B&B vol liefde (Deel 1)

Aflv 18

Ja, ik ben ook bang dat ze niet meer dan vriendschap voelt. Maar ik vond het wel leuk om te zien hoe ze reageerde op haar dochter en vriendin toen zij zo enthousiast over hem waren. Misschien komt het nog!

8 likes

Is Walter de volgende dag nog teruggekomen op die vraag van Ingrid of hij aangetrokken is? Dacht het niet, of het is wel besproken maar niet uitgezonden…
zo vage gast

7 likes

Weet iemand toevallig waar je B&B kan kijken vanuit het buitenland? Wil graag meekijken :sob:

Via Videoland of NL Ziet, beide kun je een periode gratis gebruiken. Misschien heb je wel een VPN nodig. Ik kijk zelf in het buitenland via Videoland, dat werkt bij mij ook zonder VPN.

1 like

Ja is hij wel

1 like

Videoland werkt gewoon in het buitenland

Erwin wat een schat :pleading_face: ik vind alle oudere mannen zo lief en leuk, kan er echt niet tegen

2 likes

Ook deze?

20 likes

Ja :frowning: zo zielig toen hij ziek was. En ik vind hem schattig

1 like

Ik vind Erwin een pratende broccoli

22 likes

Aflevering 18

Joy die gelijk content wil maken van die poƫzie van Babette. Hij heeft echt een money mindset. Hij doet me ook een beetje denken aan iemand van die Klibansky clan.

Die Suus bij Bram is echt zo intens jong en al helemaal vergeleken bij Bram. Ik vind het heel ongemakkelijk om naar te kijken en word er zelfs een beetje naar van.

23 likes
afl 18 en verder

Op de een of andere manier viel me de kleur van de nagels van degene die bij hem in bed lag op in dat voorstukje. De enige die tot nu toe die kleur of iets vergelijkbaars op heeft/had is Babette dus wie weet draait het nog helemaal!

2 likes

Die Esra is 22 geloof ik en Joy dropt even dat hij binnen 3 (?) jaar een kind wil, komt het überhaupt in hem op om aan haar te vragen of zij ooit kinderen zou willen :smiling_face_with_tear: Denk niet dat zij het is in het voorstukje, volgens mij is er totaal geen klik. Maar ook echt kut voor haar dat hij de verwachting had dat zij het zou gaan worden en dan dus blijkbaar ā€˜tegenvalt’

12 likes

Wat een walgelijk ventje die Joy

24h met Joy of Jan?

• Jan
  • Joy

0 stemmers

2 likes

Jan kan zn waffel niet houden denk ik dus daarom liever Joy. Als ik hem niet interesseer zegt hij toch niks, ga ik wel met de puppies knuffelen.

Erwin deed me trouwens denken aan die schildpad van kungfu panda.
Cant unsee

Samenvatting

86 likes
afl 18

Nahhh ik vind Erwin zo schattig als hij Paul nog even advies gaat geven, terwijl hij al wist dat hij weg zou gaan.
En vind Paul ook echt een baas, hoop echt dat het wat wordt met hem en Debby, maar moet het nog maar zien.

24 likes

Nee ja ik deel deze vibe

7 likes

wow mn zusje en ik vonden hem ook op een cartoonschildpad lijken maar hebben nog nooit kung fu panda gezien

5 likes

Ik zei ook meteen tegen m’n vriend: hij lijkt echt op een schildpad

2 likes

jezus joy denkt echt dat ie 40 is ofzo, hij is zóveel levensjaren ouder

6 likes

Misschien ben ik echt helemaal verpest door de huidige maatschappij, maar het heeft wel iets dat hij dus vindt dat sommige meiden wel echt te jong voor hem zijn. In plaats van dat eeuwige gelul met ā€œze is zo volwassen voor haar leeftijdā€ om vervolgens de vrouw helemaal naar je eigen hand te kunnen zetten.

5 likes