B&B vol liefde (Deel 1)

Oh, ja, moest ook nog even zelf kiezen om de link te openen in ander scherm.
Ach, hij is geen spat veranderd. Ik denk dat er echt wel vrouwen zijn die hem heel charmant vinden.

5 likes

Aflevering 19 leendert

Zoooo die Leendert. Hahah die is even op zijn oude pikkie getrapt omdat Thalia niet geen seks wilde. En dan ook nog ik heb ook behoeftes, maar zij bepaalt alles. Dude, echt!

25 likes

Wat een gekke bril heeft hij daar op? :joy: haha 1 rechthoekig en 1 rond glas

1 like

19

Leendert is echt zo’n engerd. Met z’n rapeface.

6 likes

Goat

4 likes

Leendert:

Leendert het programma heet b & b vol liefde en niet… Als ik Thalia was zou ik de eer aan mezelf houden en zeker niet meer terugkomen. Ook lekker voor zijn dochter om te zien hoe hij alleen aan zijn molen denkt :nauseated_face:

12 likes

Hahhaa b&b vol seks, dat zou wat voor walter en martijn zijn

10 likes

Leendert

Ja ik hoop dat ze ook niet terug komt. Je zag ook echt de verbazing bij haar. Ik vond ook wel mooi dat ze aangaf dat dit niet bij haar paste. Voor mijn gevoel heeft ze dat ook gewoon duidelijk tegen hem gezegd en meneer is beledigd :clown_face:

7 likes

• Louis
  • Henk

0 stemmers

3 likes

ik mis de schildpad van kung fu panda

27 likes

Leendel (hehe)

ik heb bij hem soieso het idee dat hij thalia gewoon een lekkere spicy collombiaan vind en vanaf t begin af aan haar niet persee leuk vond om wie ze is. Maar gewoon het idee van een latina sexy vind. Ze is blijkbaar een keer rustig naast hem gaan liggen en sindsdien wilt hij sex met haar. Maar zij wilt dat niet. Vgm wilt hij daarom maar even kijken of die andere vrouwen wel bij hem passen. Want als de sex toch niks word hoeft het niet zo.

23 likes

Leendel (afl 19.)

Mijn vriend kwam met de theorie dat Thalia het ego van Leendel teveel heeft opgekrikt door de hele tijd te zeggen dat hij zo groot en lang en leuk is en dat Leendel nu onterecht denkt dat hij een catch is en wil kijken wat voor lekkere wijven (die potentieel wél willen neuken) er nog komen zonder dat Thalia hem dan in de weg zit.

28 likes

Aflv 19

Ik hoop zooooo dat Debbie en Paul het gaan vinden deze scènes op de boot waren echt wholesome Debbie die steeds half omver flikkert en erom kan lachen en Paul de rust zelve die die boot een beetje bestuurt

41 likes

Paul is echt zo’n lieve man! Ik gun hem echt een leuke vrouw, mocht het niks worden tussen hem en Debbie. Door haar reacties denk ik dat ze Paul alleen als een maatje ziet. Naast Paul is Olof mijn favo! Hopelijk stuurt Marian hem niet naar huis morgen

15 likes

Waarom heeft hij een vierkant en een rond brilglas :joy:

3 likes

Hahah dat zei @Wijntje ook al, ik heb geen idee

2 likes

Oké ik ben nu helemaal bij met dit topic en ook met Videoland, en dit was mij nog opgevallen:

Over de kaasschaafman: Op zijn shirt staat Say Cheese. Echt Illuminati eigenlijk, alsof hij banden had met de B&B in Thailand, te toevallig :joy:

12 likes
19

Vind het zo gek dat Paul geen vaarbewijs heeft?! Waar vaart hij dan normaal op want hij is er wel dol op?

16 likes
Samenvatting

Misschien geen vaarbewijs dat geldig is in Spanje?

5 likes

Je hebt in Nederland voor lang niet alle boten een vaarbewijs nodig, meestal pas als de boot sneller dan 20km p/h gaat en groter dan 15 meter is. Je kunt in NL dus prima uit de voeten zonder vaarbewijs. In Spanje zijn de regels misschien strenger of dit is toevallig een snelle boot.

7 likes