele tijd zo druk mee heeft. Want het lijkt niet of het een heel druk restaurant is.
Ik heb dat stukje van Paul die reageert op Erwin’s vraag of ze willen weten wat er gebeurd als hij kaas eet zonder grappen 5x teruggespoeld. Die ongekend droge ‘nee’ 🫶🏻
Waarschijnlijk lust hij geen kaas
Ik dacht heel het weekend lekker kijken, maar ben er al doorheen
Same ik val echt in een zwart gat.
Heb net gerefresht maar nog niks
Ik denk dat ik vandaag maar videoland aan ga schaffen en lekker ga bingen. Is het perfect weer voor (heb nof maar vier afleveringen van dit seizoen op tv gezien en vorige seizoenen helemaal niks).
Meid ik ben bijna jaloers dat je alles nog te gaan hebt.
Ja, ik heb het net pas ontdekt. Dacht dat het een verschrikkelijk programma was, maar het is heerlijk.