B&B vol liefde (Deel 1)

16

Ahhh olof is zo lief. En beetje doof. Op zn handdoekje naast die luxe loungebedden

die ander is knap voor zijn leeftijd! Ben benieuwd wat dat voorstukje net voorspelde.
Arme Petri met die vent die in zijn voorstelfilmpje knap leek maar nu echt ellendig knurfterig doet. Zou helemaal gek worden.

Kan helaas de tweede helft van de aflevering pas later vanavond kijken ben benieuwd!!

9 likes

16

die Toine is echt een zak aardappels. Heb nu medelijden met Petri.

10 likes

Ik had het er met een vriendin over dat ik me volgend jaar wil opgeven haha. Niet persee voor de kandidaad maar gewoon een chille vakantie en dan live naar die gekkies kijken. Heb het idee dat dat is wat die ingrid aan het doen is.

19 likes

Ik vind haar veel minder sympathiek geworden deze aflevering

5 likes

Ik ben nog lang niet zo ver als jullie al zijn, maar het lijkt alsof Zoweee zo veel trekjes heeft aangeleerd
 naast dat accent đŸ«ą

7 likes
afl 14

Ik heb bij Walter vooral het idee dat hij op zoek is naar de ellende van een ander en daar misbruik van wil maken. Nu ook weer dat Ingrid wat zegt en dan meteen erop ingaan toen hij dacht dat er ellende achter zat.

11 likes

Ik wil wel een live blog dan hoor

4 likes

Maar zou je dan naar Thailand gaan ?
Of Zweden?
Of België :joy:

3 likes

Ahhwww
16

31 likes

Echt een droppie is hij, maar ik kan niet naar hem luisteren. Ik word helemaal ongeduldig van die halve zinnen.

7 likes

Ik zou me nu opgeven voor Marjan of Debbie. Die b&bs zijn mooi haha

@Branko same ik word daar echt zenuwachtig van. En dan tijdens dat gestotter denk ik volgens mij gaat hij dit zeggen maar dan zegt hij toch iets anders.

7 likes

Kun je niet gewoon een b&b in Griekenland beginnen en meedoen als b&b eigenaar? En dan lekker zoals Marjan beetje de hele dag chillen en die gekke mannen hun ding laten doen?

17 likes

‘Dit is Marian, Marian zoekt een leuke energieke Nederlandse man tussen de 60 en 70 jaar’

B&B redactie be like:

‘Hier is Soy.peor, een 25 tot 35 jarige chick met Griekse roots’

21 likes

Ik kan op het eiland waar ik vandaan kom misschien wel een oud huisje op een berg kopen en dan noem ik het Mount Soy. En dan ga ik net als Petri elke man afzeiken.

60 likes

Shitfluencer
 Das pas echt een bullshitjob

2 likes

DOE HET

8 likes

Mogen wij dan wel als huisvrienden langs komen?

3 likes

Haha en als het dan een knapperd is er net zo als die vrienden van leenderd omheen hangen.

5 likes

Aflevering 16

Samenvatting

Ik vond Ingrid toch ook niet meer zo sympathiek deze aflevering. Ze gedroeg zich ineens heel erg verheven en alsof zij Walter zooo goed kende ofzo. Nare kant van haar vond ik.

Walter was weer zn stomme zelf. Wat een vreselijke hork is dat toch.

Ik vond Petri heel gemeen maar kon haar ook wel weer enigszins begrijpen. Ik herken wel dat je vanaf het begin iemand ziet en denkt: nee dit gaat hem niet worden. Maar dat had ze dan misschien maar beter kunnen zeggen ipv hem te blijven afzeiken. ‘hij kan niet kiezen. Hij is niet galant. Hij zegt geen dankjewel.’. Echt op iedere slak legde ze zout. Kap er dan gewoon mee meid.

15 likes

Hahaha ja :joy: dan hoop ik wel dat het een ekte tatta is, want dan kan ik in de interviews dingen zeggen als: zo tattiaans zie je ze niet meer.

En tegen de man zelf; goh Kees jij komt zeker niet uit het buitenland?

Ik vond ook mooi dat Thalia op die vraag reageerde dat ze uit Eindhoven kwam. Jammer dat ze niet zei: eindhovuuuh de gekste!

7 likes