Oké dit is niet best:
afl 16
Petri: “Toine en ik leven in verschillende werelden.”
Mis ik hier iets? We hebben toch nog niet veel van hem gezien? Maar oke dan.
Ze zegt wel voor elke man helemaal open te staan, maar ik zie het niet. Ze komt erg oordelend over.
En ze zegt hij kan niet kiezen, voor hem maakt het gewoon allemaal niet zoveel uit. Ik heb dat ook wel, vind het ook vervelend als iemand perse wil dat ik een keuze maak terwijl het me niet uitmaakt. Hij is ws ook niet de man voor haar, maar gewoon dat gelijk zo negatief kijken naar alles wat iemand doet. Het lijkt alsof ze een perfecte man zoekt die niet bestaat. Zie nu op het einde ook eindelijk haar gevoelens wat meer, en ik snap dat het gewoon automatisch moet gaan etc. Maar toch blijf ik denken dat ze ergens nog een deur dicht heeft zitten.
Nogmaals, wat doet Ingrid nog bij Walter? Ik bedoel, I don’t judge her. Zou denk hetzelfde doen als ik haar was, is toch wel real life entertainment om op die B&B van Walter te zijn. Maar het is zo droog dat ze daar zo bijzit en alles analyseert (wow, hij wordt opeens nog stiller, wat interessant ). En die nieuwe vrouw die tering veel praat, blijkbaar is dat wel wat Walter wil (ookal vond hij Anne niks) maar dat ligt dan zeker weer aan de ‘vrouwelijke energie’, bla bla bla.
Ik vind Olof zo aandoenlijk. Hoe hij zo achter Marian aanloopt en dat gemompel, zo schattig. En hij bijna niet uit z’n woorden komt over zijn gevoelens. Echt een lieve man.
Maar Ed is overduidelijk meer haar type.
Ai wat awkward die afscheidskus van Petri en Hans
Zij praat zo prachtig zeeuws
Later wil ik Marian worden.
Ook bij Joy? Heb wel het idee dat ze best kritisch zijn op hem en niet allemaal direct voor hem vallen
Is dit Zeeuws, in dat tweede filmpje? Ik herken het nauwelijks
Ja meer plat dan echt Zeeuws
Ik vind wel dat Marian hem een beetje aan het lijntje houdt. Volgens mij ziet ze het zelf niet gebeuren tussen Olof en haar, dus bespaar hem moeite/pijn en stuur hem weg. Vind haar ook niet meer zo leuk als in het begin
Wow ja dit is echt spot on.
Ik ben ook echt fan van Ingrid, de enige die niet mee lijkt te gaan in zijn cultvibes. Ik heb ook het idee dat ze alleen maar blijft om die situatie een beetje te zien escaleren haha.
aflevering 15 of 16
Ook heel chill dat ze sochtends bij het ontbijt zo zegt van ‘ja wat als ik niet stil wil zijn’. Idd precies de vinger om de zere plek, Walter is zo tering egoistisch onder het mom van ‘spiruwaliteit’. En dan ook telkens wanneer zij het niet met hem eens is zeggen dat Ingrid belerend is, echt een doodenge man.
Aflevering 13
Ligt het nou aan mij of praat Joy gelijk op een heel andere manier tegen Esra? Alsof hij zich veel stoerder voor wil doen met zijn ‘ik heb de een (babette) even een dagje bij de buren gezet terwijl ik de ander wegstuur’ geblaat.
ik vind die suus irri echt een typische nederlandse suus. Ik herken mezelf wel in petri haha ik ben ook zo tering ongeduldig.
17
Afl. 17
Ik word ook al echt sick van haar ge-“sick” de hele tijd man man man
Aflevering 16
Die yamie-lee is echt het voorbeeld van de scouting. En die vent lacht als een schaap
Aflevering 17
Ik wilde Petri echt het voordeel vd twijfel geven en geloof best dat ze ‘streng’ in de edit is neergezet, maar hoe ze tegen Toine doet vind ik echt onaardig. Ze doet de hele tijd alsof hij een bord voor z’n kop heeft en niet doorheeft dat er geen match is. Maar dat is haar eigen schuld, in dat eerste gesprek met hem had ze al veel duidelijker moeten zeggen dat ze het met hem niet zag zitten.
17
De kaasschaaf man was haar favoriet ook toch, begrijp wel dat ze dan baalt dat het zo tegenvalt, zij weet wsl dat wat er nog komt minder zal zijn
Maar ze geeft hem ook nauwelijks een kans
Begint al als hij binnenkomt en zijn verhaal wil doen maar daar volgens haar te lang over doet/niet de juiste details vertelt
Daarna weet ie niet wat ie wil eten
Daarna zegt ie niks meer tijdens het kopje koffie drinken maar denkt ie wel dat het gezellig is
Die camper is niet goed want alles is gelabeld en met lijstjes anders vergeet ie het, naderhand vindt ze het dan toch wel schattig?
In de auto naar de lunch zegt ie “tijd zat” en dat schiet dan ook weer helemaal in het verkeerde keelgat
Dat gekut met die app bij die bloemenstruik daar snapte ik Petri wel maar het is echt onaardig
Daarna die weddenschap tijdens de lunch waarvan ik dan ook denk bedoelde ze het nou grappig of was ze echt weer geïrriteerd?
Naja misschien komt er ook een Astrid switch wie zal het zeggen
Joy in die auto
Ik vind Twan echt een leukerd, ik vind het echt zielig voor hem. En die Gerry vind ik ook wel leuk. En Suus is wel intens hahaha de rest daar zal zich wel boomer voelen
Bram lijkt zelf ook echt op een ram vind ik
Ik vind die twan echt saai. Vgm boeit het hem verder niet wat voor vrouw hij heeft als ieh maar niet alleen is. Hij word de hele dag afgezeken en hij vind het gezellig.
afl 17
Die Suus ook “ooh wat sick, oh wat leuk, oh wat gaaf” hahaha heb nog nooit iemand “sick” horen zeggen heel eerlijk