B&B vol liefde (Deel 1)

Neem dan geen meid van 20 dacht ik toen :roll_eyes:

2 likes

Aflevering 19

Lol Leendert en Thalia die een break nemen? :laughing:

Edit: en die vriend van Bram met z’n “jouw leeftijd door de helft plus zeven”. Goorlap

5 likes

Wat is videoland vreselijk. Ik keek gewoon op tv iedere keer, nog geen tijd gehad om vooruit te kijken. Gisteren heb ik het niet kunnen kijken, dus ik dacht ik kijk lekker terug op videoland, want geen reclames en daarna lekker vooruit kijken. Videoland laat mij bij aflevering 6 beginnen. Geen idee waarom, nooit eerder b&b op videoland gekeken. En zelf een aflevering kiezen mag niet. Dus op videoland mag je of middenin starten en moet je gedwongen nogmaals naar de tantrische dans van Walter kijken of je moet maar gewoon niet kijken??

En waar is die meid trouwens die wel een hoi ik doe mee filmpje had? Die met die b&b samen met dr ma. Die zie ik nu ook niet in de afleveringen. Dat was niet die vrouw die skipte vanwege dr honden toch?

2 likes
Aflevering 19 Leendert

Ik ben pas net begonnen met kijken, maar het begint al goed “Ik ben een man en die hebben behoeftes” en “Thalia heeft bepaalde grenzen en die grenzen bepaalt zij” :roll_eyes:.

Edit: wat een onzin, ik stuur haar weg en dan kunnen we kijken of er meer is? Nee, je bent op je pikkie getrapt omdat ze niet met je naar bed wilde. Hoop dat Thalia weg blijft.

@Baron Als je naar het programma gaat kun je toch zelf kiezen welke aflevering je wilt zien? B&B Vol liefde op Videoland

24 likes

oh wat gek! ik kan gewoon alle afleveringen van alle seizoenen kijken en ook kiezen. waarop kijk je? ik gebruik de videoland app op de tv

2 likes

Dat ging een half uur lang niet. Inmiddels wel na mn post natuurlijk haha. Maar nu loopt videoland na ieder woord vast

1 like

Kun je het op een ander apparaat kijken? Of casten vanaf je telefoon naar je tv i.p.v. de tv app te gebruiken?
De desktop versie werkt gewoon goed bij mij in ieder geval, en ik heb ook vaak gekut gehad met casten enzo.

2 likes
Aflevering 19

Ik vind Martijn zo’n lamlul. Pffff, wat een irritante vent.

16 likes

Ik vind leenderd echt een goorlel.

30 likes

Aflevering 19

Samenvatting

Deze tekst wordt verborgen

Hij zegt toch “sommige mensen zeggen
” en dan die theorie. En hij sluit af met dat Suus dan dus te jong is. Vind dat juist geen aanmoediging tot het daten van zo’n jong meisje eerlijk gezegd

9 likes

Vind ‘t sowieso irritant als mensen ineens over leeftijd beginnen, dit weet je toch van tevoren

4 likes

Wil je zijn molen niet laten draaien?

9 likes
Afl 19

Ja, dus omdat zij geen wippie met hem wil maken, moet ze naar huis? Oke Alleendert. :+1:

26 likes

Zet dit effe in spoiler aub? Er lezen mensen mee die nog niet zover zijn!

7 likes

spoillleeerrrrrr

2 likes

Ohja slim, ga ik eens via de chromecast proberen! (Zijn dumpende mannen die hun spullen niet op komen halen toch nog ergens goed voor :joy:)

1 like

Jan in first dates!
Snap niet waarom hier zoveel enters zijn

4 likes

Lekker stukje mansplaining ook.

3 likes

Is de video niet meer beschikbaar? Of alleen bij mij?

2 likes

Je moet op ‘video op facebook’ klikken

2 likes