Afl 19
Ja, dus omdat zij geen wippie met hem wil maken, moet ze naar huis? Oke Alleendert. ![]()
Ja, dus omdat zij geen wippie met hem wil maken, moet ze naar huis? Oke Alleendert. ![]()
Zet dit effe in spoiler aub? Er lezen mensen mee die nog niet zover zijn!
spoillleeerrrrrr
Ohja slim, ga ik eens via de chromecast proberen! (Zijn dumpende mannen die hun spullen niet op komen halen toch nog ergens goed voor
)
Jan in first dates!
Snap niet waarom hier zoveel enters zijn
Lekker stukje mansplaining ook.
Is de video niet meer beschikbaar? Of alleen bij mij?
Je moet op āvideo op facebookā klikken
Oh, ja, moest ook nog even zelf kiezen om de link te openen in ander scherm.
Ach, hij is geen spat veranderd. Ik denk dat er echt wel vrouwen zijn die hem heel charmant vinden.
Aflevering 19 leendert
Zoooo die Leendert. Hahah die is even op zijn oude pikkie getrapt omdat Thalia niet geen seks wilde. En dan ook nog ik heb ook behoeftes, maar zij bepaalt alles. Dude, echt!
Wat een gekke bril heeft hij daar op?
haha 1 rechthoekig en 1 rond glas
19
Leendert is echt zoān engerd. Met zān rapeface.
Goat
Leendert:
Leendert het programma heet b & b vol liefde en niet⦠Als ik Thalia was zou ik de eer aan mezelf houden en zeker niet meer terugkomen. Ook lekker voor zijn dochter om te zien hoe hij alleen aan zijn molen denkt ![]()
Hahhaa b&b vol seks, dat zou wat voor walter en martijn zijn
Leendert
Ja ik hoop dat ze ook niet terug komt. Je zag ook echt de verbazing bij haar. Ik vond ook wel mooi dat ze aangaf dat dit niet bij haar paste. Voor mijn gevoel heeft ze dat ook gewoon duidelijk tegen hem gezegd en meneer is beledigd ![]()
ik mis de schildpad van kung fu panda
Leendel (hehe)
ik heb bij hem soieso het idee dat hij thalia gewoon een lekkere spicy collombiaan vind en vanaf t begin af aan haar niet persee leuk vond om wie ze is. Maar gewoon het idee van een latina sexy vind. Ze is blijkbaar een keer rustig naast hem gaan liggen en sindsdien wilt hij sex met haar. Maar zij wilt dat niet. Vgm wilt hij daarom maar even kijken of die andere vrouwen wel bij hem passen. Want als de sex toch niks word hoeft het niet zo.
Leendel (afl 19.)
Mijn vriend kwam met de theorie dat Thalia het ego van Leendel teveel heeft opgekrikt door de hele tijd te zeggen dat hij zo groot en lang en leuk is en dat Leendel nu onterecht denkt dat hij een catch is en wil kijken wat voor lekkere wijven (die potentieel wƩl willen neuken) er nog komen zonder dat Thalia hem dan in de weg zit.