Bij de nieuwste Linda zit een kortingscode dacht ik. Enjoy!
Ik ben ook maar begonnen aan seizoen 1. Seizoen 2 heb ik vorig jaar meegekeken, maar seizoen 1 dus nog niet
Weet iemand wanneer b&b zoekt lief (de Vlaamse dus) in NL beschikbaar komt?
Nee bedoel seizoen 2
Kan wsl wel met vpn of zo maar heb ik nog nooit gebruikt
Ja, dat zie ik wel voor me!
Hahaha iedereen die spiruwaliteit zegt op een rijtje.
Omg ik opende net om te schrijven dat nu ook Cees spiruwaliteit zegt, ik ging ff helemaal aan mezelf twijfelen of je het niet echt zo zegt hahaha
Toen claudia het eerst zei dat ik helemaal hardop het woord te noemen omdat ik ook even door de war was. Haha
afl 13
Hahaha Thalia wat een heerlijk wijfie. Lekker uitgezoned op de achterbank selfies maken met die hond hahaha. Ik vind Leendert wel echt een ongemakkelijke tuinkabouter zeg.
riegilieus
Queen
Petri is ondanks dat ze hard overkomt volgens mij gewoon heel gevoelig
16
Ik kan Petri echt niet uitstaan aub ājij gaat meer eten dus jij moet de zware tas dragenā
Nou inderdaad! Het lijkt wel alsof ze een verslaggever is ofzo
afl 16
Volgens mij kijkt ze t programma gewoon vanaf de locatie ipv op tv
Petri wil dan blijkbaar wel iemand die galant doet maar omdat zij de hele tijd zo pittig doet dan is het voor anderen denk ik best lastig dat ze die zachtheid zou willen. Haar manier van contact maken is dan een beetje verwarrend.
Vind Marian zoān leuke vrouw, hoop dat ze met een leuke man eindigt! Ik vind Olof echt geweldig, zo lief en attent. Snap het wel als ze die andere man meer ziet zitten voor een relatie, al hebben we nog niet zoveel van hem gezien.
Ja dat zal best maar ik vind Petri wel echt gewoon onaardig en zeurderig. Als je zelf iemand uitnodigt zoals Olaf en dan wel gaat zeiken om zijn sikje en zijn tattoos dan is dat wel een beetje de omgekeerde wereld. Ze kan echt heel slecht verder kijken vind ik en ze is ook niet mega geĆÆnteresseerd.
Ook wel anders dan bijv Astrid van vorig jaar die ook pittig was en duidelijk haar grenzen aangaf maar tenminste niet zo venijnig was ook op uiterlijk enzo
Wat ik niet snap is dat ze soms geen woord tegen elkaar zeggen of heel kortaf een beetje smalltalk. En dat ze dan in die tussen stukjes zeggen āIk vind het heeel gezellig!ā
Ja vooral de uiterlijke eisen die ze stelt vind ik stom, denk niet dat Olof sinds hij dat introductiefilmpje gemaakt heeft ineens 20 tatoeages heeft laten zetten.
16
Denk ook dat ze baalt dat die nieuwe man (Ben?) toch wilde blijven nadat zij zei āja ik weet niet wat jij wilā. Had ze dan echt verwacht dat hij zou zeggen ānou dan ga ik, doeiā nadat zij al had geklaagd dat hij geen keuzes kan maken. Nee natuurlijk niet. Dan moest ze ook gewoon duidelijk zijn en zeggen dit gaat m niet worden.
En die nieuwe vrouw bij Walter, die ratelt echt aan 1 stuk door, denk dat hij daar gek van wordt want een sekteleider wil alleen maar ja en amen horen