Ik vind Petri toch nog steeds sympathiek (met een onhandige laag er overheen).
Afl 17 haha dat gesprek bij de lunch gaat alle kanten op
Ik vind Petri toch nog steeds sympathiek (met een onhandige laag er overheen).
Afl 17 haha dat gesprek bij de lunch gaat alle kanten op
Denk dat Petri echt geen kwaaie is maar ze is ZO nors en streng. Denk ook niet bewust maar ik zou gewoon bang zijn om met haar een gesprek aan te gaan, ze praat alsof je niks goed doet, zo streng!! Terwijl ze ook weer heel lief kan zijn. Pffft.
Ik herken ook wat dingen in haar wat mn tante ook doet. Die is ook lerares en die benoemt dingen ook vaak zo direct of stelt bepaalde vragen ook zo. Zal op een school misschien wel werken maar in het echte leven niet zo.
17
Wie wil er ooit overnachten op Mount Vuilnisbelt?
Die tent ook weer in een soort kuil?
Krijg er echt āthe pitā vibes van van Parks & Rec
Mouse Rat "The Pit" Music Video - YouTube
Jaaa ik denk dat ze zich er ook helemaal niet bewust van is. Haar serieuze blik overal bij helpt ook niet Het is bijna vermanend, de zinnen die ze uitspreekt. Zelfs nog als ze enthousiast is. Terwijl ze denk ik echt wel lief is, dus vind het ook weer sneu. Zoān grote muur
Ik vond het wel grappig en herkenbaar dat Petri geen quotes meer mocht ophangen van haar dochters hahha
Afl 17
Vind die Toine ook wel een slappe zak hoor pffft. Bij alles ādat weet ik nieeā. Pfft.
Afl 17 Joy
Over slappe zakken gesproken⦠Joy die het woord geil zegt is het minst geile wat ik ooit heb gehoord
Lof olof
Sick
Stoked!
Ahhh š«¶ wat een schattie is het ook
Ik vind Petri eigenlijk gewoon heel Brabants. Niks mis mee.
Neem je nou de woorden van Olof over? Laat het Claudia niet horen
Oh echt?
Ja ik herken in bepaalde trekjes echt heel erg mijn Brabantse moeder (en haar familie). Het is een soort combinatie van directheid en lompigheid, en dat komt er dan soms heel onsympathiek uit, maar ze is juist heel eerlijk en open. Ik denk ook dat die Toine er geen aanstoot aan neemt omdat hij zelf ook brabander is
Ik zou Joy nog steeds wel doen dat arrogante is echt
, sorry not sorry
Wat een huilebalk die Jan met zān man-flu
'Als je in lijn bent met je purpose en het is ook het purpose van het universum, dan kom je er wel ā
Blablabla chocoladevla
Love Petriās outfit met paarse blazer in aflevering 17.