Wat een huilebalk die Jan met z’n man-flu
'Als je in lijn bent met je purpose en het is ook het purpose van het universum, dan kom je er wel ’
Blablabla chocoladevla
Love Petri’s outfit met paarse blazer in aflevering 17.
Ik vind het zo onaantrekkelijk dat hij zichzelf zo geweldig vind en 300x zn outfit veranderd maar nirt even de moeite neemt om zn huid te verzorgen.
Jij mag heb hebben ik ga mn cerave niet delen met die kwal.
Ja ik vind haar sowieso heel goed gekleed! Mooie kleuren ook.
Ik besef me nu trouwens dat ik ook echt een Petri ben
afl 17
Die zieke oogrol als Toine ook nog die plantenapp opent hahaha, alsof ik mezelf zie
17
same toen zij zei “oh ga jij ook nog even kijken of het die en dje plant is” voelde ik me een soort betrapt. Zo ben ik dus ook haha. Sorry maar ze zegr het is die plant en hij luistert niet en hij gaat ook die app gebruiken.
Nou als iemand met acne verzorg ik mijn huid beter dan de gemiddelde mens maar gaat mijn acne daar niet mee weg, was het maar zo simpel
Leuk dat spiriwiri zonnevlecht levensenergie gelul van Joy en Walter en die mensen die daar op af komen, maar ik vind de levensinstelling van Olof van de no nonsense en het niet zeuren eigenlijk vele malen leuker en fijner om bij in de buurt te zijn denk ik. Ik gun hem echt een lieve vrouw
Als Olof ooit weg moet ga ik huilen hoor, wat een schat. Maar ook bij dat eventuele exitgesprek zal hij vast weer heel relaxed reageren. “Prima toch, als jij het niet voelt dan is het er niet”
“Prima zo, eigenlijk niks mis mee om naar huis te gaan”
Hij maakt op de hele tijd van die geruststellende geluiden in zijn zin. Niet echt woorden maar meer zo van mmwhhaaajaaaannaa alles is goed en prima.
Waarom heb ik nog niemand gehoord dat Bram eigenlijk wel heel erg op Marcel van Di-rect lijkt?
Of ben ik de enige? 🫢
Nee je hebt wel gelijk ja, ik zie het ook
Ja echt sick
Ik weet echt helemaal niets van honden maar is het nodig/normaal om met zijn 3-en boven bella te hangen tijdens haar bevalling?
Ja vond het ook goor dat ze daarnaast gewoon gingen zitten eten
Het is bij hem vooral scheer irritatie dus hij doet iets verkeerds tijdens het scheren.