Mmm okee, wel heftig dan, scheert hij zich met Debby’s grasmaaier?
Joy wordt echt mer de aflevering vreselijker zeg. Hij denkt dat hij God’s gift to women is maar is eigenlijk gewoon een dikke egotripper. Wie is hij om te bepalen welke ‘journey’ andere mensen nog moeten doormaken? En hij vult heel veel in voor wat die vrouwen volgens hem denken of waarom ze iets doen.
en die Suus bij Bram vind ik ook vreselijk, zij is een studentikoze kakker uit de stad en dat past daar helemaal niet
Petri kan wel iets meer zelfreflectie gebruiken, misschien kan Joy aangeven op welke ze manier nog verder kan groeien om open te staan voor een relatie
17
Vond dat gekreun van Joy erbij vooral zo dom, hij bracht vooral onrust en spanning naar de bevalling volgens mij
Ja wat was dat!!
En die scheerirritatie komt dan van 1 van de 5 gore scheermesjes op de badrand?
Joy praat hoe ik typ. Nu zegt hij ambitie-eus.
18
Er gebeurt lekker veel!! Leuke afl. wat is Paul (bij deb) een topper! Super leuke vent
En tijdens die bevalling van die hond lag hij ook mee te kreunen, deed me denken aan jouw mmmmmmmmmmm
afl 17
Bij Petri vind ik het jammer dat ze niet stopte bij; we klikken niet. Had het gewoon gehouden bij dat jullie verschillende mensen zijn of interesses hebben. Doordat ze uitspreekt dat hij in haar irritatie zone terecht komt en zij gelijk iets onaardigs wil terug zeggen en dat vervolgens inslikt, krijgt het gelijk iets venijnigs. Alsof het heel gek of dom is wat die vent zei, maar het is meer dat zij gewoon een stukje match mist.
Denk ook wel dat t deel van de edit is, als dat 1 keer niet is gebeurd en Peyri daar dan iets over zei in zo’n interview stukje, dat dat dan extra uitvergroot wordt
Ik vraag me sowieso af of de gasten ook meebetalen aan de boodschappen? Of werd hierboven eerder gezegd dat rtl alle verblijfskosten op zich neemt? Krijgt de host dus ook een x bedrag
Aflevering 18
Suus vindt zichzelf volgens mij heel volwassen voor haar leeftijd, maar ze is zo typisch een 21-jarige (of ik vind haar zelfs bijna jonger overkomen). Ik vind haar zo kinderlijk dat ik het bijna een beetje viezig zou vinden als Bram voor haar zou gaan? Gewoon totaal niet op hetzelfde niveau
18
Nou gaan ze eindelijk wat doen bij Joy zit hij haar alleen maar af te zeiken? Ook echt zo zeggen “ja voor mijn 30e heb ik mijn eerste kind” eh ja ga je die zelf baren of wat
Hoe gaat het van dit naar dat trouwen van het voorstukje? Of zou dat dan toch een ander zijn?
Wel goed dat Erwin zelf vertrekt! Ik vind Paul echt een cutie dat hij Debbie dan toch maar een knuffel geeft
Wat een knappe dochter ook
Suus is dus pas 21 echt SICK als Bram haar kiest
De airbnb en de vervoerskosten worden in ieder geval betaald. Debbie zei ook dat gasten normaal op een lijst moeten bijhouden wat ze drinken maar dat haar mannen dat niet hoeven. Ik denk dat er vanuit allebei de partijen ook wel wat zelfstandigheid wordt verwacht qua betalen eigenlijk. Bij first dates bijv betaal je het eten en je reiskosten ook zelf.
Nee. Ik zou Bella met rust laten en af en toe kijken of het nog goed gaat. Dit was echt super overdreven. Ook die pup direct aanpakken, was niet nodig geweest
Ben wel benieuwd wat voor purpose en ontwikkeling Joy nou in een vrouw zoekt
Alsof je pas in aanmerking komt voor een relatie met hem als je op je 23ste zwaar traumatische dingen mee hebt moeten maken en daarna dmv allerlei zweverige tools de zin van het leven ontdekt hebt ofzo.
18
Ik zie het helemaal zitten tussen Debbie en Paul!
Ik ook, vindt ze beide ook zo leuk!
Vind ze afzonderlijk ook heel leuk maar vraag me af of Debbie wel meer in hem ziet of toch meer als buddy
Ik hoop het ook heel erg, maar ik denk toch van niet